Grupul 5 to go a înregistrat în luna octombrie a acestui an cele mai bune rezultate pe 2020, la nivelul cifrei de afaceri. Deşi anul a început cu planuri optimiste, criza sanitară mondială, care a afectat şi România, a pus sub semnul întrebării evoluţia afacerilor, în special în domeniul HoReCa. Rezultatele din luna octombrie se apropie de performanţa anului precedent şi sunt efectul unui trend crescător al ultimelor luni, la nivel de vânzări şi medie de bon, transmite un comunicat de presă trimis redacţiei.
Rezultatele financiare sunt susţinute de extinderea lanţului de cafenele 5 to go, care a reuşit chiar şi în acest context să deschidă noi locaţii, conform planului de dezvoltare pentru acest an. Astfel, din cele 100 de locaţii noi pentru a fi deschise în 2020, până la finalul lunii octombrie grupul 5 to go a reuşit să ajungă la 85, dintre care 12 sunt în amenajare.
"Ne dorim ca trendul ascendent să nu se oprească aici şi să putem susţine ritmul de creştere al numărului de locaţii şi cu performanţe financiare solide. Îmi păstrez optimismul care m-a caracterizat în toată această perioadă cu privire la obiectivul de 100 locaţii noi deschise anul acesta. Dacă îl vom îndeplini, ajungem la un total de 220 în întreaga ţară, ceea ce aduce o dimensiune amplă fenomenului 5 to go. Din păcate, acest an a venit şi cu părţi mai puţin bune, 7 cafenele au fost închise temporar, 3 au fost relocate, iar altele 10 au fost închise definitiv. Dar asta nu ne opreşte din a ne dezvolta, ba ne motivează să găsim noi soluţii pentru succesul antreprenorilor din reţea", a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.
Dezvoltarea 5 to go a continuat şi la nivel de portofoliu, cu produse noi, create pentru a răspunde cerinţelor consumatorilor. În această direcţie, în luna noiembrie se va lansa un nou produs marca 5 to go, care vine să completeze perfect portofoliul actual.
"Ne-am dorit în această perioadă să fim cât mai aproape de clienţii noştri, să continuăm să comunicăm cu ei, să le aducem alături de cafea şi un zâmbet pe buze, pe cât posibil. Le-am ascultat preferinţele şi am învăţat din feedback-ul lor, aşa încât am venit cu noi idei de produse, pe care le-am şi implementat. Mă refer aici la lansarea cafelei IBRIK by 5 to go, pungi de 100g şi 250g, dar şi a gamei de cafea de specialitate Fresh Roasted Coffee - Lucky Cats. Pe 16 noiembrie avem noi surprize, vom lansa un produs inovator, care credem că va câştiga rapid popularitate. Toate deciziile noastre de business din acest an au avut ca obiective comune sănătatea şi siguranţa clienţilor şi a echipei. Pentru asta, în perioada următoare vom pune focus pe două produse bogate în vitamina D: sucul fresh de portocale şi iaurtul cu cereale", a continuat Radu Savopol.
Din dorinţa de a extinde cât mai mult brandul şi de a face cunoscut conceptul Pro Unit, grupul 5 to go a implementat în ultimele luni un parteneriat pe o perioadă de 3 luni cu Unilever, o colaborare care s-a materializat în 20 de puncte de vânzare dezvoltate de Betty Ice.
Pro Unit este un serviciu pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent, care îşi poate completa gama de produse cu cele marca 5 to go. Din targetul acestui an, de 100 de noi locaţii, 20 sunt în regim Pro Unit.