La un an de la listarea pe Bursa de Valori Bucureşti (BVB), Aquila anunţă în cadrul Zilei Investitorului că are capacităţi de depozitare de peste 124.000 paleţi, iar flota trece de 1.600 autovehicule, ce permit vânzarea unei game largi de produse, de la ambientale, la congelate, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, Aquila asigură acoperire naţională şi regională şi deţine o reţea logistică de 24 de facilităţi care acoperă toate tipurile de temperatură: ambientală, cu o capacitate de peste 90.000 paleţi, refrigerată, cu peste 8.000 paleţi şi congelată, de aproximativ 20.000 paleţi, potrivit anunţului companiei, transmis în cadrul Zilei Investitorului.
Astfel, Aquila adresează toate canalele de vânzare - retail modern, retail tradiţional, HoReCa, benzinării şi travel retail - şi atinge peste 67.000 de puncte de vânzare - echivalentul a peste 90% din piaţă.
"La primul an de la listare, ne continuăm parcursul şi prezentăm un business stabil, cu planuri ambiţioase, corect ancorate în contextul macroeconomic curent. Am avut o creştere accelerată în ultimii trei ani şi păstrăm obiectivele de creştere rapidă în următorii cinci ani, cu obiectiv dublarea EBITDA din 2021, prin evoluţie organică şi achiziţii. Mizăm pe calitate în toate punctele de contact şi avansăm investiţiile în proiecte care ne vor mai face mai eficienţi, ne vor consolida rezultatele şi, esenţial, ne vor reduce permanent amprenta asupra mediului", afirmă Jean Dumitrescu, Investor Relations Director, Aquila.
Doar platforma logistică de la Dragomireşti, gazdă a Zilei Investitorului, are o capacitate totală de peste 43.000 paleţi, din care: ambientală - peste 33.000 paleţi, refrigerată - peste 1.900 paleţi şi congelată - peste 7.600 paleţi. Acoperind toate tipurile de temperatură, platforma are avantajul poziţionării, ce permite acces facil atât pentru rutele de livrare în ţară, către platformele logistice ale lanţurilor internaţionale de retail sau spre depozitele proprii regionale, cât şi pentru livrarea directă în zona de sud a României, cu o pondere semnificativă în vânzările companiei.
În plus, compania a raportat o creştere de 39% a cifrei de afaceri pe segmentul brandurilor proprii - Gradena şi LaMasă - şi de 21% în volum, în primele nouă luni ale anului, faţă de perioada similară din 2021, subliniază sursa citată.
Linia LaMasă - produse gata de gătit, brand ce a ajuns, în prezent, la 14 articole, este disponibilă în noi ambalaje special concepute, gradual, din luna iulie, iar produsele se găsesc şi în Retail, începând cu trimestrul al patrulea al acestui an.
Brandul Gradena - legume şi fructe congelate, inclusiv amestecuri - s-a extins, al rândul său, cu 12 produse noi în acest an, dintre care cinci noi mixuri de legume pentru HoReCa şi trei mixuri de fructe pentru Retail. Începând cu trimestrul al treilea, Gradena a lansat şi o serie inovatoare de patru dips (sosuri, inclusiv Guacamole) - din amestecuri de legume congelate, ce vin în întâmpinarea nevoilor consumatorilor şi acoperă ocazii noi de consum, pentru o poziţionare consolidată a brandului pe mai multe segmente şi o mai bună vizibilitate.
Produsele vândute de Aquila reprezintă mărci consacrate, din diferite categorii: produse de îngrijire personală - Rexona, Dove; dulciuri - Kinder, Raffaello, Snickers sau Mars; cafea - Lavazza; produse de curăţenie - Dero, Cif sau Coccolino; sau mâncare pentru animale de companie - Whiskas sau Pedigree, se menţionează în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 24.11.2022, 17:39)
cu atata capacitate de depozitare, distributie, masini...... e clar.....mai scade inca vreo 15%, nu de alta dar e un IPO tare reusit, sa mai vina astfel de IPOuri la BVB si dispar toate sutele de mii de investitori
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 24.11.2022, 18:55)
Nu e vorba de companie ci de mediul dificil in care a venit in piata. Aquila chiar e o actiune de portofoliu a unei companii solide - nu o nou-infiintata intr-un mod heirupistic chiar de casa de brokeraj intr-un birou acum un an si bagata pe gat investitorilor .
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 24.11.2022, 23:47)
la DIGI si la SFG acelasi mediu dificil? Voi brokerii mizati pe prea multi prosti....dar daca va merge...teapa maxima, doar ca multi dintre brokeri confunda teoria de bursa de la new york cu aia de la bucale. Acolo ai sute de IPO-uri pe cand aici ai 5 in 5-6 ani si daca la 3 ai dat teapa este posibil ca sa nu mai ai cui vinde urmatoarele care le scoti pe teava.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.11.2022, 03:43)
Pretul la care s-a listat este obraznic fata de ce rezultate livreaza aceasta firma.
Acum ca a scazut pretul, arata mai decent.