Bolt, platforma europeană de mobilitate, pune companiilor la dispoziţie serviciile sale prin intermediul Bolt Business, conform unui comunicat remis redacţiei. Soluţia este dedicată firmelor care oferă angajaţilor transport în scop de serviciu şi este prezentă peste tot în ţară unde sunt prezente şi serviciile de transport la cerere, respectiv în peste 20 de oraşe.
În numai doi ani, aproximativ 3000 de clienţi corporate au ales soluţia de business a platformei de mobilitate, mizând pe simplificarea managementului călătoriilor în scop de serviciu, precum şi pe familiaritatea angajaţilor cu platforma. Clienţii Bolt Business provin atât din zona companiilor mici, cu un număr de până la 10 angajaţi, cât şi medii şi mari, din numeroase domenii de activitate, precum retail, HORECA, mass-media, consultanţă, financiar-bancar, IT&C, juridic, arhitectură, centre de asistenţă telefonică, servicii medicale, închirieri auto etc.
Diana Carbarău, Business Development Manager Bolt Business România, a declarat: "Soluţia Bolt Business oferă un control şi o vizibilitate deplină a cheltuielilor pe care o companie le înregistrează cu transportul în scop de serviciu, iar pentru angajaţi elimină grija evidenţei bonului. Nu în ultimul rând, serviciul Bolt Business este disponibil local, dar şi internaţional, astfel că un singur cont poate fi folosit indiferent de locul în care se află angajatul companiei, toate cursele fiind centralizate şi facturate o singură dată pe lună."
Potrivit sursei citate, prin intermediul soluţiei Bolt Business, companiile pot avea un cont comun pentru întreaga echipă, pot seta limite privind cheltuielile lunare sau numărul de călătorii şi vizualiza toate cursele într-un raport detaliat la final de lună. Tot cu ajutorul Bolt Business, companiile pot să rezerve curse pe loc, sau să le programeze pentru viitor, pentru angajaţi sau clienţii proprii.
"Din punct de vedere contabil, pe lângă posibilitatea de a genera o singură factură lunară pentru toate călătoriile angajaţilor, Bolt Business furnizează clienţilor săi şi rapoarte lunare detaliate, fapt care permite o analiză structurată a cheltuielilor înregistrate în scop de business", adaugă Diana Carbarău. "Este cu atât mai important cu cât, pentru companiile mari, cheltuielile cu transportul angajaţilor au frecvenţă mare, iar colectarea dovezilor de transport şi plată, alături de raportarea lor în contabilitate, este o activitate care ocupă foarte mult timp pentru sume individuale relativ mici."
Conform standardelor de siguranţă ale companiei, care sunt valabile şi pentru Bolt Business, fiecare şofer partener este verificat înainte de a furniza servicii de transport prin intermediul platformei Bolt, iar detaliile maşinii sunt trimise fiecărui pasager înainte de începerea oricărei călătorii - acestea incluzând fotografia şoferului. Toate maşinile sunt asigurate, fără nicio excepţie, iar călătoriile sunt urmărite prin GPS, în timp real.