Agenţia de publicitate MPG contestă cifrele de audienţă ale BRAT
Emilia OlescuMedia-Advertising / 12 noiembrie 2012
• MPG refuză plata către BRAT, nemulţumită de serviciile acestuia
• Biroul Român de Audit al Tirajelor a acţionat în instanţă Media Planning Group (MPG)
• Instanţa a respins acţiunea BRAT, iar BRAT a făcut recurs
• Directorul "Monitorul de Botoşani" consideră că "SNA este o mare gogoriţă şi o moară de tocat bani"
Cifrele de audienţă publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) sunt contestate de mai mulţi beneficiari (publicaţii şi agenţii de publicitate), care consideră că datele Studiului Naţional de Audienţă (SNA Focus) - cercetare realizată de BRAT care măsoară atât audienţa şi profilurile titlurilor din presa scrisă, cât şi consumul de produse şi servicii - sunt "subiective" şi nu reflectă realitatea din piaţă.