"Wrigley România" - cifra de afaceri a crescut cu 29% în primul semestru

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 12 iulie 2007

Compania avea la sfârşitul lunii mai 81% cotă (sursa: AC Nielsen, mai 2007) pe piaţa de dulciuri din România (segmentul incluzând guma de mestecat, bomboane tari, bomboane mentolate, bomboa­ne gumate, jeleuri şi excluzând ciocolata şi biscuiţii). Creşterea cifrei de afaceri a companiei în primul semestru a fost de 29%, iar cea a volumului de 33%, date comparate cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Din punct de vedere al segmentelor pe care Wrigley este prezentă în România, acestea sunt guma de mestecat, şi bomboanele. În categoria gumă de mestecat portofoliul Wrigley România include brandurile Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit şi Hubba Bubba. În segmentul bomboane (incluzând bomboane tari, bomboane mentolate, bomboa­ne gumate, jeleuri), Wrigley este prezentă cu brandurile Orbit Drops, Solano, Juicy Fruit şi Winterfresh Mints.

Pe segmentul gumă de mes­tecat, Wrigley România deţine 95,7% cote de piaţă valorică (sursa: AC Nielsen, mai 2007). Prima jumătate a anului 2007 a reprezentat pentru Wrigley extinderea portofoliului de gumă de mestecat prin introducerea brandului Juicy Fruit, în aromele Red şi Pink. La doar cinci luni de la lansare, Juicy Fruit se poziţionează ca al patrulea brand din categoria guma de mestecat, cu 3,7% cote de piaţă valorică din total segment gumă de mestecat.

În ceea ce priveşte brandul de gumă de mestecat Orbit, acesta a fost consolidat în 2007 prin lansarea unei noi forme de ambalare- recipientul cu 46 de pastile - produsele disponibile în acest ambalaj fiind Orbit Winterfrost, Orbit Spearmint, Orbit Sweetmint, Orbit Professional Strong Mint, Orbit Professional White şi Orbit Professional cu Calciu.

Pe segmentul bomboane (incluzând bomboane tari, bomboane mentolate, bomboane gumate, jeleuri), Wrigley deţine poziţia de lider încă din luna ianuarie 2007 (cu 38% cote de piaţă valorică în ianuarie şi 39% în mai, conform AC Nielsen, mai 2007). La această consolidare a contribuit esenţial brandul Winterfresh Mints - lansat în toamna anului trecut în aromele Original şi Green Ice şi care reprezintă 65% din categoria bomboane mentolate (sursa AC Nielsen, mai 2007). În februarie 2007, brandul Solano a fost relansat, având un nou design al ambalajului.

Dezvoltarea companiei Wrigley România din semestrul întâi al anului se reflectă şi la nivel de echipă. La sfârşitul lunii iunie 2007, numărul de angajaţi crescuse cu 15% în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Wrigley România a fost fondată în 1992 şi începând din anul 2004 şi-a asumat rolul de coordonator al regiunii Balkan East, care include, pe lângă România, şi Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7871
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3453
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0070
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.2660

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb