Andrei Popovici s-a alăturat, luni, grupului de telecomunicaţii Telekom Romania în calitate de director executiv procese clienţi (chief customer process officer). Poziţia nou-creată va asigura coordonarea regională a activităţilor operaţionale de tip end-to-end care îi vizează pe consumatori, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Popovici va fi responsabil cu monitorizarea şi optimizarea utilizării reţelei şi cu creşterea veniturilor. De asemenea, oficialul va asigura coordonarea vânzărilor pentru segmentul rezidenţial, a operaţiunilor şi a capabilităţilor infrastructurii, ca să susţină dezvoltarea organizaţiei şi a rezultatelor acesteia.
Având un doctorat de la Institutul Federal Elveţian de Tehnologie din Zurich şi o diplomă de informatician de la Universitatea Tehnică Darmstadt (Germania), Andrei Popovici a lucrat, până acum, ca partener asociat al McKinsey & Company şi ca director general adjunct al BRCI. Anterior, în calitate de membru al directoratului BRCI, Popovici a fost responsabil de diviziile de operaţiuni, IT şi transformare ale băncii. La McKinsey & Company, între anii 2003-2012, Andrei Popovici s-a concentrat asupra unor ample programe de transformare în sectoarele telecom şi financiar. Printre aceste proiecte, se numără două iniţiative majore de transformare din Telekom Romania Communications (fosta Romtelecom), care au vizat transformarea operaţiunilor privind reţeaua, procesele de afaceri operaţionale şi comerciale ale companiei.