Producătorul auto german BMW AG, cel mai mare din lume pe segmentul de lux, anunţă că vânzările sale au sporit cu 8% anul trecut, la 2.117.965 de unităţi Rolls-Royce, BMW şi Mini, 2014 fiind al patrulea an cu livrări record pentru companie.
Vânzările grupului au depăşit 2 milioane de automobile pentru prima oară anul trecut, asigurându-i acestuia, pentru al zecelea an consecutiv, poziţia de lider pe piaţa maşinilor de lux.
Vânzările mărcii BMW au sporit cu 9,5% anul trecut, faţă de 2013, la 1,81 milioane de automobile. În 2013, BMW a vândut 1,66 de milioane de automobile sub brand propriu.
În Europa au fost livrate în total 913.803 de maşini BMW şi MINI anul trecut, cu 6,4% mai mult decât în 2013. Toate pieţele europene pe care livrează compania auto au consemnat creşteri în 2014. În ţara de origine a BMW, Germania, vânzările societăţii au sporit cu 1,7% anul trecut, la 273.433 de unităţi. În Marea Britanie, vânzările grupului au crescut cu 8,4% în 2014, la 204.749 de autoturisme, iar în Franţa - cu 5,3%, la 67.449.