Compania Metro Cash & Carry România va deschide, azi, în cadrul magazinului său din zona Militari, primul Centru de Pregătire pentru Revânzători din România.
Centrul este dedicat deopotrivă clienţilor profesionişti, partenerilor, precum şi angajaţilor săi, aducând în sprijinul acestora un portofoliu de soluţii în ceea ce priveşte dezvolatrea afacerilor.
Metro Cash & Carry România doreşte prin înfiinţarea acestui centru să îi instruiască pe clienţii săi revânzători în domenii cum sunt: optimizarea spaţiului comercial, tehnici de promovare a categoriilor de produse, oferind deasemenea şi servicii de consultanţă în domeniul comercial.
Astfel vor fi organizate cursuri pe teme de interes privind activitatea clienţilor revânzători.
"Pornind de la o abordare "business to business", dorim să avem un schimb de experienţă cu partenerii noştri profesionişti în ceea ce priveşte comerţul modern. Am implementat Centrul de Pregătire pentru Revânzători din dorinţa de a crea un instrument care să definească şi să diferenţieze poziţia noastră în relaţia cu partenerii noştri" a declarat Vladimir Vava, director operaţional Business Unit, Metro Cash & Carry România şi Moldova.
Metro Cash & Carry este o divizie de vânzări a Metro Group, fiind reprezentată în 29 de ţări cu peste 600 de magazine cash & carry.
Cifra de afaceri a Metro Group din 2007 a fost de 64,3 miliarde euro.