IBM a anunţat astăzi extinderea echipei sale de Client Engineering în Europa Centrală şi de Est (CEE) pentru partenerii de afaceri şi clienţii din regiune. Cu sedii noi în Praga, Varşovia şi Moscova, echipa de Client Engineering IBM promovează inovaţia la nivel de regiune, oferind clienţilor o experienţă îmbunătăţită prin co-creare, eminenţă tehnică şi viteză, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, echipa de Client Engineering a IBM reuneşte creatori, dezvoltatori din sectorul tehnic, strategi, analişti de date, experţi în securitate cibernetică, experţi în operaţiuni de dezvoltare şi mulţi alţii. Aceştia lucrează strâns cu clienţii pentru a face din IBM Technologies and Services un serviciu performant, capabil să gestioneze provocările profesionale critice într-un timp record - chiar înainte de semnarea unui contract.
În Europa Centrală şi de Est, un startup tech din Serbia - Flamel.AI a colaborat cu echipa IBM creând o aplicaţie web bazată pe inteligenţă artificială pentru jocurile de rol (RPG) în doar şapte săptămâni. Construit pe IBM Cloud cu IBM Watson, acest lucru le oferă gamerilor o experienţă mai bogată, cu mai multă distracţie şi cu până la 75% mai puţină pregătire, orientând focusul jocului către ceea ce vor utilizatorii să facă.
DSK Bank din Bulgaria, fostă membră a OTP Group, a colaborat recent cu echipa de Client Engineering din Europa Centrală şi de Est pentru a crea, în regim de colaborare, un produs minim viabil (MVP) pentru extinderea nivelului de integrare al băncii. Peste 20 de specialişti ai băncii şi ai echipei IBM au lucrat împreună, folosind practicile de implementare Agile şi DevOps pentru a crea sinergic obiecte şi arhitecturi pe care DSK Bank să le poată implementa imediat după finalizarea MVP-ului.
"Prin MVP-ul pe care l-am creat cu succes în colaborare directă cu echipa de Client Engineering a IBM am sporit eficienţa operaţională a procesului de evaluare. Acest lucru ne-a permis să evaluăm rezultatele iniţiativei din perspectivă operaţională şi tehnică", afirmă Georgi Yotov, Head of Development la DSK Bank. Caracteristicile de bază ale tehnologiei includ Confluent Platform pentru IBM Cloud Pak for Integration, precum şi IBM InfoSphere Change Data Capture (CDC).
Exemple de angajamente ale echipei de Client Engineering duse la bun sfârşit faţă de clienţi:
- În decurs de 4 săptămâni, să transforme configuraţia criteriilor de eligibilitate pentru asigurarea de viaţă a unui furnizor care foloseşte IA;
- În decurs de 3 săptămâni, să asiste un client care nu foloseşte tehnologia Cloud, serviciile de gestionare sau automatizate în folosirea Red Hat OpenShift în IBM Cloud pentru a-şi reorganiza infrastructura şi sistemul de administrare a aplicaţiilor;
- În cazul unui client din sectorul public cu cerinţe de gestiune de date masive, echipa să-i arate modul în care tehnologia IBM poate rula seturi de analize de 8 ori mai repede la jumătate din preţ, într-un mediu securizat, fără a copia sau a muta datele respective.
"Conceptul unic al serviciului Client Engineering al IBM pune inovaţia în centrul proiectului şi îi oferă o amploare şi o viteză accelerată. Acesta creează un fel de "acvariu" antreprenorial de protecţie pentru a oferi rezultate într-o manieră mult mai rapidă decât ar fi altfel posibil. În primul rând se pune accentul pe transmiterea unor instrumente de valoare pentru afacerile clienţilor noştri, în timp ce îi încurajăm să infuzeze fluxurile lor de lucru cu sisteme inteligente", afirmă Wolfgang Wendt, Director General IBM pentru Europa Centrală şi de Est.
COVID-19 a schimbat în întregime modul în care organizaţiile din lumea întreagă îşi desfăşoară activităţile. Clienţii şi angajaţii nu şi-au mai putut părăsi locuinţele, iar lanţurile de distribuţie, precum şi sectoare întregi de industrie au fost afectate.
Organizaţiile au fost nevoite să reconfigureze modul în care îşi desfăşoară operaţiunile, să optimizeze procesul de digitalizare, implementarea tehnologiilor de tip IA şi a arhitecturilor Cloud hibride şi să investească prioritar în module de securitate pentru a supravieţui şi a depăşi contextul actual cu fermitate.
"Clienţii noştri se află într-un context mondial dominat de incertitudini imense şi nu mai sunt siguri unde să-şi investească banii şi la ce randament al investiţiei se pot aştepta. Aceştia încearcă să găsească o cale de a-şi dezvolta investiţia şi de a supravieţui crizei cauzată de COVID-19 pentru a reapărea pe piaţă drept o organizaţie adaptată la noile exigenţe. Acesta este tipul de transformare completă bazată pe o viziune integratoare în care IBM este expertă," explică Martin Svik, Director de Tehnologie IBM pentru Europa Centrală şi de Est şi lider al echipei IBM de Client Engineering.
Serviciul Client Engineering al IBM a înregistrat o creştere notabilă în timpul pandemiei, de la circa 300 angajamente în 2020 la peste 2.500 în 2021, în contextul în care a fost necesar ca organizaţiile să se conecteze în mediul virtual, să ia decizii mai rapide în situaţii în care viteza de reacţie la perturbări şi concentrarea pe un rezultat profitabil trebuie să funcţioneze prompt, se arată în comunicat.