Lanţul hotelier Starwood & Resorts intră pe piaţa autohtonă cu brandul Sheraton, după ce a semnat un contract de franciză cu Grand Plaza Hotel, fostul Howard Johnson din Capitală, ne-au confirmat, în urmă cu puţin timp, reprezentanţii Howard Johnson.
Potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei, Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. anunţă că brandul Sheraton, îşi va extinde prezenţa în Capitală prin intermediul Sheraton Bucharest Hotel. Contractul de franciză cu Grand Plaza Hotel marchează, astfel, startul procesului de conversie a celor 270 de camere existente în cadrul Grand Plaza Bucureşti către un nou hotel Sheraton.
Michael Wale, preşedintele Starwood Hotels & Resorts, Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, a declarat: "Suntem încântaţi sa fim parteneri alături de Grand Plaza Hotel S.A. în realizarea primul nostru proiect de dezvoltare a unui hotel prin care vom introduce brand-ul Sheraton în capitala României, o capitală cu un potenţial şi o dinamică extraordinară".
La rândul său, Daniel Ben Yehuda, directorul general al Sheraton Bucharest Hotel, a afirmat: "Parteneriatul cu Starwood Hotels & Resorts şi introducerea primului hotel Sheraton în România este pentru noi o mare onoare şi reprezintă totodată recunoaşterea experienţei noastre şi a creşterii constante a operaţiunilor hotelului în ultimii 30 de ani pe piaţa românească de ospitalitate".
Sheraton Bucharest Hotel este situat în centrul Capitalei, la doar 10 minute distanţă de Romexpo.
Odată cu finalizarea lucrărilor de rebranding, oaspeţii hotelului vor putea să se bucure de toate facilităţile şi serviciile populare ale brandului Sheraton, inclusiv de Link@ Sheraton SM, un proiect realizat împreună cu Microsoft, unde oaspeţii hotelului se pot întâlni ca să se relaxeze împreună. Toate cele 270 de camere şi apartamente vor fi dotate cu saltele de pluş şi aşternuturi Sheraton Sweet Sleeper Bed.
Hotelul va purta, de asemenea, semnătura brand-ului Shine Spa şi va include o sală de gimnastică, Sheraton Fitness. Sheraton Bucharest Hotel va oferi două restaurante, inclusiv Feast, conceptul de mese pe tot parcursul zilei al brand-ului, un bar în hol şi Sheraton Club Lounge.
Bart Carnahan, Senior Vice President, Acquisitions & Development, Starwood Hotels & Resorts, Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, a punctat: "Prin intermediul platformelor puternice de care dispune, Starwood este capabil de a susţine partenerii săi în cadrul procesului de repoziţionare şi optimizare a activelor existente. Semnarea parteneriatului pentru Sheraton Bucharest demonstrează succesul nostru în abordarea strategică proactivă a procesului de conversie şi deschide astfel noi perspective acestei proprietăţi prin investiţiile de capital efectuate şi repoziţionarea potrivită".
Reţeaua Sheraton oferă oaspeţilor săi posibilitatea de a se conecta cu peste 400 de hoteluri din aproape 70 de ţări din întreaga lume. Brandul a finalizat recent o revitalizare comercială la nivel global în valoare de 6 miliarde dolari şi este în prezent în plin proces de extindere la nivel mondial, în valoare de 8 miliarde de dolari aflat în derulare în următorii trei ani.
Brandul Sheraton este deţinut de Starwood Hotels & Resorts Worldwide şi deţine aproape 1.200 de proprietăţi cu 181.400 de angajaţi în 100 de ţări. Starwood este un integrator complet, la nivel de proprietate de operare şi francizare pentru hoteluri, staţiuni şi reşedinţe, cu următoarele mărci: Sf. Regis, Luxury Collection, W, Westin, Le Méridien, Sheraton, Four Points by Sheraton, Aloft, şi Element. Starwood deţine, de asemenea, Starwood Vacation Ownership, Inc., un furnizor exclusivist de experienţe de vacanţă la nivel mondial prin intermediul staţiunilor de tip vilă şi cu acces sau circuit restrâns al brandurilor Starwood.
Cu o tradiţie de peste 30 de ani, Grand Plaza Hotel S.A. este proprietarul şi operatorul Grand Plaza Hotel situat în centrul oraşului Bucureşti. Hotelul găzduieşte restaurantele Benihana şi Avalon, precum şi un spaţiu ce oferă linia de produse exclusive a Centro Sweets & Pastry din Bucureşti.