Orange SA a lansat, ieri, în Franţa noul său serviciu bancar online, Orange Bank, transmit MarketWatch şi CNBC, potrivit Agerpres.
Orange Bank va oferi clienţilor francezi posibilitatea de a-şi accesa conturile curente şi de economii, cardurile bancare, descoperitul de cont (overdraft) şi pot obţine un pachet gratuit de asigurări. De asemenea, clienţii pot plăti pentru bunurile lor cu telefonul mobil sau pot trimite bani prin sms.
Veniturile obţinute de Orange de pe urma noului serviciu bancar online ar urma să ajungă la 400 de milioane de euro în 2018.
Alături de expansiunea în Africa şi Orientul Mijlociu, noul serviciu bancar online reprezintă un motor important de creştere pentru cel mai mare operator francez de telecomunicaţii, care şi-a propus să atragă două milioane de clienţi la Orange Bank în decurs de zece ani. În prezent, cele mai mari bănci online din Franţa, ING Direct şi Boursorama, divizie a Societe Generale, au deja aproximativ un milion de clienţi fiecare.
"Pentru această bancă am reinventat modalităţile de utilizare: deschiderea de conturi posibilă cu documente scanate, transferul de bani via SMS, efectuarea de plăţi prin telefon", declara recent şeful Orange, Stephane Richard. Potrivit acestuia, Orange Bank îşi va extinde ulterior oferta şi pe segmentul creditelor şi asigurărilor, iar obiectivul este ca acest serviciu să înregistreze profit după patru-cinci ani.
Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, este prezent în 209 de ţări, are 247 de milioane de clienţi, dintre care 185 de milioane abonaţi la serviciile de telefonie mobilă. Compania este lider de piaţă în România, cu 10,338 milioane de clienţi la finele anului trecut.