Trei companii s-au alăturat de curînd listei de clienţi pentru care agenţia Graffiti BBDO oferă servicii de relaţii publice: Bayer, Ericsson şi Yamaha. Bayer, una din cele mai mari companii din domeniul sănătăţii, nutriţiei şi materialelor high-tech din lume, deţinător al cunoscutelor mărci Aspirin, Supradyn, Sarridon şi Rennie, a selectat agenţia Graffiti BBDO pentru organizarea unei serii de evenimente ale companiei. Primul a avut deja loc la sfîrşitul lunii aprilie, cu ocazia aniversării a 75 de ani de prezenţă Bayer pe piaţa românească. Cu acest prilej, agenţia a organizat un eveniment special adresat partenerilor şi angajaţilor Bayer, în cadrul căruia a fost dezvăluită, într-un spectacol de sunet şi lumină, noua firmă luminoasă Bayer, amplasată pe o clădire din Piaţa Unirii.
Pentru Ericsson Telecommunications România, reprezentanţa de pe piaţa românească a companiei de telecomunicaţii numărul unu în lume din punct de vedere al vînzărilor, agenţia furnizează servicii de consultanţă PR, gestionare relaţii cu presa şi organizare de evenimente media. Printre proiectele în desfăşurare, organizate în parteneriat cu agenţia Graffiti BBDO se numără şi Premiile Ericsson pentru Excelenţă în Telecomunicaţii.
Compania Motodynamics România, unic importator şi distribuitor al produselor Yamaha pe piaţa românească, a ales grupul BBDO România, respectiv agenţia Proximity, pentru dezvoltarea campaniilor sale din acest an. Printre serviciile oferite se numără CRM, PR - în colaborare cu Graffiti BBDO şi BTL. Prima acţiune a fost cu ocazia inaugurării noului show room Yamaha din Otopeni, în cadrul căreia agenţia Graffiti BBDO a gestionat relaţiile cu mass media, iar Proximity a dezvoltat "Clubul Yamaha", un program de fidelizare al clienţilor.
Bayer, Ericsson şi Yamaha completează lista de clienţi, ce include companii şi organizaţii de prim rang de pe piaţă, pentru care agenţia Graffiti BBDO oferă toată gama de servicii de relaţii publice: Automobile Dacia, Clubul Român de Presă, Dr Oetker, Henkel România, Iniţiativa Europeană a Mediului de Afaceri, Masterfoods, PepsiCo Beverages Internaţional, Organizaţia Salvaţi Copiii Renault-Nissan România, Scandia Română şi Wrigley România.
Agenţia Graffiti BBDO, alături de Media Direction şi Proximity, formează grupul BBDO România, unul din cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de publicitate. Grupul BBDO România oferă servicii integrate de strategie de brand, avînd competente în toate disciplinele de comunicare: strategie şi cercetare, creaţie, producţie publicitară, media, PR, BTL şi CRM.