Whirlpool a lansat concursul "Marketingul face diferenţa" destinat tuturor studenţilor interesaţi de marketing. Concursul este parte a strategiei Whirlpool de sponsorizare a Conferinţei lui Philip Kotler din 18 mai de la Palatul Parlamentului. Participînd la acest concurs, studenţii pot cîştiga cinci premii constînd în manualele lui Philip Kotler - "Managementul Marketingului" şi "Principiile Marketingului". În plus faţă de cărţi, marele cîştigător primeşte un cuptor cu microunde Whirlpool.
Concursul este adresat tuturor studenţilor de la Facultăţile de Marketing şi Comunicare, dar şi celor care sînt interesaţi de acest domeniu şi care îşi doresc o carieră în marketing. Astfel, studenţii pot trimite un eseu cu tema "Marketingul face diferenţa" (3.000 - 4.000 de caractere) împreună cu datele personale, iar un juriu format din specialişti Whirlpool va alege cele mai bune eseuri. Premiile vor fi trimise individual celor cinci finalişti.
Concursul este susţinut printr-o campanie de direct mailing către decanatele facultăţilor de profil şi prin afişe postate în facultăţile din Bucureşti.
Concursul "Marketingul face diferenţa" are atît un rol educativ, cît şi unul de sprijinire a studenţilor.
Whirlpool Europe este o subsidiară a Whirlpool Corporation. Cu o cifră de afaceri anuală de aproximativ 12 miliarde de dolari, 60.000 de angajaţi şi aproape 50 de centre de producţie şi cercetare, Whirlpool Corporation este liderul mondial în fabricarea şi comercializarea echipamentelor de uz casnic. Avînd sediul în Benton Harbor, Michigan, SUA, compania produce în 13 ţări şi comercializează în mai mult de 170 de ţări produse sub 12 mărci. Centrul de operaţiuni europene al Whirlpool se află în Italia, la Comerio.
•
Philip Kotler, strategul de marketing numărul 1 în lume, este profesor emerit de marketing internaţional la Universitatea Northwestern, SUA. Kotler este, printre altele, autorul cărţilor Managementul Marketingului şi Principiile Marketingului considerate a fi cel mai larg utilizate manuale de marketing de către facultăţile de ştiinţe economice din lume. Lucrările sale au fost traduse în peste 20 de limbi din 58 de ţări şi au înregistrat vînzări de peste 4 milioane de copii în întreaga lume.