Algida a adus în România 8 branduri de îngheţată

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 2 iunie 2009

"Unilever", cel mai mare producător de îngheţată la nivel mondial, cu o cifră de afaceri anuală de 5 miliarde de euro, a adus în România 8 branduri din marca Algida, foarte cunoscute la nivel internaţional.

Produsă din ingrediente hrănitoare precum lapte, fructe şi ciocolată, gama Algida conţine atât îngheţate ce pot fi savurate în orice împrejurare, cât şi îngheţate la cutie pentru acasă. Îngheţata Magnum este de vanilie cu un înveliş bogat de ciocolată crocantă. Big Milk are o textură fină, cremoasă şi pufoasă cu un conţinut şi gust bogat de lapte. Viennetta oferă surpriza de a întâlni în acelaşi gust valuri de îngheţată de vanilie şi delicioase foiţe de ciocolată crocantă. Creaţii sofisticate de îngheţată, inspirate din reţetele celor mai delicioase deserturi europene, au fost reunite pentru a-ţi oferi gama Carte D"OR.

Algida iubeşte copiii iar aceştia iubesc surprizele. Pentru ei a fost creat Kolorki care vine cu o intensă senzaţie de prospeţime în 15 variante surpriză, o loterie de fiecare dată cand deschizi ambalajul. Atât pentru cei mici cât şi pentru mari, Twister aduce gustul răcoritor, dulce-acrişor de lămâie verde ananas şi căpşuni, asortat cu îngheţată fină de vanilie. Şi, cum combinaţia dintre bucăţele de ciocolată şi nuci, într-un cornet fin şi delicios, este irezistibilă, a fost creată Cornetto. Pentru momentele tale de pauză a fost inventată gustarea hrănitoare şi delicioasă Cucciolone, din îngheţată straciatella, lapte proaspăt şi biscuiţi crocanţi.

Povestea Algida a început în 1950 în Italia şi de atunci activează în peste 40 de ţări ca "Brandul Inimă", devenind cea mai iubită ingheţată din lume, lucru uşor de explicat atâta timp cât filosofia din spatele său este aceea de a aduce o mică plăcere în viaţa tuturor, de a face oamenii fericiţi.

Marca Algida operează sub diferite nume, în pieţe diferite (Algida în Italia, Wall"s în Marea Britanie şi Asia, Kibon în Brazilia, Langnese în Germania sau Ola în Olanda etc).

Unilever, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum, este prezent pe piaţa românească din anul 1995. Portofoliul de mărci pe care Unilever le comercializează pe piaţa românească include mărci precum Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann"s, Bertolli, Lipton şi Algida. Operaţiunile Unilever din zona de centru-sud a Europei sunt coordonate din România de către compania regională Unilever South Central Europe (USCE). Unilever South Central Europe coordonează din Bucureşti operaţiunile în 7 ţări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Moldova.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb