Compania Brick România, brand de magazine de bricolaj, home improvement şi proiecte DYI, are o nouă identitate vizuală, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania derulează un amplu proiect de rebranduire, ca parte din strategia de dezvoltare şi extindere pe piaţa naţională. Astfel, din noua identitate vizuală a mărcii Brick fac parte un logo nou, dar şi noi elemente ce se regăsesc atât în faţada magazinelor, cât şi la interior, în semnalistica specifică şi afişajul preţurilor.
"Suntem în plin proces de rebranding, iar implementarea se va realiza treptat şi în mai multe etape. Intenţia noastră este ca odată cu dezvoltarea companiei şi deschiderea de noi magazine în 2022, să actualizăm şi imaginea mărcii Brick, să oferim o perspectivă nouă şi modernă, dar care surprinde foarte bine valorile companiei noastre. Toate noile elemente folosite fac tranziţia către noua identitate vizuală într-un mod subtil şi prietenos pentru clienţii noştri. Rămânem un brand dedicat acestora, un brand care se concenterază pe accesibilitate şi preţuri corecte. Am început campania de rebranding prin outdoor, iar în perioada următoare vom actualiza elementele de identitate vizuală pentru întreaga reţea de magazine", spune Oana Nechita, Director Executiv al companiei.
Noua identitate Brick este una puternică, dinamică şi evidenţiază valorile care stau la baza brandului românesc: accesibilitate, competivitate, grijă pentru clienţi şi consultanţă. Brick rămâne un brand dedicat clienţilor săi, cărora le este aproape atât prin locaţii accesibile, cât şi prin gama variată şi diversificată de produse care răspunde nevoilor pentru orice proiect de renovare sau construcţie. Totodată, portofoliul de produse este în continuă dezvoltare şi întâmpină cele mai exigente cerinţe, la preţuri corecte.
Parte din noua identitate vizuală este şi Mascota - Meşterul Castor, care se va regăsi în toate magazinele Brick. Meşterul Castor există în mai multe ipostaze, pentru a acoperi nevoi multiple în comunicare şi pentru a ajuta clienţii în deciziile de cumpărare. Mascota lanţului de magazine Brick devine ambasadorul preţurilor corecte şi al celor mai bune oferte sau promoţii.
Procesul de implementare a noilor elemente de marcă se va realiza treptat, în mai multe etape, atât pentru componentele online, cât şi pentru magazinele fizice, startul fiind dat de magazinul de la Giurgiu, care are deja modernizate faţada şi intrarea.
Pentru acest proiect de rebranding compania Brick România a colaborat cu agenţia de branding INOVEO, cu un portofoliu vast şi proiectele de succes realizate pentru branduri cunoscute. "Pentru crearea noii identităţi vizuale, am lucrat cu agenţia de branding INOVEO. Echipa lor a reuşit să ne convingă prin experienţa, portofoliul vast şi prin proiectele de succes pe care le-au avut pentru branduri de renume. Considerăm că au reuşit să surprindă valorile brandului Brick - accesibilitate, consultanţă şi grija pe care o acordăm clienţilor noştri - şi să le transpună într-o identitate vizuală puternică, dinamică şi diferenţiatoare", adaugă Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.
Brick România a anunţat că în luna martie a anului 2022 va inaugura, cu o investiţie ce va ajunge la 4 milioane de euro, un nou magazin in Satu Mare. Tot atunci, Brick România va lansa şi noul site al companiei dezvoltat în parteneriat cu Orange Business Services, care va oferi clienţilor promoţii, informaţii despre produse, prezentări, sfaturi utile, precum şi vânzări online. În martie 2023 Brick România plănuieşte inaugurarea magazinul de la Oradea. Compania este în prezent activă pe piaţă cu magazine în Constanţa, Mangalia, Giurgiu şi punctul regional Ovidiu şi se află în negocieri pentru extindere în oraşe din toată ţara, dar şi în Bucureşti.