CEC Bank sărbătoreşte anul acesta 160 de ani de la înfiinţare.
160 de ani în care şi-a reconfirmat constant poziţia de bancă stabilă, de încredere, care a fost alături de generaţii de români, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, pentru a marca acest moment aniversar, anul acesta va fi utilizat un nou logo în comunicarea cu clienţii, angajaţii, partenerii şi celelalte părţi interesate.
Uşor de asociat cu reputaţia construită de-a lungul timpului, dar şi cu modernitatea băncii, noua siglă aniversară are câteva elemente grafice speciale, nu întâmplător alese: motive tradiţionale româneşti stilizate, minimaliste, reprezentative stilului contemporan.
CEC Bank este una dintre puţinele instituţii care are o strategie de transformare digitală majoră în curs, şi care, în acelaşi timp, continuă să prioritizeze creşterea gradului de incluziune şi educaţie financiară, prin cele peste 1000 de unităţi din teritoriu, se precizează în comunicat.
Digitalizarea este una dintre direcţiile principale pe care CEC Bank a înregistrat rezultate spectaculoase în ultimii ani, iar accesarea produselor şi serviciilor bancare pe parcurs 100% digital este într-un proces continuu de diversificare.
Recent, Banca a finalizat şi adopţia tuturor fluxurilor rapide de creditare online de către întreaga reţea a băncii iar intrarea într-o relaţie de afaceri cu clienţii nu mai este condiţionată de prezenţa acestora în unităţi, se arată în comunicat.
Prin comunicarea celor 160 de ani de tradiţie şi prin evoluţia de până acum, CEC Bank se reconfirmă, în continuare, ca "banca de casă a românilor", fiind şi în prezent în topul sistemului bancar şi printre liderii operaţiunilor bancare efectuate online şi offline.
Vezi aici istoria CEC.