Conferinţele video reprezintă cea mai eficientă metodă de a păstra legătura cu prietenii sau cu partenerii de afaceri în ultima vreme, relatează BBCNews.com
Zoom a devenit o aplicaţie folosită de milioane de oameni, care a umbrit produsele rivale ale giganţilor Microsoft sau Google. Recent, compania pierde clienţi din cauza produselor asemănătoare lansate de cele mai mari companii de tehnologie din China.
Beijing a blocat versiunea internaţională a aplicaţiei Zoom în Septembrie, lăsând piaţa descoperită pentru jucătorii locali, subliniază BBCNews.com
De atunci, două mari companii de video-conferinţe s-au extins şi au ajuns pe mai multe pieţe. Unii dintre aceştia sunt Alibaba's DingTalk sau Tencent-backed VooV.
Sursa susţine că aplicaţia Alibaba's DingTalk este folosită de mai mult de 10 milioane de companii şi de 120 de milioane de studenţi din China. Această aplicaţie permite unui număr de 300 de participanţi sa ia parte la o conferinţă video.
În Aprilie, Alibaba a lansat o variantă globală a aplicaţiei sale, numită DingTalk Lite. Deocamdată este prezentă pe pieţele din Asia şi este disponibilă în 3 limbi: japoneză, engleză şi chineză.
Gigantul producător de jocuri video, Tencent, a lansat VooV, o aplicaţie de video-conferinţe internaţională prezentă în India, Japonia şi Singapore.
Zoom are 300 de miliaone de participanţi în şedinţe zilnice, completează sursa.
Piaţa video-conferinţelor se aşteaptă să crească de la suma de 6 miliarde de dolari în 2019, la până la 16 miliarde de dolari în 2030.