"Carlsberg" investeşte semnificativ în repoziţionarea berii cu acelaşi nume, a anunţat compania, într-un comunicat de presă. Scopul repoziţionării pe piaţă este stimularea creşterii vânzărilor la nivel internaţional. Prin aplicarea acestei strategii, "Carlsberg" anticipează că-şi va dubla profitul până în anul 2015.
"Noua poziţionare pune accentul pe istoria şi valorile brandului, însă se adresează şi unei noi generaţii de consumatori, activi şi dornici de aventură. Identitatea vizuală a < Carlsberg > a fost modernizată, canalele de distribuţie vor fi extinse, iar ambalajul < Carlsberg > va avea un nou design", se arată în comunicat.
Din această lună, noua poziţionare va fi treptat introdusă în comunicare pe toate cele 140 de pieţe pe care berea "Carlsberg" este prezentă. Producătorul acestei beri în ţara noastră este URBB. Compania produce anual 2,1 milioane de hectolitri de bere, capacitatea de producţie putând fi extinsă la 2,4 milioane de hectolitri. În prezent, compania vinde circa 1,6 milioane de hectolitri anual. URBB exportă 5% dintre produsele sale, pe pieţe apropiate ţării noastre, cum ar fi Albania, Macedonia, Bulgaria, Georgia, Israel.
Anul trecut, volumul vânzărilor de băuturi produse de această companie a crescut cu 7%, în timp ce valoarea vânzărilor a cunoscut o creştere cu circa 3% faţă de 2009, când s-a cifrat la aproximativ 100 de milioane de euro. Reprezentanţii companiei estimează că, în 2011, volumul vânzărilor URBB va creşte cu 10%. Pe lângă bere, societatea mai produce suc şi apă minerală.
Brandul super premium "Carlsberg" a intrat pe piaţa românească în anul 2001.
În ţara noastră, consumul de bere pe cap de locuitor se ridică la circa 73 de litri, cifră ce reprezintă media europeană a consumului de bere. Reprezentanţii URBB estimează că piaţa autohtonă a berii va creşte, în acest an, cu 3-4%.