Compania Naţională CFR deschide şantiere de lucrări pentru modernizarea a 14 poduri şi podeţe aflate în judeţele Argeş, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinţi şi Sibiu, se arată într-un comunicat dat astăzi publicităţii.
Potrivit documentului, cele 14 obiective feroviare sunt incluse în două contracte de lucrări, în valoare totală de 34,2 milioane lei, perioada de implemetare fiind de 36 de luni (execuţie+garanţie), pentru fiecare lot în parte.
Astfel, în perioada 16 - 20 aprilie 2018 are loc predarea amplasamentelor şi deschiderea şantierelor de lucrări pentru modernizarea a 14 poduri şi podeţe aflate în judeţele Argeş, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinţi şi Sibiu.
Lucrările avute în vedere de companie vizează:
• Lotul I - 3 poduri şi 2 podeţe:
- Pod km 115+565 - între staţiile Măldăieni şi Mihăieşti (jud. Olt);
- Pod km 200+306 - între staţiile Malu Mare şi Banu Mărăcine (jud. Dolj);
- Pod km 99+523 - între staţiile Goleşti şi Piteşti (jud. Argeş);
- Podeţ km 226+575 - între staţiile Balş şi Spineni (jud. Dolj);
- Podeţ km 357+760 - între staţiile Valea Fratelui şi Turnu Roşu (jud. Sibiu).
• Lotul II - 4 poduri şi 5 podeţe:
- Pod km 40+875 - între staţiile Bărbăteşti şi Jupăneşti (jud. Gorj);
- Pod km 55+812 - între staţiile Pojogeni şi Copăcioasa (jud. Gorj);
- Pod km 15+550 - între staţiile Jirov şi Corcova (jud. Mehedinţi);
- Pod km 20+698 - între staţiile Corcova şi Motru Est (jud. Mehedinţi);
- Podeţ km 286+035 - zona staţiei Filiaşi (jud. Dolj);
- Podeţ km 279+884 - între staţiile Coţofeni şi Răcari (jud. Dolj);
- Podeţ km 5+303 - zona staţiei Tânţăreni (jud. Gorj);
- Podeţ km 6+592 - între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj);
- Podeţ km 6+939 - între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj).
Potrivit sursei citate, cele 14 obiective feroviare sunt incluse în 2 contracte de lucrări, în valoare totală de 34,2 milioane lei (fonduri externe nerambursabile - 75% şi buget de stat - 25%) şi vor fi modernizate de Arcada Company, perioada de implemetare fiind de 36 de luni (execuţie+garanţie), pentru fiecare lot în parte.
În comunicat se mai precizează că lucrările de modernizare, structurate pe două loturi, au drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul ţării, prin creşterea gradului de confort şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă.