Cererea pentru monitoare LCD şi telefoane mobile este în creştere. 40% dintre consumatori afirmă că intenţionează să achiziţioneze un monitor LCD în următoarele şase luni, iar 45% vor achiziţiona un nou telefon mobil în următoarele trei luni, potrivit unui studiu al LG România.
Un procent de 60% dintre consumatori deţin, în prezent, un monitor LCD. Potrivit NewsIn, cea mai mare cerere va fi înregistrată pentru modelele de monitoare LCD cu diagonală de 17 inci şi 19 inci, urmate de modele cu diagonală wide de 20 inci, respectiv 22 inci. De asemenea, 45% dintre consumatori, cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani, vor achiziţiona un nou telefon mobil în următoarele trei luni.
Preşedinte al "LG Electronics România", Han Khyu, a declarat: "Consumatorii de pe piaţa locală se orientează din ce în ce mai mult spre achiziţia unui monitor LCD cu diagonală mare, care oferă funcţii specifice, cum ar fi tuner TV integrat, tehnologie multilink sau port USB integrat. Estimăm o creştere a cotei de piaţă pe segmentul telefonie mobilă având în vedere cererea ridicată pentru terminalele cu funcţii multimedia şi ecran tactil".
Cu o cifră de afaceri de 75 milioane de euro în anul 2006 şi o creştere estimată de până la 100 milioane de euro pentru 2007, compania LG se axează pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice şi de telefonie mobilă.