Brico Dépôt (deţinut de compania britanică Kingfisher) continuă procesul de transformare pentru încă şase magazine Bricostore dintre cele 15 achiziţionate în aprilie 2013, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Lucrările au început pe 17 august la magazinul din Chiajna (Militari) şi sunt acum în desfăşurare, în timp ce transformarea unităţilor comerciale din Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea va începe la 31 august. Reprezentanţii companiei estimează că întregul proces va dura aproximativ trei luni pentru fiecare magazin şi va fi bazat pe o nouă strategie la nivel operaţional, de marketing şi de comunicare.
"Din iunie anul trecut lucrăm pentru a aduce formatul Brico Dépôt în România. Până acum am transformat două magazine, Orhideea şi Pantelimon, iar acum continuăm cu alte şase, în ţară", spune Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Dépôt.
Brico Dépôt operează, în prezent, cu două magazine în Capitală, în zonele Pantelimon şi Orhideea.
Brico Dépôt a fost înfiinţat în 1993 în Reims (Franţa) şi are, în prezent, 112 de magazine în Franţa şi 24 în Spania. Brico Depôt vizează în primul rând sectorul "do it yourself" (DIY) şi construcţiile profesioniste. Grupul de retail Kingfisher are 1.134 de magazine în nouă ţări din Europa şi Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt şi Screwfix. Kingfisher operează şi brandul Koçtaş, o colaborare de 50% în Turcia cu Grupul Koç.