Casa de modă italiană Missoni intenţionează să debuteze pe piaţa bursieră în următorii trei ani, anunţă cotidianul Il Sole 24 Ore, citat de Reuters.
"Vrem să ducem Missoni pe bursă. Lucrăm pentru structurarea grupului în vederea acestui obiectiv", a declarat preşedintele companiei, Angela Missoni, fără să ofere detalii despre acest plan.
În iunie anul trecut, fondul italian de investiţii FSI (Fondo Strategico Italiano), susţinut de stat, a cumpărat 41,2% din grup pentru 70 de milioane de euro (77 de milioane de dolari), încercând să-l ajute să-şi crească vânzările şi să se concentreze pe extinderea internaţională.
Familia Missoni a păstrat restul de 58,8% din grupul fondat de familia Rosita şi Ottavio Missoni, în 1953, în micul oraş italian Gallarate, zonă cunoscută pentru producţia de textile premium.
Atunci, FSI a informat că şi-ar putea reduce pachetul printr-o listare la Bursa din Milano, dar a menţionat că nu există "vreo grabă" pentru această tranzacţie.
În pofida dimensiunilor reduse, Missoni a devenit unul dintre numele de top din industria modei. Brandul este renumit pentru modelele sale viu colorate, în zig-zag.