Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice din Romania, isi extinde portofoliul de produse prin lansarea pe piata a Ibalgin Forte, primul medicament cu continut maxim de ibuprofen (400 mg), disponibil in farmacii fara prescriptie medicala. Obiectivul de vanzari al noului produs Ibalgin Forte este de aproximativ 1 milion Euro pentru anul 2008, pe o piata de analgezice si antiinflamatoare OTC (medicamente fara prescriptie medicala) destinate adultilor (comprimate, drajeuri, capsule, tablete efervescente) de circa 47 milioane euro. Ibalgin Forte este un medicament modern, pozitionat in segmentul premium, al carui continut de 400 mg de ibuprofen (substanta activa) ii asigura eficienta ridicata in combaterea durerilor intense, precum migrenele, durerile de dinti, cap, spate sau cele menstruale.
"Luand in considerare piata analgezicelor si antiinflamatoarelor din Romania, constatam ca atentia pacientilor se muta de la criteriul economic - pretul, catre criteriul eficientei medicatiei - efecte concrete, obtinute intr-o perioada relativ mica de timp. Suntem foarte increzatori in avantajul competitiv unic al Ibalgin Forte - eliberarea fara prescriptie - si ne-am propus o dezvoltare accelerata a acestui produs pe piata din Romania. In acest sens, experienta de pe celelalte piete internationale in care activeaza Grupul Zentiva este favorabila, Ibalgin fiind cel mai bine vandut brand din categoria analgezicelor si antiinflamatoarelor OTC", a declarat Iolanda Bilaus, Group Brand Manager CHC Zentiva.
Brandul Ibalgin, prin forma cu continut de ibuprofen 200 mg, a fost lansat in Romania la jumatatea anului 2006. Pentru anul 2008, cu produsele Ibalgin Forte (ibuprofen 400 mg) si Ibalgin (ibuprofen 200 mg), brandul vizeaza atingerea unei cote de 5% pe piata locala de analgezice si antiinflamatoare (OTC).
Pe segmentul acesta, Zentiva detine o cota de piata in volum de 54% si o cota de piata in valoare de 47%. De asemenea, compania detine primele doua cele mai vandute medicamente din aceasta categorie, respectiv Algocalmin (24% cota de piata) si Antinevralgic (14%). Acest segment de produse reprezinta aproximativ 55% din cifra de afaceri a companiei Zentiva pe segmentul de OTC. Principalele grupe de medicamente din portofoliul OTC Zentiva aflate in promovare activa in anul 2008 sunt: analgezicele (sistemice si topice, atat pentru adulti, cat si pentru copii), medicamentele impotriva racelii, gripei si tusei, medicamentele pentru sistemul gastro-intestinal, vitaminele, mineralele si suplimentele alimentare.
Gama Ibalgin este completata de Ibalgin gel si suspensia pediatrica Ibalgin Baby.
Compania Zentiva detine branduri valoroase pe piata romaneasca de produse OTC, cum ar fi: Algocalmin, Antinevralgic, Calibrum, Dicarbocalm, Ibalgin, Modafen sau Mucosin.
Despre Ibalgin Forte
Ibalgin Forte are un continut maxim de ibuprofen disponibil fara prescriptie medicala, molecula eficienta ce ii confera caracteristici de analgezic, antipiretic si antiinflamator, asigurandu-i astfel eficienta ridicata in combaterea durerilor intense, precum migrenele, durerile de dinti, cap, spate sau cele menstruale. In plus fata de forma de ibuprofen 200 mg, care actioneaza doar asupra durerii, Ibalgin Forte reduce atat intensitatea acesteia, cat si fotofobia si fonofobia care insotesc migrena moderata sau severa. De asemenea, Ibalgin Forte detine avantajul unei durate lungi de actiune.
Despre Zentiva
Zentiva N.V. este o companie farmaceutică internaţională care se concentrează asupra dezvoltării, producerii şi comercializării de produse farmaceutice generice moderne de marcă. Compania deţine poziţii de lider în Cehia, Slovacia, România si Turcia şi înregistrează rate de creştere rapidă în Polonia, Rusia, Bulgaria, Ucraina şi Statele Baltice. Strategia companiei Zentiva este de a continua această evoluţie prin creşterea accesului pacienţilor la tratamente moderne de calitate prin intermediul sistemelor de asistenţă primară din UE şi Europa de Est. Creşterea se va baza pe dezvoltarea organică a activităţilor existente şi pe achiziţii selective, menţinându-şi în acelaşi timp dinamica profitabilităţii.
Portofoliul de produse al Companiei acoperă o gamă largă de arii terapeutice, însă se concentrează asupra bolilor cardiovasculare, afecţiunilor inflamatorii, durerii, infecţiilor şi bolilor sistemului nervos central, precum şi asupra bolilor gastrointestinale şi urologice.
Grupul Zentiva are peste 6.000 de angajaţi şi deţine unităţi de producţie în Cehia, Slovacia, România şi Turcia.
Zentiva este cotată la Bursele de Valori din Praga şi Londra. Cei mai mari acţionari ai Companiei sunt Sanofi-Aventis (24,9%), Generali PPF Holding B.V. (19,1%) si J&T Financial Services Limited (5,3%). Managementul Zentiva deţine 6,0% din acţiuni. Alţi investitori instituţionali şi privaţi deţin împreună 44,7% din acţiunile Zentiva.
1. fără titlu
(mesaj trimis de pentek alexandru în data de 07.02.2009, 20:04)
este foarte bun penrtu dureri de spate (coloana)va spun din proprie experienta cu doar 4 pastile meam vrevenit.