Napolact, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează sub un nou design brânza fermentată cu pastă moale Năsal. Ambalajul de prezentare este integrat în noua identitate vizuală Napolact şi se prezintă sub forma unei cutii de lemn, element de noutate pentru produsele româneşti din categorie.
Reţeta însă este neschimbată, Brânza Năsal fiind maturată în Grota Naturală de la Ţaga, unică datorită microclimatului special şi existenţei unei bacterii prezente în microflora specifică grotei. Bacteria acţionează la suprafaţa brânzei şi transformă componentele acesteia, rezultatul fiind o brânză comparabilă cu faimoasele brânzeturi franţuzeşti. Condiţiile microbiologice speciale sunt imposibil de reprodus în alt mediu, acest aspect conferind brânzeturilor de la Ţaga unicitate în întreaga lume.
Compania Napolact este unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, având în 2006 o cifră de afaceri de peste 49 de milioane de EURO. Cu un număr de 480 de angajaţi şi trei fabrici la Huedin, Baciu şi Taga, compania prelucrează anual peste 45 milioane de litri de lapte.
Despre Napolact
Napolact realizează produse tradiţionale româneşti de cea mai înaltă calitate, la standardele ridicate impuse de Uniunea Europeană. Compania investeşte anual în tehnologii moderne de producţie şi colectare a laptelui, precum şi în dezvoltarea profesională a angajaţilor, în vederea menţinerii produselor sale la standardul de calitate deja recunoscut la nivel internaţional. Produsele Napolact sunt o continuare a produselor tradiţionale din gospodăriile ţărăneşti, urmărindu-se păstrarea lor în forma clasică, naturală şi fără conservanţi.
Sediul companiei este localizat în Cluj, în centrul Transilvaniei, un ţinut cu o veche tradiţie în prelucrarea laptelui. Zona este deosebit de favorabilă creşterii animalelor pentru producţia de lapte, asigurând produselor Napolact un gust deosebit, apreciat de consumatorii din toată ţara.
Cea mai bună recunoaştere a eforturilor companiei de a continua tradiţia românească este faptul că pe lista de produse tradiţionale româneşti propuse pentru atestare în Uniunea Europeană, compania Napolact se regăseşte cu 10 produse: brânzeturile Nasal, Taga, Mănăştur, Târnava, Alpina; caşcavalurile Bobâlna şi Dej; brânza de burduf, telemeaua Huedin şi iaurtul Cedra.
Gama de produse Napolact cuprinde toate sortimentele specifice industriei laptelui: lapte proaspăt, iaurt, sana, chefir, lapte bătut, brânzeturi (brânzeturi fermentate - Tilsit, Moeciu, Olanda; specialităţi - Nasal, Mănăştur; caşcaval - Dej, Săcele, Târniţa, Bobâlna; telemea Huedin şi brânză proaspătă de vaci). De asemenea, în portofoliul Napolact, sub brandul Napoca există şi o gamă diversificată de îngheţată, compania fiind printre cei mai mari producători de îngheţată din România.
Produsele Napolact sunt prezente la nivel naţional, în toate marile lanţuri internaţionale de retail, fiind apreciate de consumatorii din întreaga ţara.
1. oare aceeasi reteta
(mesaj trimis de Cosmin în data de 17.11.2007, 22:12)
Sunt fan al acestui tip de branza impreuna cu prietena mea. Desi la inceput am fost sceptic in privinta gustului. Ieri am cumparat o cutie de branza de Nasal cu noua infatisare. Eu nu am manancat, dar prietena mea a gustat si i s-a parut ca are un gust diferit si nu in bine. Sper sa nu se schimbe calitatea odata cu noua imagine si cu consumul crescut al acestui tip de branza, cum se intampla de obicei cu toate alimentele atunci cand incep sa fie mai cautate.
Multumesc