Cosmetic Plant extinde gama de produse pentru plajă

Andrei Stan
Companii / 11 iulie 2016

Segmentul generează o treime din vânzările companiei în lunile de vară

Cosmetic Plant, unul dintre producătorii locali de cosmetice, extinde gama de produse pentru protecţie solară prin noua gamă Cocos, estimând o creştere de aproximativ 10% a vânzărilor din această vară pe acest segment, informează un comunicat al companiei remis redacţiei.

"Noua gamă de produse se adresează unei categorii de persoane interesate de produse de protecţie solară cu ingrediente de bază BIO şi care nu conţin parabeni, această nişă fiind încă insuficient exploatată. Astfel, estimăm că, vom putea observa o creştere de circa 10% a vânzărilor pe segmentul produselor de plajă, mai ales dacă vremea va fi favorabilă, comparativ cu anul anterior, când acestea au generat peste 30% din totalul vânzărilor din lunile de vară", a afirmat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, emulsiile de plajă reprezintă peste 87% din totalul vânzărilor de produse pentru protecţie solară, în timp ce uleiurile de plajă însumează 13%. De asemenea, în ultima perioadă, compania a remarcat un interes crescut pentru produsele de protecţie solară cu factori de protecţie cât mai ridicaţi, respectiv 30 şi 50.

"Motivele care stau la baza comportamentului de consum se restrâng asupra riscurilor pe care expunerea la soare le prezintă, începând de la îmbătrânirea prematură a pielii şi până la pericolul cancerului de piele. Conştientizarea româncelor în acest sens a cunoscut o creştere considerabilă în ultimii ani, acestea fiind astăzi mult mai precaute şi atente atât la ingredientele produselor, cât şi la ambalajul acestora", a menţionat reprezentanta companiei.

Astfel, pe lângă un factor de protecţie cât mai ridicat împotriva radiaţiilor UV, femeile acordă o atenţie importantă şi compoziţiei produselor, căutând ingrediente naturale, chiar BIO. De asemenea, tipul formulei şi lipsa parabenilor facilitează decizia de achiziţie, susţine compania. Nu în ultimul rând, produsele ambalate în flacoane cu pompiţă prezintă un interes crescut în faţa clientelor, care, în proporţie de 60% optează pentru această variantă în detrimentul ambalajelor clasice.

Cosmetic Plant este unul dintre producătorii de produse cosmetice din ţara noastră. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărţite în 14 game sortimentale grupate în funcţie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb