Piaţa locală a tabletelor din gama premium, cu preţuri de peste 1.800 lei, va atinge 60-70.000 de unităţi până la finele anului, nivel de circa trei ori mai ridicat decât în 2011, estimează directorul general al Sony România, Lucian Rădulescu. "În România, piaţa de tablete este încă subdimensionată, este loc pentru toată lumea, inclusiv pentru gama premium. În acest sens, Sony lansează pe piaţa locală noua tabletă Xperia S, cu preţuri variind între 1.900 şi 2.400 lei. Pentru acest an, mă aştept că se vor vinde 60-70.000 de unităţi din gama premium, dintr-un total estimat de 120.000 de tablete", a spus Rădulescu.
El a adăugat că, pentru ultimul trimestru al anului, Sony şi-a propus să atingă o cotă de 20% din piaţa tabletelor premium, unde principalii concurenţi sunt Asus, Samsung şi Apple.
"Avem ca ţintă de vânzări cifra de 3.000 de unităţi Xperia S. Distribuţia tabletelor se va face clasic, prin marile magazine de retail, iar în 2013 ne propunem să vindem şi prin operatorii telecom", a spus şeful Sony România.
Anunţată la IFA Berlin 2012, tableta Xperia va fi vândută pe piaţa românească la preţuri de 1.900 de lei, respectiv 2.400 de lei, în funcţie de specificaţiile tehnice.