Compania braşoveană Visual Fan, care asamblează şi vinde electronice sub brandul Allview, al doilea brand de pe piaţa locală de telefoane inteligente, a înregistrat în 2016 o creştere a cifrei de afaceri de peste 10%, de la 274 milioane de lei în 2015, a anunţat compania. Astfel, compania a sărit de vânzări de 300 de milioane de lei.
În 2015, afacerile au scăzut cu 0,8%, la 274,03 milioane de lei, iar profitul net a coborât cu 41%, la 16,6 milioane de lei.
Terminalele Allview au ajuns în 2016 în mâinile a peste 1,5 milioane de utilizatori, se arată într-un comunicat al companiei. Potrivit Visual Fan, 10% din totalul cifrei de afaceri a fost generat pe pieţele externe în care sunt exportate produsele Allview.
Anul 2016 a adus intrarea Allview pe segmentul soluţiilor smart home, odată cu lansarea proiectului Siebo Smart Home, un sistem care în formulă completă include un număr impresionant de senzori, o oglindă inteligentă şi o cameră cu rol de unitate centrală.
Investiţia în proiect s-a ridicat la 500.000 de euro, veniturile anticipate de acest segment de business urmând să ajungă la 10% în acest an.
Visual Fan (Allview) a fost înfiinţată în anul 2004 şi este al doilea jucător de pe piaţa locală de smartphone-uri după numărul de unităţi vândute.
Brandul Allview este prezent pe pieţele IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Slovacia, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia şi Herzegovina, Republica Cehă, Malta, Cipru, Grecia şi Lituania.