• Reprezentanţii "Ascendis" estimează că, în 2008, piaţa de training a atins valoarea de aproximativ 40 de milioane de euro.
"Ascendis Consulting", liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării şi formării profesionale din România, a obţinut rezultate pozitive pentru anul 2008, înregistrând o cifră de afaceri de 4,3 milioane euro, în creştere cu 43% comparativ cu rezultatele anului 2007, anunţă un comunicat al companiei. "Ascendis" îşi depăşeşte astfel obiectivele propuse pentru anul trecut, stabilite iniţial la 4 milioane de euro, iar pentru 2009 estimează că piaţa va avea un potenţial puternic de creştere şi, prin urmare, şi business-ul propriu.
Andrei Goşu, director general "Ascendis Consulting", declară: "2008 a fost un an de creştere atât pentru piaţa de training, cât şi pentru business-ul Ascendis care a depăşit ţintele propuse iniţial, ajungând la 4,3 milioane euro. Evoluţia pozitivă este rezultatul investiţiilor în personal realizate de companiile din sectoare precum financiar-bancar, telecom, energie şi farmaceutice". Domnia sa explică "Considerăm că piaţa de training din România ar putea avea un an excepţional în 2009, contrar cursului economiei, cu acea condiţie de a fi lansate cât mai repede de către Ministerul Muncii schemele de ajutor de stat pentru formare, destinate companiilor interesate să îşi instruiască angajaţii proprii. Este vorba despre două programe de finanţare din fonduri publice europene acordate de Uniunea Europeană:
Reprezentanţii Ascendis estimează că, în 2008, piaţa de training a atins valoarea de aproximativ 40 de milioane de euro. Pentru acest an, compania se aşteaptă la o creştere a pieţei, pornind de la un minim de aproximativ 10% până la 100%, creştere susţinută din direcţia fondurilor europene pentru companii pentru administraţia publică. Aceasta poate avea însă o evoluţie spectaculoasă în masura în care accesarea fondurilor europene devine efectivă. De asemenea, Ascendis vizează faptul că sectorul public va deveni mai activ în ceea ce priveşte accesarea de fonduri cu scopul de a-şi dezvolta resursa umană.
"Avem în plan sprijinirea partenerilor noştri pentru accesarea programelor de finanţare din fonduri publice europene, pornind de la experienţa acumulată în abordarea acestui tip de proiecte. Echipele noastre de consultanţi vor fi alături de managerii de proiect pe parcursul întregului proces", adaugă Andrei Goşu.
Echipa Ascendis dispune de specialişti din domenii variate - consultanţă, training, centre de evaluare, teambuilding - ceea ce permite companiei să abordeze teme variate de la cursuri de vânzări şi management al vânzărilor, până la cele de comunicare, management de proiect, marketing strategic, management de bază, leadership, inovaţie, finanţe pentru non-finanţişti, coaching sau managementul schimbării şi să ofere servicii precum consultanţă în dezvoltare organizaţională şi organizare de sesiuni de coaching cu membri de top şi middle management.
Înfiinţată în 1997, Ascendis este cea mai mare companie de training, consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale şi teambuilding din România, cu o echipă de 45 de consultanţi şi facilitatori şi cu un portofoliu de peste 120 de clienţi constanţi. Printre clienţii Ascendis, se află: Bancpost, BCR, Chevron-Texaco, Distrigaz Sud, E.ON Gaz România, Edi Spedition, Europharm, Ericsson Telecomunications Romania, Holcim, IBM, ING Asigurări de viaţă, Mediapro, Melinda Imprex, Microsoft, Petrom, Pfizer, Raiffeisen Bank, Romstal, Romtelecom, Unicredit Ţiriac Bank, UPC, Valrom, Vodafone România,Xerox România şi Yazaki Romania.