Veniturile "Sarantis" România, proprietarul producătorului de cosmetice "Elmiplant", au crescut cu 2% în primele nouă luni, de la 27,4 milioane de euro anul trecut la 27,94 milioane de euro. "Sarantis" a avut creşteri pe şase din cele opt pieţe pe care operează, doar Grecia şi Bulgaria înregistrând o evoluţie negativă, a anunţat compania. Potrivit Mediafax, ponderea veniturilor "Sarantis" România în totalul celor la nivel de companie a avansat uşor, de la 17,29% anul trecut la 17,32% în acest an. România este a treia piaţă ca importanţă pentru "Sarantis", după Grecia (37,8%) şi Polonia (28,29%). Profitul înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) a crescut cu 3,7%, de la 1,67 milioane de euro la 1,74 milioane de euro. Vânzările la nivel de companie au urcat cu 1,7%, de la 158,5 milioane de euro la 161,3 milioane de euro, în timp ce profitul EBIT a scăzut cu 43,8%, de la 16,05 milioane de euro la nouă milioane de euro. Profitul net s-a înjumătăţit, de la 11,6 milioane de euro la 5,6 milioane de euro. "Sarantis" activează în România din anul 1996, prin firma "Romsar Cosmetics", care a devenit, în 2005, "Sarantis" România. Compania deţine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru îngrijirea casei şi auto, alimente pentru animalele de companie şi suplimente alimentare. În 2007, "Sarantis" a preluat, prin intermediul diviziei din România, producătorul cosmeticelor "Elmiplant", pentru 6,5 milioane de euro.
Creştere uşoară a vânzărilor "Sarantis" România
F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 2 decembrie 2010