Retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte practică după perioada sărbătorilor de iarnă, începând cu luna ianuarie şi până în luna martie, reduceri la majoritatea produselor pe care le comercializează de până la 70%, pentru a vinde colecţiile de iarnă.
Astfel, retailerul austriac de îmbrăcăminte, încălţăminte şi echipament sportiv Hervis Sports a iniţiat o campania de reduceri "de după Crăciun" ce se desfăşoară în intervalul 28 decembrie 2009 - 14 februarie 2010, practicând reduceri de până la 70%, precizează NewsIn.
De asemenea, producătorul american de blugi Levi Strauss practică, de la începutul anului, în limita stocului disponibil, o campanie de reduceri de preţuri de până la 60%, la aproximativ toate produsele companiei, în întreaga reţea de magazine.
Magazinele Polo Garage, operează până în data de 31 ianuarie reduceri la toate produsele companiei de până la 50%. În cadrul magazinelor marca Mango sunt operate reduceri de asemenea la 50% până în data de 20 februarie 2010.