UniCredit România a decis să deruleze activităţile de media strategy şi media planning în parteneriat cu echipa Brand Connection România, condusă de Ileana Tomescu, în urma licitaţiei de media la care au mai participat patru agenţii specializate. Brand Connection va asigura pentru UniCredit România servicii complete de media - de la strategie, planificare şi cumpărare de media, la analiză post-buy şi crearea de soluţii media neconvenţionale.
Bogdan Spuza, directorul departamentului PR & External Relations UniCredit România, a declarat: "Brand Connection s-a diferenţiat la această licitaţie prin propunerea complexă, bine documentată şi care a urmărit să îndeplinească toate criteriile de evaluare solicitate în brief-ul de pitch. Acestea în condiţiile în care brief-ul a fost extrem de detaliat, iar criteriile de evaluare au luat în calcul toate aspectele legate de strategie, de înţelegerea produselor şi, nu în ultimul rînd, a ofertei financiare".
UniCredit România este o bancă comercială, ce operează pe piaţa românească din 1997. Capitalul social UniCredit România este în prezent de peste 230 milioane RON. Acţionarul majoritar al băncii UniCredit Romania, cu 99,94% din acţiuni, este Grupul UniCredit, una dintre cele mai importante instituţii financiare din lume cu o valoare de piaţă de peste 60 miliarde euro, avînd active totale de peste 782 miliarde euro.
Brand Connection este membră a grupului Interpublic, unul din cele mai mari holdinguri de marketing şi comunicare din lume, format din reprezentanţe în 20 de ţări din întreaga lume. Brand Connection România s-a înfiinţat în anul 2005, iar în prezent are o echipă formată din 12 profesionişti cu experienţă în domeniul media. Portofoliul Brand Connection România include, printre alţii: UniCredit România, Asiban, Schering, Jolie Ville, Boehringer, Bramac, Eli Lilly, Adesgo, Motorola România, Pharmapharm, editura Maxam.