• Emisiile de CO2 se vor reduce cu 22 milioane de tone pe an, iar 44 TWh de energie electrică ar fi economisite, dacă în Uniunea Europeană s-ar înlocui cele peste 188 milioane de electrocasnice mai vechi de 10 ani cu unele noi
Producătorul de electrocasnice "Electrolux", în colaborare cu Asociaţia Română pentru Reciclare (RoRec) desfăşoară, în perioada 1 august - 30 septembrie, o campanie de înlocuire a electrocasnicelor vechi oferind reduceri pentru achiziţionarea unora noi, eficiente energetic. Astfel, în această perioadă, consumatorii care vor preda un echipament la unul din centrele de colectare RoRec (27 de centre la nivel naţional) sau direct la unul din magazinele participante la promoţie vor beneficia de un discount de 200 RON la achiziţionarea unui echipament frigorific Electrolux A+, anunţă un comunicat al companiei remis redacţiei.
Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux, declară: "Aceste activităţi reprezintă rezultatul unei investiţii puternice în cercetare şi dezvoltare şi a unei preocupări constante pentru viitor. Nu trebuie să pierdem nicio clipă din vedere moştenirea pe care o lăsăm generaţiilor următoare; dacă nu o putem îmbunătăţi, măcar să conservăm ceea ce am primit. În acest caz, o planetă curată şi un mediu sănătos".
• Protejarea mediului începe în propria casă
În Uniunea Europeană există la ora actuală peste 188 milioane de electrocasnice mari mai vechi de 10 ani. Dacă ar fi înlocuite cu unele noi, emisia de CO2 ar fi redusă cu 22 milioane de tone pe an, iar 44 TWh de energie electrică ar fi economisite, echivalentă cu 1 milion de barili de petrol sau cantitatea de emisii a peste 6 milioane de maşini.
Comparativ cu media consumului de energie din 1995 (100%), consumul de energie al frigiderelor şi congelatoarelor comercializate astăzi, în funcţie de clasa de energie, este: C:90%; B:75%; A:55%; A+:42%; A++:30%.
În general, un frigider vechi de 10 ani consumă dublu, iar unul vechi de 20 de ani triplu, faţă de un produs din generaţia nouă de electrocasnice.
Investind puternic în cercetare şi dezvoltare, folosind tehnologie de economisire a energiei şi aspirând pentru o clasă energetică şi mai performantă (dincolo de A++), Electrolux produce în prezent electrocasnice care consumă mai puţin de jumătate din energia consumată de produsele de acum 10 ani, precizează comunicatul companiei.
• Produse şi campanii eco, marca Electrolux
Electrolux Climate este o gamă de electrocasnice create pornind de la ideea de consum redus - de apă, energie, gaz, detergent, astfel putându-se face o economisire a energiei de până la 30%.
Calitatea, clasa energetică şi performanţele aparatelor electrocasnice din gama Global Design au convins Fundaţia Polară Internaţională să realizeze un parteneriat cu Electrolux, care a echipat astfel staţia Prinţesa Elizabeta Antarctica - prima staţie de cercetări "zero emisii" din lume.
De asemenea prin proiecte precum Design Lab, Electrolux încurajează tinerii să gândească şi să proiecteze electrocasnice ale viitorului, eco-friendly.
În 2008 Electrolux România a fost ambasador al campaniei "Schimbarea climei stă în puterea ta", ca urmare a implicării în proiecte ecologice la nivel local precum şi datorită viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajută la economisirea resurselor.
Grupul Electrolux este unul dintre cei mai mari producători din lume de aparatură electrocasnică şi de uz profesional, cu vânzări anuale de peste 40 de milioane de produse pentru clienţi din peste 150 de ţări. Compania pune accent pe inovaţie pornind de la cunoaşterea aprofundată a nevoilor reale ale consumatorilor casnici şi profesionali. Electrolux produce echipamente frigorifice, maşini de spălat vase, maşini de spălat rufe, aspiratoare şi aragaze ce sunt vândute sub mărci renumite ca Electrolux, AEG-Electrolux, Eureka şi Frigidaire. În anul 2008, vânzările Grupului au fost de 105 miliarde coroane suedeze, iar numărul total de angajaţi este de 55.000 de persoane.
1. fără titlu
(mesaj trimis de hm! în data de 20.09.2009, 07:30)
aiurea! incercati la Brasov!. Nici un magazin nu stie nimic. Praf in ochi!