Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de construcţii şi finisaje din România, pregăteşte, pentru 10 mai, lansarea unui nou magazin în Bucureşti sub brandul MatHaus (divizia de retail Arabesque), investiţia fiind de 10 milioane euro.
Potrivit Arabesque, sectorul construcţiilor rezidenţiale din România s-a dezvoltat semnificativ în ultimii ani.
"În orice magazin MatHaus, toţi cei care au ceva de construit, de reparat sau renovat vor avea la dispoziţie o gama extinsă de produse, oferte personalizate pentru proiecte, consiliere tehnică şi transport gratuit în aria logistică a magazinului", a declarat Cezar Rapotan, fondator şi acţionar principal Arabesque.
Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, piaţa construcţiilor a avut o evoluţie pozitivă în 2017, iar cifrele din primul trimestru 2018 arată un trend încurajator.
Pe fondul creşterii economice, cererea de spaţii de birouri, locuinţe şi construcţii industriale a avansat semnificativ, astfel că afacerile din acest sector s-ar putea apropia în acest an de 30 de miliarde de lei, cu 3 miliarde de lei peste nivelul din 2016.