Agentia Leo Burnett a dat startul primului blog dedicat promovăii, explicării şi exemplificării abordării de tip 360 de grade, unul dintre cele mai importante curente ale marketing-ului modern. Blogul se intitulează 360 Digest, poate fi accesat la www.leoburnett.ro/360/posts.php, si este destinat clienţilor Leo Burnett group şi publicului pasionat de domeniul comunicării.
360 Digest urmăreşte să ofere cititorilor oportunitatea de a fi la curent cu cele mai noi idei, execuţii, trenduri şi activităţi de marketing la nivel local şi internaţional. "Blogul îşi propune în special să prezinte lucrări şi campanii care depăşesc clasicele 30 de secunde şi să educe astfel înspre cultura 360 grade. Vrem să atragem atenţia asupra cazurilor interesante de exploatare a mediilor neconvenţionale care tind să devină din ce în ce mai utilizate de branduri pentru a-şi putea atinge consumatorii. Prin aceste medii, mesajul ajunge la consumatori în momentele relevante pentru ei, când sunt cei mai receptivi la mesajul brand-urilor, şi nu în momentele fabricate (cum sunt pauzele publicitare, clasicele panouri stradale etc.) când interesul pentru mesajul comercial poate fi mult mai scăzut", explică Raluca Borascu, Strategic Planner Leo Burnett.
Informatiile, selectate si updatate in permanenta de specialistii din Leo Burnett, sunt puse la dispozitia publicului in mod gratuit si pot fi accesate de oricine doreste sa se informeze cu privire la cele mai insiprate executii de 360 din domeniul advertising-ului.
360 Digest este o confirmare a angajamentului ferm al Leo Burnett fata de filosofia de tip 360 de grade pe care agentia si-a setat-o ca principal unghi de abordare pentru campaniile sale. Leo Burnett are deja experienta unor campanii reusite de tip 360, dintre care amintim aici cele mai recente doua campanii de anul acesta, pentru Bergenbier si Olimpiadele Comunicarii, ambele gandite pentru a declina mesajul in mod relevant si diferit pe cat mai multe medii de comunicare.
Blogul reprezinta si o initiativa in vederea stimularii fluxului de informatii din perimetrul industriei de advertising. "Secretomania excesiva existenta in industria noastra este cu siguranta una dintre piedicile care stau in calea dezvoltarii acesteia. Numai prin transparenta, conflict de idei si curajul de a impartasi cu ceilalti know-how-ul pe care il detinem putem sa crestem ca industrie si sa ajungem la maturitate. Ca lideri strategici si creativi ai industriei, credem ca este important sa dam primii un exemplu in acest sens" , este de parere Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head Of Planning al agentiei Leo Burnett.
Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.
Agentia este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad"Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum, a multor alte premii si nominalizari la festivaluri internationale de creatie.
Leo Burnett este deopotriva cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania in cele patru editii.