Vânzările totale de carburanţi înregistrate de MOL România, în primul trimestru al anului, au crescut cu 7%, comparativ cu intervalul similar din 2014, până la 121 kilotone (kt), susţinute de extinderea reţelei de benzinării, potrivit rezultatelor financiare publicate, vineri, de companie.
În primul trimestru din 2014, MOL România înregistrase vânzări totale de carburanţi (în volume, inclusiv GPL şi lubrifianţi) de 113 kilotone (kt).
Potrivit companiei, vânzările de motorină au deţinut cea mai mare pondere, situându-se la 87 kilotone (kt), în urcare cu 5% comparativ cu perioada ianuarie-martie 2014, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 7%, la 31 kilotone (kt). În ceea ce priveşte Grupul MOL, vânzările retail au urcat în volum cu 8% în primul trimestru, la 808 kilotone (kt).
Ca urmare a preluării companiei Eni România, reţeaua de distribuţie a MOL România a ajuns la 200 de staţii de alimentare cu carburanţi. Compania a fost redenumită MOL Retail Comerţ şi va fuziona cu MOL România la o dată ulterioară.