Salterra a deschis ieri primul său showroom de produse dedicate somnului din România, în Bucureşti, în urma unei investiţii de 40.000 euro şi vizează o cifră de afaceri de 500.000 euro în primul an de activitate. Deschiderea showroom-ului vine la numai două luni după intrarea companiei pe piaţa de profil locală, prin intermediul site-ului salterra.ro.
Unitatea este amplasată în clădirea America House din Piaţa Victoriei şi are o suprafaţă totală de 115 metri pătraţi. Portofoliul Salterra cuprinde 300 de articole, precum saltele, microsaltele, somiere, pilote, perne şi lenjerii de pat, mărcile Pikolin şi Tempur, dar şi o serie de produse fabricate în România.
"După o experienţă de 15 ani în domeniul industriei mobilierului am realizat că românii nu acordă suficientă importanţă sănătăţi lor. (...) De aici a pornit ideea unui concept nou de magazin dedicat culturii somnului", a declarat, într-un comunicat, Marcela Moss, director general al Salterra.
Anterior, Marcela Moss a fost director de marketing al producătorului şi retailerului de mobilă Mobexpert.
"Ne gândim deja la extinderea numărului de magazine. Următorul oraş unde ne dorim să existe un magazin cu produsele Salterra este Braşov, iar acest obiectiv vrem sa-l îndeplinim în anul următor. Pe măsura dezvoltarii afacerii pe plan local, toate oraşele mari din ţară pot reprezenta locaţii viitoare pentru magazinele Salterra", a mai spus Moss.
Obiectivele companiei pentru primul an de funcţionare sunt o cifră de afaceri de 500.000 euro şi un volum de aproximativ 4.500 de produse. Firma Salterra este deţinută în proporţie de 95% de Marcela Moss.