Wizz Air a anunţat astăzi că va oferi pasagerilor asigurarea cu acoperire pentru COVID-19 ca parte a pachetului său de asigurare de călătorie, care este disponibil prin parteneriatul cu furnizorul de asigurări Chubb, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Clienţii Wizz Air pot achiziţiona o asigurare de călătorie care acoperă acum anulările legate de COVID-19 şi cheltuielile legate de asistenţa medicală atunci când călătoresc în străinătate. De exemplu, dacă primesc un diagnostic COVID-19 atunci când călătoresc în străinătate şi înregistrează costuri suplimentare pentru prelungirea şederii sau cheltuieli medicale pentru tratament, Wizz Air Travel Insurance va acoperi acest lucru (se aplică limita maximă). Sau poate a trebuit să îşi anuleze călătoria pentru că auprimit diagnostic COVID-19 înainte de a călători? Asigurarea de călătorie Wizz Air oferă protecţie.Asigurarea de călătorie Wizz Air acoperă, de asemenea, bagajele pierdute, furate sau deteriorate, precum şi pierderea zborului.Se aplică termeni, condiţii şi excluderi.", se arată în comunicatul Wizz Air.
Andras Rado, Senior Corporate Communications Manager, a declarat: "La WIZZ, ne-am angajat să optimizăm experienţa de călătorie, fie că este vorba de procesul de rezervare, de servicii la bord sau de oferirea de servicii suplimentare care fac călătoria mai convenabilă şi mai uşoară. Cu pachetul nostru actualizat de asigurare de călătorie, pasagerii pot fi siguri că sunt pregătiţi şi acoperiţi în cazul în care călătoria le este afectată de COVID-19."