Compania de mobilier de lux Class estimează pentru anul acesta o creştere a afacerilor de 10% comparativ cu anul trecut, când a raporat afaceri de 14,89 milioane lei, a declarat ieri Camelia Şucu, preşedintele companiei, citată de NewsIn.
"Pentru anul acesta estimăm o creştere a afacerilor de 10%, având în vedere că am început şi comercializarea brandului Natuzzi. Sperăm ca în 2008 vânzările Natuzzi să aibă o pondere de 25% din totalul cifrei de afaceri pe care o va înregistra compania. Produsele Natuzzi nu vor fi comercializate doar în magazinele deschise sub acest brand, ci şi în cele ale Class", a explicat Camelia Şucu.
Preşedintele Class a adăugat că anul viitor, reţeaua magazinelor Class se va extinde cu trei unităţi, la Cluj, Constanţa şi Iaşi. Magazinele vor avea suprafeţe cuprinse între 300 şi 500 metri pătraţi, investiţia medie pentru o unitate fiind de 200.000 euro.
Class operează în prezent patru magazine în ţară, dintre care trei în Bucureşti. Potrivit Cameliei Şucu, compania nu îşi va extinde reţeaua în regiune în perioada următoare, "deoarece piaţa din România are un potenţial crescut de dezvoltare".
Class-Mob Bucureşti a avut anul trecut afaceri de 14,89 milioane lei, în creştere cu aproximativ 8% faţă de anul 2005, când a avut o cifră de afaceri de 13,76 milioane lei.
Class-Mob a fost divizia de mobilă de lux a grupului Mobexpert, până în 2006 când a fost preluată de Camelia Şucu, fosta soţie a lui Dan Şucu, preşedintele Grupului Mobexpert.