Compania
Din punct de vedere al segmentelor pe care Wrigley este prezentă în România, acestea sunt guma de mestecat, şi bomboanele. În categoria gumă de mestecat portofoliul Wrigley România include brandurile Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit şi Hubba Bubba. În segmentul bomboane (incluzând bomboane tari, bomboane mentolate, bomboane gumate, jeleuri), Wrigley este prezentă cu brandurile Orbit Drops, Solano, Juicy Fruit şi Winterfresh Mints.
Pe segmentul gumă de mestecat, Wrigley România deţine 95,7% cote de piaţă valorică (sursa: AC Nielsen, mai 2007). Prima jumătate a anului 2007 a reprezentat pentru Wrigley extinderea portofoliului de gumă de mestecat prin introducerea brandului Juicy Fruit, în aromele Red şi Pink. La doar cinci luni de la lansare, Juicy Fruit se poziţionează ca al patrulea brand din categoria guma de mestecat, cu 3,7% cote de piaţă valorică din total segment gumă de mestecat.
În ceea ce priveşte brandul de gumă de mestecat Orbit, acesta a fost consolidat în 2007 prin lansarea unei noi forme de ambalare- recipientul cu 46 de pastile - produsele disponibile în acest ambalaj fiind Orbit Winterfrost, Orbit Spearmint, Orbit Sweetmint, Orbit Professional Strong Mint, Orbit Professional White şi Orbit Professional cu Calciu.
Pe segmentul bomboane (incluzând bomboane tari, bomboane mentolate, bomboane gumate, jeleuri), Wrigley deţine poziţia de lider încă din luna ianuarie 2007 (cu 38% cote de piaţă valorică în ianuarie şi 39% în mai, conform AC Nielsen, mai 2007). La această consolidare a contribuit esenţial brandul Winterfresh Mints - lansat în toamna anului trecut în aromele Original şi Green Ice şi care reprezintă 65% din categoria bomboane mentolate (sursa AC Nielsen, mai 2007). În februarie 2007, brandul Solano a fost relansat, având un nou design al ambalajului.
Dezvoltarea companiei Wrigley România din semestrul întâi al anului se reflectă şi la nivel de echipă. La sfârşitul lunii iunie 2007, numărul de angajaţi crescuse cu 15% în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Wrigley România a fost fondată în 1992 şi începând din anul 2004 şi-a asumat rolul de coordonator al regiunii Balkan East, care include, pe lângă România, şi Bulgaria, Macedonia, Albania si Kosovo.