BenQ anunţă o creştere de 40% a afacerilor înregistrate în prima parte a lui 2010, comparativ cu perioada similară aferentă lui 2009 şi se pregăteşte să intre pe piaţa locală cu noi produse şi noi tehnologii, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Creşterea înregistrată în această perioadă ne face optimişti privind evoluţia următoare a companiei pe piaţa din România. BenQ are creştere şi se reclădeşte pe baze sănătoase, pregătindu-şi premisele pentru dezvoltarea din următorii ani. Sunt încrezător că în ciuda problemelor economice actuale, piaţa locală are un potenţial deosebit care merită luat în considerare. Având în vedere aceste aspecte ne vom extinde prezenţa pe anumite categorii noi de produse. La ora actuală vă putem spune că targetăm piaţa de LED TV-uri anul viitor, însă avem pregătite şi alte mişcări surpriză", a declarat Mike Borze, Managing Director BenQ CEE BenQ.
Creşterea BenQ în prima jumătate a anului a fost susţinută de evoluţia spectaculoasă de pe piaţa de proiectoare, unde producătorul a înregistrat o creştere de 167% în prima jumătate a lui 2010, dar şi menţinerea nivelului înregistrat pe piaţa de monitoare LCD.