PSA "Peugeot Citroen", al doilea producător auto din Europa, şi-a majorat cu 10% vânzările în trimestrul al treilea, la 13 miliarde euro (18 miliarde dolari). Analiştii estimau numai 12,3 miliarde euro.
Cifra livrărilor diviziei auto a sporit cu 2,3%, la 9,47 miliarde euro, iar volumul acestora - cu 2,6%, la 808.400 de vehicule.
Cota de piaţă combinată a autoturismelor Peugeot şi Citroen a crescut, în Europa, cu 0,6 puncte procentuale, la 13,5% în primele nouă luni din 2010.
În condiţiile date, compania auto franceză şi-a modificat în sens pozitiv estimările privind profitul operaţional pe anul curent: peste 1,5 miliarde euro.
Directorul executiv al "Peugeot", Philippe Varin, extinde operaţiunile companiei în China, Rusia, Brazilia şi Argentina, promiţând că, până în 2015, aceasta va obţine 50% din vânzări în afara Europei, comparativ cu aproximativ 33% în prezent. Conform estimărilor "Peugeot", piaţa auto din Europa va scădea cu 5% anul acesta.