"Bayer", "Ericsson" şi "Yamaha" - trei noi clienţi pentru departamentul de relaţii publice al Graffiti BBDO

A.S.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 17 mai 2005

Trei companii s-au alăturat de curînd listei de clienţi pentru care agenţia Graffiti BBDO oferă servicii de relaţii publice: Bayer, Ericsson şi Yamaha. Bayer, una din cele mai mari companii din domeniul sănătăţii, nutriţiei şi materialelor high-tech din lume, deţinător al cunoscutelor mărci Aspirin, Supradyn, Sarridon şi Rennie, a selectat agenţia Graffiti BBDO pentru organizarea unei serii de evenimente ale companiei. Primul a avut deja loc la sfîrşitul lunii aprilie, cu ocazia aniversării a 75 de ani de prezenţă Bayer pe piaţa românească. Cu acest prilej, agenţia a organizat un eveniment special adresat partenerilor şi angajaţilor Bayer, în cadrul căruia a fost dezvăluită, într-un spectacol de sunet şi lumină, noua firmă luminoasă Bayer, amplasată pe o clădire din Piaţa Unirii.

Pentru Ericsson Telecommunications România, reprezentanţa de pe piaţa românească a companiei de telecomunicaţii numărul unu în lume din punct de vedere al vînzărilor, agenţia furnizează servicii de consultanţă PR, gestionare relaţii cu presa şi organizare de evenimente media. Printre proiectele în desfăşurare, organizate în parteneriat cu agenţia Graffiti BBDO se numără şi Premiile Ericsson pentru Excelenţă în Telecomunicaţii.

Compania Motodynamics România, unic importator şi distribuitor al produselor Yamaha pe piaţa românească, a ales grupul BBDO România, respectiv agenţia Proximity, pentru dezvoltarea campaniilor sale din acest an. Printre serviciile oferite se numără CRM, PR - în colaborare cu Graffiti BBDO şi BTL. Prima acţiune a fost cu ocazia inaugurării noului show room Yamaha din Otopeni, în cadrul căreia agenţia Graffiti BBDO a gestionat relaţiile cu mass media, iar Proximity a dezvoltat "Clubul Yamaha", un program de fidelizare al clienţilor.

Bayer, Ericsson şi Yamaha completează lista de clienţi, ce include companii şi organizaţii de prim rang de pe piaţă, pentru care agenţia Graffiti BBDO oferă toată gama de servicii de relaţii publice: Automobile Dacia, Clubul Român de Presă, Dr Oetker, Henkel România, Iniţiativa Europeană a Mediului de Afaceri, Masterfoods, PepsiCo Beverages Internaţional, Organizaţia Salvaţi Copiii Renault-Nissan România, Scandia Română şi Wrigley România.

Agenţia Graffiti BBDO, alături de Media Direction şi Proximity, formează grupul BBDO România, unul din cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de publicitate. Grupul BBDO România oferă servicii integrate de strategie de brand, avînd competente în toate disciplinele de comunicare: strategie şi cercetare, creaţie, producţie publicitară, media, PR, BTL şi CRM.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb