Dle Isărescu, cifrele nu mint. Oficialii BNR însă... o mai fac. Şi... raportez: NU EXISTĂ NEGOCIERE!
A trecut aproape un an, dle Isărescu. Un an de nervi, de stres, de luptă, de informări, de dezinformări, un an în care unii debitori au intrat în depresie, alţii au cedat şi s-au sinucis; alţii au părăsit, cu scârbă, România. Unde sunteţi şi cu ce vă mai ocupaţi, dle Isărescu? Şi cât să mai suportăm situaţia dezastruoasă în care ne aflăm, dle Guvernator?
În ianuarie 2015 BNR comunica oficial:
"BNR şi băncile comerciale sunt preocupate de problema creditelor în CHF, pentru a găsi o serie de soluţii de reducere a serviciului datoriei debitorilor care au fost afectaţi de turbulenţele recente de pe piaţa financiară internaţională determinate de decizia Băncii Centrale a Elveţiei".
Aţi folosit apoi un termen necunoscut, urât de bancherii care fac masacru între debitorii români: NEGOCIERE. Şi aţi declarat:
"Pentru a rezolva aceste probleme individuale, băncile comerciale au la dispoziţie o serie de soluţii opţionale consistente cu principiul împărţirii poverii, ajustării (burden - sharing) aplicat şi pe plan internaţional. Aceste soluţii care pot fi propuse clienţilor includ, dar nu se limiteaza la: Soluţii individualizate care să menţină ratele lunare în lei aferente creditelor în CHF la un nivel apropiat celui din luna decembrie 2014...".
Dle Isărescu, v-am crezut de bună credinţă - având în vedere atât părul dvs alb, cât şi experienţa profesională. Din păcate pentru noi, debitorii, am mai făcut aceeaşi greşeală acum aproximativ 8 ani, când pentru prima dată în viaţă, călcam într-o bancă ca să ne putem lua o "primă casă". Se pare că ne-am înşelat. Cineva spunea odată: "să nu ai niciodată încredere în câini şi în maşini". Am putea adăuga, din experienţă: "şi nici în bancheri şi bănci".
Vom aborda în continuare două subiecte, iar concluziile să le trageţi dvs, dle Guvernator:
1.Reducerea serviciului datoriei
2.Negocierea cu banca - subiect TABU
Punctul 1: "reducerea serviciului datoriei debitorilor care au fost afectaţi de turbulenţele recente de pe piaţa financiară internaţională determinate de decizia Băncii Centrale a Elveţiei". Dle Isarescu, vă dau un caz concret: creditul meu ipotecar, la Bancpost. Nimic din ce aţi sugerat dvs, nu se prea regăseşte în cazul meu. Iată cifrele:
- decembrie 2014: de plată: principal 41,95 CHF, dobândă 294,46 CHF. Curs CHF la vânzare Bancpost: 3.789 lei. Aşadar: 336,41 CHF = 1274.65 lei la o rată dobânzii de 8,07% (am pornit de la 5.35%, cu marjă zero. Printr-o "şmecherie" bancară, Bancpost a urcat dobânda în contractul meu la 8,07%. Curat murdar!) Mergem în decembrie 2015, după ce BNR a vorbit de "reducerea serviciului datoriei". Aşadar, de plată: principal: 51,32 CHF, dobândă 262,55 CHF. Rata dobânzii 7,29%. Dacă vă întrebaţi cum a scăzut dobânda, vă spun eu: pentru că am fost bun platnic, pentru că în 8 ani de zile am fost un client model, un domn, cu nişte "cămătari" (!?), banca "s-a îndurat" şi mi-a făcut o reducere, "vezi, Doamne" să-mi vină în ajutor. Cu toate astea, am plătit în decembrie 2015, o rată de 313,87 CHF = 1328,29 lei la un curs CHF la Bancpost de 4,232 la vânzare.
Concluzie:
- decembrie 2014: rata 1274.65 lei. După "intervenţia", sugestia etc a BNR,
- decembrie 2015: rata 1328,29 lei (deşi cu o insignifiantă scădere a dobânzii).
Este o reducere a serviciului datoriei, dle Isărescu? Buzunarul meu o resimte ca pe o creştere de costuri, nicidecum ca pe o reducere. Acesta este un rezultat concret al politicii BNR asupra unui debitor din România! Şi mai este ceva: lucrul bine făcut al preşedintelui Iohannis, care refuză întâlnirea cu reprezentanţii a zeci de mii de familii de români, care muncesc pe brânci ca să-şi salveze de la faliment familiile, unii din ei având şi câte trei servicii, însă stă la poveşti cu Adi Despot. N-am nimic cu artistul, însă nu aşa se conduce o ţară! Imaginea asta care dă bine la tineri, nu ne duce pe noi, cei care ştim exact ce vrem de la România şi care nu suntem impresionaţi de gesturi goale de protocol prezidenţial, făcute pentru stingerea unor conflicte care ar fi putut să degenereze. Aţi furat "strada", dar asta e altă poveste... Suntem obişnuiţi, s-a furat o Revoluţie!
Punctul 2 - NEGOCIERILE CU BĂNCILE!
În naivitatea noastră, chiar am crezut că se poate face şi aşa ceva: să negociezi cu o bancă. Ei bine, v-am crezut pe cuvânt, dle Isărescu. Şi ne-am organizat. Un grup de oameni care a ajuns la peste 23.000 de membri. Oameni care au încercat toate metodele amiabile posibile de a-şi aduce contractele la normal: mitinguri, pichetări, plăţi cu (multe, multe) monede, memorii către ANPC, Preşedinţie, Guvern, Parlament, încercări de negociere individuală. Ne-am înscris în toate asociaţiile de consumatori (ACCBAR, AURSF, PARAKLETOS), doar - doar vom reuşi să ne salvăm veniturile prădate de bancherii pe care-i supravegheaţi. Peste 1500 din noi am mandatat prin procură un reprezentant al Grupului Clienţilor cu Credite în CHF (Cătălin Voivozeanu) şi pe preşedintele Asociaţiei Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF), Alin Iacob, să negocieze pentru noi. De ce am procedat astfel? Pentru a fi reprezentaţi de profesionişti, de oameni pe care băncile să nu-i mai prostească aşa cum ne-au prostit pe noi când am încercat tot felul de restructurări care s-au dovedit adevărate bombe cu ceas, în final. Pentru că nouă, consumatorilor medii, băncile ne-au vândut gogoşi... Ba că putem lua fără nicio grijă credite în CHF pentru că e monedă stabilă, că Elveţia are cea mai tare economie, ba că ni se oferă dobânzi mici, ba că, ba că... Şi noi, naivi, am crezut şi am muşcat ofertele astea otrăvite. Ei, ca să n-o mai păţim o dată, am apelat la profesionişti. Profesionişti cu bun simţ, ca noi dealtfel, care ne-au sprijinit în a întinde o mână bancherilor pentru a ne muta din sălile de judecată înapoi, la ghişeele băncilor. Astfel l-am mandatat pe economistul Alin-Eugen IACOB, finanţist şi jurnalist financiar, membru al FSUG (grup de experţi de pe lângă Comisia Europeană) şi al Banking Stakeholder Group (de pe lângă Autoritatea Bancară Europeană), unde reprezintă interesele utilizatorilor de servicii financiar-bancare şi care a fost admis să reprezinte România în grupurile specializate de experţi de pe lângă Comisia Europeană, preşedinte şi reprezentant al Asociaţiei Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF). Un profesionist cu mult bun simţ, poate cu prea mult bun simţ, în faţa unor hiene fără scrupule. Am observat însă că, în România, dacă vrei să-ţi aperi un drept, trebuie să renunţi şi la bun simţ şi la profesionalism şi la dialog şi să faci cum au făcut oierii: să sari garduri, să te baţi cu jandarmii, să forţezi nota. Asta vreţi să facem, dle Isărescu? Dle Iohnnis? Dle Pandelică? Pentru că dacă nu ajungem să ne fie respectate drepturile de consumatori, vom fi nevoiţi să facem şi asta ca să ne salvăm casele, copiii, familiile. Ce veţi face atunci? Veţi da ordin să se tragă în noi? Dle Iohannis...? Dle Ciolos...? N-aveţi nimic de spus? Suntem vânduţi bancherilor???
Deci AM ÎNCERCAT SĂ NEGOCIEM, dar nu oricum. Am considerat că singura abordare care să conducă la soluţii juste şi durabile este negocierea de grup, între bănci (Bancpost, Volksbank, Piraeus Bank, Raiffeisen, OTP, Banca Românească şi Credit Europe Bank) şi consumatorii reprezentaţi de specialişti care să aibă capacitatea de a le susţine interesele în mod corespunzător. Am întins o mână băncilor, am oferit ocazia de a se ajunge la soluţii reciproc avantajoase pe cale amiabilă, prin negocieri.
Am vrut să discutăm în fiecare zi, la sediul ANPC, în perioada 2-7 aprilie 2015, cu reprezentanţii a câte două bănci pentru a stabili condiţii mai bune pentru românii cu credite în franci elveţieni, care au apelat la AURSF şi GCCC pentru a-i reprezenta în negocierile cu băncile. Am vrut ca la negocieri să participe şi oficialii ANPC, instituţia având calitate de mediator. Am vrut... am vrut... Dar n-am avut cu cine. Bancherii dvs au refuzat să întindă şi ei o mână. "Nu ne-am dorit să fie negocieri pe o perioadă lungă de timp, tocmai de aceea ne-am dorit să identificăm tipologii şi soluţii, aşa cum unele bănci comerciale au propus, dar doar pe o perioadă scurtă de timp, pentru câteva luni. Acestea nu sunt soluţii care să garanteze consumatorilor că vor rămâne supraîndatoraţi", a explicat la vremea respectivă Alin Iacob. Băncile dvs ne-au purtat cu poveştile până în iulie 2015, când am tras linie şi am concluzionat:
Băncile, cu mici excepţii, s-au dovedit inflexibile şi nu au venit în întâmpinarea clienţilor cu nicio soluţie - fie din cele avansate de Echipa de Negociere, fie proprii. Desi am venit cu numeroase propuneri concrete, niciun argument invocat de noi în cadrul discuţiilor şi demonstrat cu calcule şi simulări nu a fost acceptat de către instituţiile financiare. Au demonstrat că nu doresc să faca niciun pas către clienţii lor, în afara propriilor pseudo-soluţii pe care le-au adoptat imediat dupa explozia cursului CHF din ianuarie 2015, soluţii care nu sunt altceva decât o tactică de imagine şi nicidecum nu sunt de natură a reprezenta o rezolvare pe termen lung în interesul clientului. Nu a fost deloc uşor nici măcar să convingem bancherii să accepte întâlnirile cu noi. Unele bănci au acceptat întâlniri doar în urma transmiterii mai multor adrese, e-mailuri, telefoane şi inclusiv a unei reclamaţii, abia în a doua jumătate a lunii mai (Piraeus Bank, OTP Bank si Bancpost). Alte bănci (Banca Românească, Credit Europe Bank), s-au întâlnit cu noi la 5 săptămâni de la lansarea invitaţiei, dar nu au dat ulterior niciun semn că au înţeles să vină în întâmpinarea problemelor cu care se confruntă debitorii cu credite în CHF.
Niciuna dintre băncile în discuţie nu a fost de acord ca întâlnirile să aibă loc la sediul ANPC şi nici ca la întâlnirile de la sediul acestora să fie invitat şi un reprezentant al acestei instituţii.
Ba mai mult, Alin Iacob a primit informaţii de la clienţii bancari pe care i-a reprezentat la negocieri, că au fost abordaţi de reprezentanţi ai băncilor, care au încercat să-i descurajeze sau i-au presat în diverse forme, spunându-le că AURSF nu a reuşit să obţină nimic de la bănci. Dle Isărescu, NOI AM ÎNCERCAT. Şi am învăţat ceva: cu banca nu poţi negocia!
Ce concluzii putem să tragem acum, dle Guvernator, la un an de la izbucnirea scandalului creditelor în franci elveţieni? Că sugestiile dvs pe care noi le-am crezut şi conform cărora am încercat să acţionăm, rămân doar un vis frumos.
La începutul acestui an, eram aproximativ 75.000 de clienţi cu astfel de credite. Norocoşi au fost cca 18.500, debitori Volksbank care au beneficiat de o ofertă de la Banca Transilvania, care a achiziţionat Volksbank. Restul băncilor au refuzat să vină cu oferte pentru toţi clienţii cu credite în CHF sau au propus soluţii la care clienţii informaţi nu mai muşcă. Nu acceptăm conversii la cursul exorbitant al zilei, fără un discount de minim 30% din soldul actual, dle Isărescu. Nu acceptăm conversii în lei în condiţii mai puţin avantajoase celor de la Prima Casă - pentru că majoritatea noastră asta ne-am luat: o primă casă când nu exista Prima Casă. Ştim acum că statul va reduce marja de dobândă maximă pe care băncile o pot percepe pentru astfel de credite de la 2,5 puncte peste ROBOR la trei luni, la 2 puncte. Or majoritatea "ofertele" cămătarilor propun conversia la cursul zilei, fără discount, cu marje şi de peste 4%, plus ROBOR. Nu mai suntem naivi şi nici "proşti", cum am fost etichetaţi, dle Guvernator. Şi ne vom învăţa copiii să nu facă banking cu cămătarii care şi-au bătut joc de noi sub supravegherea dvs.
Aşadar, ce ne mai propuneţi? Pentru că suntem decişi să nu cedăm ci să sesizăm toate forurile, organizaţiile sau asociaţiile europene care se ocupă de protecţia consumatorilor. A trecut un an de zile în care am fost carnea de tun şi bătaia de joc a bancherilor, preşedinţiei, guvernului şi chiar a parlamentului (cu puţine, foarte puţine excepţii). Constatăm acum că nu avem nici legea conversiei, nici insolvenţa persoanei fizice, nici darea în plată. Nimic nu v-a convenit, dle Isărescu... Până la urmă, ce vreţi de la noi? Să fim sclavi pe viaţă, ai băncilor? Asta nu se va întâmpla. Fie că vom fi nevoiţi să rupem şi noi garduri sau cordoane de jandarmi, fie că s-ar putea să fim nevoiţi să renunţăm la cetăţenia română (în ciuda poveştilor aruncate diasporei de preşedintele Iohannis a cărui credibiliate e aproape de zero pentru noi, ca şi a bancherilor), nu vom accepta jugul băncilor peste noi şi peste copiii noştri! Am plătit destul! Am plătit mult prea mult! Iar unii din noi, au plătit cu viaţa şi sângele lor strigă, dle Guvernator. Să nu uitaţi un lucru: TOTUL SE PLĂTEŞTE!
Cristian N. DAN
Debitor Bancpost (deocamdată - dar jur că voi scăpa)
Admin GCCC
Membru ACCBAR, AURSF, PARAKLETOS
Cap de familie cu 5 membri
1. asa e
(mesaj trimis de cosming în data de 31.12.2015, 09:53)
Cu banca NU poti negocia!
Trebuie sa o dai in judecata!
Ca idee: cam toate contractele de credit banca au in ele clauze abuzive; dupa constatarea acestora de catre un judecator, se poate cere rezilierea contractului de buna voie sau in instanta, deoarece contractul nu este valid in raport cu legislatia din Romania, care prevede in mod expres faptul ca se interzic clauzele abuzive in contractele de credit! Pe langa reziliere, se pot cere si daune si dobanzi penalizatoare ...
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Andreea Roibu în data de 31.12.2015, 15:00)
Oh, dar nici cu dvs.nu se poate negocia, sunteti la fel ca bancherii pe care ii urati. Nici pe dvs. nu va intereseaza de cei carora li se vor creste avansurile, de cei care nu v-or mai avea posibilitatea achizitionarii unei case. Ati stat vreodata sa negociati si cu noi? Nu! Nu ati facut decat sa varsati hardaie pline de dejectii si jigniri la adresa noastra. Nu stiu, nu am cum sa ma simt solidara cu "cazurile sociale CHF". Traim totusi intr-o tara in care batrani de 80-90 ani au popriri pe pensii pentru datorii de cateva sute, pe la impozit, intretinere sau CAR. Logic vorbind, n-am cum sa simt empatie fata de niste domni care se plang ca nu li se sterg datorii de zeci de mii de euro. N-am cum, sorry.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 15:06)
O minoritate are clauze abuzive. Piperea nu a avut, eu nu am avut. Sunt sute de mii, poate milioane de contracte de credit. Doar putine zeci de mii au avut clauze abuzive. Mincinosule.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 15:27)
m-ai inebunit draga ANDREEA cu postarile tale! te retine cineva sa-ti iei casa?crezi ca banca nu v-a mai acorda credite?crezi ca banca v-a mari avansul? nu cred! daca v-a mari avansul v-a ramane cu banii neacordati! daca vrei sa stii ce inseamna sa platesti rate mai mari decat veniturile, te rog sa te pui in locul celor imprumutati in perioada 2007-2008!
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 15:41)
Grecia sa putut sterge datorie, pentru executori se poate 90%.
Avans 75% e bine sau cash.
Prima casa este dupa criza de ce?
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:00)
avans de 75-80% sau cash ar fi fost bun si in cazul vostr, ca nu mai erati in situatia sa stati cu laba intinsa la stat.voevozeanu si cu bejan de ce nu si-au facut vilele cu bani jos? de ce nu si-au luat apartamente daca stiau ca o sa le creasca ratele.pentru voi si pentru sambatar sau pentru catolica papistasa birtea a fost bun avansul atunci, pentru astia care au mai mult cap ca voi il vreti mai mare, rusine sa va fie.
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:00)
Analfabetule. Ce cauti sa discuti despre banci si credite cand tu nu stii sa scrii.
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:03)
scrisul e una ,mesajul e altul!
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:07)
ba [...] vezi ca iti cumpar un acordion sa cersesti cu el prin gara nu la stat sa ti aduca din banii alora care platesc sau care isi cumpara case
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:07)
Mesajul este al unui analfabet pe care nu l-as credita cu un permis auto sau cu inteligenta de a citi un prospect de medicamente.
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:08)
Analfabetule. IQ80.
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:09)
sa [...] tu!
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:11)
Sa [...] tu si toata familia ta.
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:22)
dupa replica data i-mi dau seama cu cine am de-a face! cu niste frustrati care realizeaza ca li se apropie sfarsitul!
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 17:46)
Redactia Bursa, de ce nu moderati si mesajul 1.11, [...]
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 17:47)
[...] analfabet ce esti. Se scrie imi legat, [...]
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 17:50)
Inainte de sfarsitul altora, analfabetule, spune-ne cum s-a sfarsit bacul tau. Sa [...] tu.
1.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 17:58)
Cuvantul moderat de [...] de la Bursa, din mesajul 1.12 era acelasi verb din mesajul 1.11. Verbul a muri.
Realitatea este ca golanii analfabeti din trupa chf folosesc primii verbul a muri, cineva le arata ca sunt prosti si le da replica cu acelasi limbaj pe care il primise, iar redactia Bursa il modereaza pe acesta din urma, lasand nemoderate comentarii similare sau altele chiar teroriste, daca ele apartin idiotilor analfabeti chf.
1.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 18:09)
Sa [...] tu, analfabet chf.
1.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de Andreea Roibu în data de 31.12.2015, 18:18)
Mda..., nu e deloc de ras. Ineptiile acestor domni s-ar sa le platim noi, stii, noi suntem aia inconstienti care au muncit, s-au sacrificat, au suportat "n" umilinte prin chirii, am facut economii la sange sa ne strangem banii de avans, notari si acum ne trezim ca s-ar putea sa imbatranim chiriasi pentru ca vor dansii sa li se "ridice povara de umeri". N-ai vazut si la alt articol unde vorbea un domn care avusese proteza de nu stiu ce intr-un accident de munca si pe care il faceau betiv, gunoi, sclav, porc, in toate felurile pentru ca nu era de acord cu ei? Nu mai zic nimic, daca astfel de oameni ajung sa imi hotarasca mie soarta...
1.20. OPINIE ELIMINATĂ (răspuns la opinia nr. 1.15)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 31.12.2015, 18:28)
DIN CAUZA LIMBAJULUI INJURIOS OPINIA A FOST ŞTEARSĂ.
1.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 18:40)
bacul meu s-a sfarsit bine! dar voi astia din banci nu o sa sfarsiti bine! multumita ANDREEa?Am am scris corect?
1.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 19:18)
de ce sunt analfabet? ca nu am scris va legat?scuze! dar dupa limbajul folosit de voi astia cititi imi dau seama ca v-am atins unde va doare!
1.23. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.22)
(mesaj trimis de sectant în data de 31.12.2015, 19:59)
niste bocci imbuibati care vrea tot pe spinarea nostra si le copii nostri sa plateasca ei bancile.noi care muncim pentru sa ne luam o casa si pentru familii suntem prosti ei milogi la stat sunt destepti.niste scarbe
1.24. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.23)
(mesaj trimis de Om citit si inteligent în data de 31.12.2015, 20:15)
Foarte bun comentariu. M-am distrat.
1.25. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 21:18)
mda,....ai noroc ca nu pot sa injur!
1.26. care voi? (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de cosming în data de 31.12.2015, 21:23)
care voi scumpete?
1.27. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 01.01.2016, 06:49)
Draga Andreea, hotarasta-te, cand te victimizezi , cand esti aroganta.
Nu muncesti numai TU pe planeta albastra, iar daca im dovedesti ca TU mi-ai platit o datorie a mea, sunt de acord sa-ti inapoiez banii.
Dar vorbesti numai ineptii cu nspe mii scoli care visezi ca le-ai terminat.Dupa gandirea ta, vad ca singura ti-ai pecetluit soarta !!!!!
1.28. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.27)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 14:59)
sa inteleg ca numai tu ai scoli si cu sambataru tau.cum iti permiti ma [...] sa o jicnesti pe fata asta?ce ti-a facut ma tie fata asta pe care vrei sa o nenorocesti tu cu pocaitu ca sa ii scoateti din kkt pe voevozeanu si pe fratele lui zamfir? te supara cand vine o femeie care munceste si vrea sa isi faca un rost ca vede lumea ca exista si tineret cinstit care munceste.de ce nu esti ma moralist sa intrebi pe bejanca voastra cum si-a luat ea vila pe un salariu de camerista la un hotel de ras sau pe papistasa birtea cat primeste sa plimbe gestanta la cotroceni? va deranjeaza rau cand vine din tineret care munceste si zice ca vrea sa si faca un rost ca face lumea masura cu voi si cu iehovistu vostru care stati cu mana intinsa.
1.29. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.28)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 01.01.2016, 18:33)
[...] a fost taicatu ca a facut la betie un [...] ca tine, ma mir ca te mai tine pamantul.
Eu v-as pune taxe la analfabetii si agramatii astia care au trecut pe langa scoala.
Bai [...], nu ai legatura cu absolut nimic ce se scrie pe aici, esti afon total atat legislativ cat si gramatical.
Mulge ma vaca, vinde lapte si fa-ti credit [...]!!!!!
1.30. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.28)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 19:06)
Hahaha.
1.31. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.29)
(mesaj trimis de George Rotariu în data de 01.01.2016, 19:30)
De ce il injuri mai [...]? Ce ti-a facut tie omul asta? Cum iti permiti tu sa ii injuri sa ii injuri parintii [...]?
Tovarase Cristian Dan, te-am prevenit in nenumarate randuri vis-a-vis de limbajul slugilor dumitale. Credeam ca esti un om al lui Dumnezeu pastore, credeam ca propovaduiesti pacea si intelegerea intre oameni. Vad ca nu! Sincer, acum am devenit chiar si eu interesat sa vad cum arata pastorul care predica ura si dezbinarea, care isi invata oamenii prin grupuri de internet sa jigneasca sa indemne la ura, etc. Ce doctrina te invata toate astea? Vreau si eu sa o cunosc mai bine, chiar sunt curios.
Toti cei care sunt curiosi sau revoltati de comportamentul pastorului Cristian Dan si al postacilor sai, trimiteti un mail SEFULUI SAU BISERICESC
Sa-l intrebam cum poate permite subalternilor sai sa se comporte asa in societate. Nu va sfiiti, traduceti in engleza mesajele postate de indivizi de genul [...]de mai sus, Poate omul nu stie cam care este comportamentul huliganic al acestei gasti conduse de cel care se pretinde a fi un mare credicions si misionar al bisericii. Poate omul nu stie asta, inteleg ca e misionar, om in varsta, care in loc sa se odihneasca predica despre Dumnezeu. Macar sa stie omul cum isi bate joc de munca lui si de imaginea cultului sau unul dintre cei care zic ca ii "urmeaza cuvantul".
Nu va sfiiti, scrieti-i Misionarului EWALD FRANK. Din pacate adresa sa de mail nu v-o pot posta aici pentru ca regulile site-ului nu permit, dar o puteti gasi usor pe internet cu o simpla cautare pe google(ewald frank email).
GATA ! M-am saturat si cred ca ne-am saturat toti de agresivitatea acestor [...]. Toti cei care sunteti satui ne vom mobiliza pe Facebook, impreuna cu Andreea Roibu, Filip Simion si altii intr-un grup prin care sa demontam dejectiile si manipularile acestor personaje reprobabile si extrem de dubioase. Vom demola si mitul "amaratilor" cu vile Voivozeanu Catalin, Bejan Raluca, Zamfir Theodor, etc. Cum e gata grupul si o sa fie zilele astea o sa va caut eu pe care ganditi la fel. E timpul sa stopam asa cum zicea cineva mai jos propaganda asta toxica si mincinoasa a acestor personaje, care, vedeti cu ochii vostri in cazul [...] de mai sus, ce calitate au. CHIAR AM AJUNS SA ISI BATA JOC DE NOI NISTE HAIMANALE CA ASTA DE MAI SUS? NU! Asta trebuie sa le demonstram. De aceea va rog pentru inceput sa ne semnam cu numele noastre reale, nu anonimi sau cu pseudonime. Lasati reprobabilii lui dan sa se semneze asa. Hai sa incepem lupta adevarata pentru ca indivizii de genul [...]de mai sus nu inteleg de argumente logice, termeni de gen loan-to-value sau altele. NU. Astia inteleg ceva numai daca ii dai cu capul de pereti pana li se tulbura [...] fiert din creier. E timpul sa ii aratam [...] de mai sus, plin de tupeu infractional, ca locul sau este intr-un centru de specialitate, nicidecum in randul celor care hotarasc soarta si viata altora.
1.32. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 23:14)
Daca iei mesajele la rand sunt prea multi analfabeti
1.33. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 23:23)
Inteligento, nu am pretentia sa empatizezi cu mine, debitor chf, insa cred ca daca ai fi fost in situatia noastra, tu sau parintii tai, care banuiesc ca au o cultura financiara mult mai dezvoltata, cred ca macar te-ai abtine nu ai mult! Intr-o tara dezvoltata, Franta, bancile au fost condamnate sau sunt sub investigatii penale pt practici inselatoare, asa ca abtine-te. P.S. Mai exerseaza lb. romana ca ai carente mari, ca doar traiesti in minunata Romanie, nu?
1.34. OPINIE ELIMINATĂ (răspuns la opinia nr. 1.31)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 01.01.2016, 23:24)
DIN CAUZA LIMBAJULUI INJURIOS OPINIA A FOST ŞTEARSĂ.
1.35. Grupul Doritorilor de Apartamente (răspuns la opinia nr. 1.31)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 01.01.2016, 23:51)
Rotarule, s-ar putea, daca ii aduni dupa Chipul si Asemanarea Ta sa strangi vreo 1,5 milioane de zabaugi !!!!
Nu esti decat un TERENTE intr-un borcan la IML Bucuresti la care se hlizesc fetele !!!!!
Ai fost director pe vremea lui Ceausescu iar Andreea este cumva Folcuta cea aroganta, asa sunt informatiile pe surse ....
1.36. Folcuta (răspuns la opinia nr. 1.33)
(mesaj trimis de Client WCR în data de 01.01.2016, 23:55)
Ai suparat-o pe ea si pe mentorul ei Rotariu !!!
Fata are de-a scoli, le enumera la inculti mai mult munceste pe branci 10-12 ore, nu stim daca cu pauza sau nu.....
1.37. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.36)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 00:22)
tu nu vezi rotarule ca sunt bolnavi? nu vezi ca daca nu esti adulator de sambatari si nu ii pupi in cur pe voevozeanu esti bancher.bancher e iacob si cristoforidiss nu noi.eu nu ma apuc sa stau sa scriu la nimeni dar sa isi vada de treaba lor sa nu faca ei rate pe munca noastra si sa ne spuna ce sa facem cu munca noastra.hai sa spun ceva.daca esti din bucuresti pe la stefan cel mare langa stadionu dinamo cum mergi spre perla e un cersetor care se tine dupa tine si dupa toata lumea.daca te vede ca nu ii dai incepe sa te blesteme.asa si cu astia fac la fel ca cersetoru de la dinamo
1.38. Muncitorul (răspuns la opinia nr. 1.37)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 02.01.2016, 00:49)
Sa te iei de mana cu sanatosul de Rotarul si sava plimbati prin parc poate va mai linisteste.
Nu va mai dati arogante cu munca voastra. cu bruma de bani de avans, pentru acreste odrasle.
Se vede dupa cum scrieti ce muncitI si cati bani luati, sau CIUBUC, ortodocsilor, care maine va duceti la spovedeala.
Sa va spalati pe fata
Baga-ti muna TA undeva anonimule, ca nu ma intereseaza, iar daca vrei credit du-te zabaugule de fii primul la usa, nu cere indurare pe aici, te opreste cineva ?
Nu v-am vazut in strada la creditele d-nei Udrea, la imprumuturile de 5 mld. de la FMI, la imprumuturile lunare ale MFP la banci, ca tot din banii vostri, dupa creierele spalate DE COMUNISTI, UNDE ATI FOST ????
HAHALERE care sugeti degetele ca ursul cand hiberneaza., nu aveti stiinta si nici putinta in voi, doar un SUGHIT amarat cersetorilor de case.
1.39. Romanul muncitor (răspuns la opinia nr. 1.37)
(mesaj trimis de Robin Hood în data de 02.01.2016, 01:07)
Rotarul cauta sigla la grupul de facebook, am inteles bine Grupul Doritorilor de Apartamente ...
Eu propun sa fie SECERA cu CIOCANUL !!!!!
De ce nu va inscrieti omule anonim la Johannis in audienta dupa sarbatori sa-l rugati sa va dea vreo 4 apartamente de fiecare, la atata MUNCA. dupa proverbul romanesc ,, dupa fapta si rasplata " ......
Nu stiam ca dupa Andreea, Rotarul, Anonimul, a crescut PIB-ul Romaniei, cred ca apare maine in Bursa........din Tokio
1.40. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.38)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 02:09)
n-am ce sa vorbesc cu hotii de portofele din palermo.esti prea prost ca sa te mai bage cineva in seama.hai sictir de boschetar
1.41. IDIOTUL (răspuns la opinia nr. 1.40)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 02.01.2016, 02:38)
Bai zabaugule, ce stii tu cat de greu imi e mie sa fiu asa cum zici tu? Da, ai dreptate sunt un boschetar betiv, dar crezi ca eu nu stiu asta? Dupa ce ca sunt un frustrat ca toti colegii mei din Grupul Ciumpalacilor Cretini si Caposi, mai veniti si voi cu munca voastra si cu bruma de bani. Crezi ca nu stiu ca sunt un ratat care nu a facut si nu o sa faca nimic in viata? Dar n-am ce face, am ceva genetic in mine care ma face sa dau in balbaiala cand aud ca altii vor sa isi cumpere case, strang bani, muncesc. Cum citesc sau aud cuvintele astea dau in benga, nu stiu de ce. E ceva ce nu pot sa stapanesc, parca as fi un personaj al lui Dostoievski, le aud si incep sa injur, ma tavalesc pe jos, fac spume, casun pe nevasta si o bat pana ramane in perfuzii. De asta ma supar, ca nu aratati si voi un pic de mila zabaugilor, sunt un om bolnav, semi-analfabet, muncitor cu ziua, imi dau seama ca o sa mor de bautura in vreun sant si mai veniti si voi cu scolile, cu munca si cu bruma voastra de bani. Chiar asa nu aveti un pic de respect fata de un om ros de boli si de excluziune sociala?
1.42. Romanul pomanagiu (răspuns la opinia nr. 1.39)
(mesaj trimis de Robin Hood în data de 02.01.2016, 03:23)
Voi cred ca sunteti nebuni la cap. Ce tot veniti voi sa spuneti de munca si de case? Cum credeti voi ca se iau case cu munca? Voi nu stiti nici pana la varsta asta ca casele se iau cu adeverinte de salariu false si se platesc cu pomana de la stat. Mars cu munca voastra! Ce ii invatati voi pe odraslele voastre, sa munceasca? S'teti zabaugi? Vreti sa ne stricati piata? Copilul trebuie sa stie de mic ca munca e de ras si daca vrea sa reuseasca in viata sa ceara pomana de la stat si din banii prostilor care muncesc. Eu nici nu imi las macar puradeii sa se joace cu copiii alora care muncesc. Copilul trebuie invatat ca bancile e rele, ca de asta a stat ta'su in parnaie, ca au descoperit bancherii actele false si l-au bagat la inselaciune. Asa ca nu uitati vorba proverbului, nu mai tot vorbiti prostii, cereti pomeni pentru copii.
1.43. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.31)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 11:13)
Bai bancherule daca nu ai de lucru pot sa te trimit la cineva sa crepi lemne si faci si bani. Munca de bancher e pe terminate.
1.44. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.39)
(mesaj trimis de sectant în data de 02.01.2016, 17:18)
mai bine grupul doritorilor de apartamente decat sektarii, pungasii, hotii si curvele din grupul vostru chf.niste gunoaie care luati bani ca prostii si acuma faceti scandal ca nu vi se da pomana.de ce sa vi se dea ba voua pomana cine mortii vostrii sinteti voi? puneti mana si platiti ca tot omul zdrentelor.
1.45. pentru `Andreea Roibu` (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.01.2016, 19:57)
OPINIA A FOST ŞTEARSĂ PENTRU CĂ UTILIZATORUL UZURPĂ IDENTITATEA UNUI CTITOR ONEST
1.46. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.31)
(mesaj trimis de rata trandafir în data de 06.01.2016, 09:47)
Nu va este rusine,a ti furat poporul roman cu clauze abuzive...toate contractele cu clauze abuzive trebuiesc desfiintate sa plateasca cu nulitatate absoluta,penalutati si daune morale....nu va convine sa s a trezit poporul..sunte ti niste nemernici....vb.de analfabeti,mai bine vezi ca ai furat acei oameni analfabeti de care vb.si are iz de penal...inselaciune in forma continuata...dar,te inteleg nu mai aveti mult se strange latul....abia astept....sunte ti niste nemernici...huooooo rusine
1.47. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.31)
(mesaj trimis de rata trandafir în data de 06.01.2016, 09:47)
Nu va este rusine,a ti furat poporul roman cu clauze abuzive...toate contractele cu clauze abuzive trebuiesc desfiintate sa plateasca cu nulitatate absoluta,penalutati si daune morale....nu va convine sa s a trezit poporul..sunte ti niste nemernici....vb.de analfabeti,mai bine vezi ca ai furat acei oameni analfabeti de care vb.si are iz de penal...inselaciune in forma continuata...dar,te inteleg nu mai aveti mult se strange latul....abia astept....sunte ti niste nemernici...huooooo rusine
1.48. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2016, 09:58)
nu suntem cazuri sociale chf, suntem cetateni ai acestei tari care atunci cand am fost la ghiseu sa cerem un credit asta ni sa recomanat de acei oameni instruiti ai bancilor, nu am fost la croitor sa cerem creite ci la oameni de buna credinta care lucreaza la banca si stiu ce fac, iar ei asta au facut , asa ne-au ajutat, si pentru ca nu suntem solitari , ni se intampla ce ni se intampla in tara asta, pentru ca suntem dezbinati, nu trebuie sa ne plateasca nimeni creditele dar nici nu trebuie sa fim facuti vinovati ca ne cerem drepturile.Poate daca atunci am fi primit sprijin din partea populatiei( sa fie alaturi de noi, sa vada ca suntem o putere) nu cred ca se mai intamplau multe rele in tara , de ce toate ni se intampa noua oamenilor de rand si nu lor? Cum va explicati ca un judecator da aviz favorabil int-o cauza iar altul nu, ce sa credem ? Acei batrani de 80-90 de ani sunt exact in aceasi situatie cu noi, pentru ca nu suntem uniti sa facem ceva si dam vina unii pe altii nu pe ei care au acest interes sa ne dezbine, uniti nu si-ar mai putea face ei de cap, ori noi in situatia aceast grea(am luat un credit ca oricine nu a avut banii la un curs de 2.00 si acum e 4.2, de unde sa stim ca va fi asa, cu toate ca ei stiau) nu vom mai apuca acei 80-90 de ani
1.49. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2016, 10:01)
eu ii doresc sa se puna, dar sa nu pateasca ca noi, peste cativa ani sa plateasca dublu decat a contractat, atunci nu ar mai vorbii asa
1.50. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.28)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2016, 10:05)
acelasi rost au vrut sa-si faca si cei care au luat credite in chf,si toata lumea care a luat credite munceste mai putin cei care nu au luat, inseamna ca ei au bani si nu trebuie sa fie sluga bancilor
1.51. NU poti negocia cu un camatar (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Pavel Costinel în data de 06.01.2016, 10:40)
Abia am facut rost azi de un numar de inregistrare la Piraeus Bank. M-am invatat mine. Va rog sa inregistrati toate convorbirile cu acesti camatari. Telefonic si ambiental. Strangeti probe impotriva lor si dati la presa. Auzi...cica nu se ofera numar de inregistrare la sesizare pe email, ci doar la sucursala....o minciuna penala. Observ ca au angajat si o echipa de postaci cum avea si d-na Udrea in campanie. Nu va lasati. Suntem mai multi decat ei...Succes
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 10:37)
Concluzie:
- decembrie 2014: rata 1274.65 lei. După "intervenția", sugestia etc a BNR,
- decembrie 2015: rata 1328,29 lei (deși cu o insignifiantă scădere a dobânzii).
Domnul Cristian Dan a uitat ceva esential: rata din decembrie 2015 este mai mare cu 53,64 lei dupa ce un an de zile (dec 2014 - dec 2015) a platit bancii 12 rate insumand, cat domnule Cristian? era bine daca ati fi mentionat aceasta.
Si inca ceva: ati gresit cu totii cand v-ati lasat intoxicati de catre haiducul Piperea; cam de ce credeti ca nu a participat la emisiunile organizate de catre televiziuni in ultima perioada? Pentru concluzie va spun un banc: Itic, un avocat de succes il felicita pe fiul sau proaspat absolvent/avocat si ca sa-l ajute ii da trei dosare pe care le avea pe rol. Dupa ceva vreme, isi intreaba fiul cum se descurca cu desarele. la care acesta mirat si contrariat isi intreaba tatal cum se face ca in cinci ani nu a putut finaliza cauzele pe care el le-a inchis in doua termene.
Scurt, Itic ii raspunde ca cu acele dosare l-a tinut in facultate.
Capisci?
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 11:32)
concluzie la concluzie:sunteti niste hoti ,voi bancherii,la calcule sunteti nr 1,dar la realitatile din Romania anului 2015 sunteti varza!
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 11:39)
Aveti ceva cu Piperea si Zamfir ,ca v-au bagat mortul in casa ! umblati numai cu minciuni,cu atacuri marsave la persoana! in loc sa stati sa negociati cu debitorii stati si umpleti netul cu postari care sunt numai in avantajul bancilor! cautati solutii la probleme ,stati numai sa va plangeti!
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de hahaha în data de 31.12.2015, 11:51)
Esti cumva de la BCR ? eeee ... Dar noi știm ca tu nu ești bcr-ist. Ești unul din cei ce au înșelat clienți cu chf și le ai furat bani.
IN 2016 LA MULTI ANI DE PUSCARIE PT BANCHERI !!!
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Cristian DAN în data de 31.12.2015, 11:53)
Nu sunt de acord cu atacurile la adresa dlui Piperea. Pana la urma este singura persoana din Romania care a spus public lucrurilor pe nume, in ceea ce priveste BNR. Restul detaliilor mai putin ma intereseaza. La televiziuni m as fi dus si eu sa am o discutie face to face cu Vasilescu si restul bancherilor... dar nu m-a chemat nimeni. Sunt televiziuni si televiziuni... Mai mult sau mai putin aservite. Si poate fi si asta un motiv.
Observatia pe care ai facut o cu privire la prejudiciul care trebuia insumat, e corecta.
2.5. mda... (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de cosming în data de 31.12.2015, 11:59)
asa se trateaza cu BCR : cosming.ro/blog/
2.6. chiar asa, esti sau esti? (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de pe bune esti nesimtit în data de 31.12.2015, 12:23)
E vorba aceea din batrani: Ce are sula cu prefectura?
Raspunsul este simplu, esti un postac cu bube-n cap si cu tate la stomac... adica un nesimtit
2.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 12:44)
Domnule Cristian Sima, lasa-ne, ramai in durerea ta!
2.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:45)
Sima e cu banii; Make-i cu durerea!
2.9. Corect, asa se trateaza (răspuns la opinia nr. 2.5)
(mesaj trimis de Alois în data de 31.12.2015, 17:26)
Ai dreptate, dar te rog sa observi ca sa judecat la Cluj, si sa facut dreptate!
2.10. OPINIE ELIMINATĂ (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 31.12.2015, 20:25)
OPINIA A FOST ŞTEARSĂ PENTRU CĂ UTILIZATORUL UZURPĂ IDENTITATEA UNUI CTITOR ONEST.
2.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 21:14)
esti un [...] si o sa vezi! numai [...] sti sa debitezi!
2.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 21:34)
Ce te roade faptul ca am dreptate? Gulerasule jegos nu mai ai argumente cu "gulerele albe" si te-ai gandit ca niste injuraturi nu strica? Hai, baga un chef macar ca ala cand ti-a fost aprobat creditul in CHF si sa ai un 2016 mai bun ca anul asta.
2.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Cristian DAM în data de 31.12.2015, 21:45)
In cazul in care statul le va subventiona pierderile smekerilor cu credite in CHF, singura solutie viabila chiar daca e incorecta si imorala, trebuie avut grija si stipulat LIMPEDE.
De ajutor (conversie, dare in plata, etc.) trebuie sa beneficieze NUMAI cei in situatii extrem de grele, nu milionari in euro ca Voevozeanu sau oameni cu apartamente de 4 camere ca Cristoforidissss, SI DOAR DACA au luat legal si corect creditul.
Cei care au facut smecheria cu declaratii de venit false cu complicitatea conducerii firmei sau institutiei, cei care au luat credit de consum pt avans si alt credit i. CHF de la alta banca pentru casa si alte asemenea situatii trebuie cercetati si pusi sa plateasca penal pentru fals in declaratii si uz de fals.
Nu poti sa faci falsuri, sa-ti iei casa si sa faci chef ca te-ai mutat si cand vine vremea sa platesti datoria timp de 25-30 de ani ca nu ai avut chef sa stai in 2 camere mici la periferie sa te trezesti ca nu mai vrei sa platesti sau nu mai poti.
2.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 15:32)
asa e fratiorule.trebuie verificate la sange toate actele astora nu sa platim noi oameni muncitori falsurile lor.cum a luat o camerista de hotel imprumut pentru ditamai vila? spune tu ca poate tu sti mai bine! cat salariu putea sa aiba bejanca aia care golea scrumiere prin camere ca sa ia vila? pai is profesori, ingineri oameni cu scoli tineri care abia poate sa imprumute de garsoniera.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 10:51)
PROLETARI A TOATE BANCILE, UNITI-VA!
4. ati cesionat asigurarea de viata?
(mesaj trimis de The Brute în data de 31.12.2015, 11:50)
in favoarea bancii, draga domnule Dan,a carei polita ati semnat-o conform cerintei din noul act aditional.Care bineinteles va ajuta sa platiti mai usor scadentele lunare.Daca nu, atunci de ce va plangeti...
4.1. nu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Cristian DAN în data de 31.12.2015, 11:56)
Din cate stiu eu, nu am nicio asigurare de viata cesionata in favoarea bancii. Doar daca au facut o fara sa imi comunice, ceea ce ma indoiesc, avand in vedere ca ei stiu cu cine au de a face. Mi au facut un dosar ca la securitate.
4.2. atunci va felicit (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de The Brute în data de 31.12.2015, 14:13)
un bun prieten a NEGOCIAT cu banca si a fost introdusa o astfel de clauza.suplimentar mentioneaza ca daca nu se conformeaza ii pot declara creditul scadent. Prin tarile care nu sunt invatate cu brutalitatea acest lucru s-ar numi cumva;-)
5. pt dl Dan
(mesaj trimis de pt dl Dan în data de 31.12.2015, 11:55)
Va mulțumesc pt articol și pt tot cea ce faceti. Să aveți putere și sanatate în 2016.
La mulți ani ! Și să vedem bancheri arestați.
5.1. sa ii aresteze pe vinovati (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Cristian DAN în data de 31.12.2015, 11:58)
Da, sa ii aresteze. Sa ii cerceteze pentru activitatea lor si daca au adus prejudicii populatiei, sa infunde puscariile cu ei.
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 20:38)
Inainte sa-i aresteze pe "bancheri" te asigur, pokaitule dubios, ca va fi arestat Zamfir pentru tentativa de submiinare a economiei nationale si Piparus pentru incalcarea grosolana si repetata a Constitutiei.
Nici matale nu esti de lepadat ca subiect al unei cercetari penale pentru ca indemni la violenta, incurajezi cazurile disperate la gesturi extreme, manipulezi emotional niste oi lipsite da darul intelegerii a ceea ce citesc si lucrezi pentru propasirea Diavolului in acest popir ortodox nascut crestin.
E adevarat ca acuzatiile sunt cam eterice insa cred ca un procuror bun te poate baga la racoare, acolo unde ti-e locul, vreo 20-25 de ani.
Sa nu uitam nici de justitia divina pentru ca oamenii pe care ii manipulezi emotional si-i speli pe creier se vor trezi si s-ar putea ca ura pe care le-o injectezi sa vrea sange proaspat.
Stii foarte bine ca poti mintii un grup tot timpul sau poti minti pe toara lumea o perioada insa NU POTI MINTI PE TOATA LUMEA TOT TIMPUL.
La multi ani sarmanilor care m-ai cred in tine si pe care -i vei dezamagii asa cum i-ai dezamagit si pe...
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 23:37)
Bai desteptule, dar toti judecatorii care au dat dreptate debitorilor sunt niste prosti ?
5.4. Raspuns la 5.2. anonimului (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de Cristian DAN în data de 05.01.2016, 20:24)
- „pokaitule dubios” - :)))))))))) Hai ca esti simpatic. Tu ca „anonim” nu esti dubios? Ca nu-l suferi pe Zamfir te inteleg, bancherule, ca ti-a stricat „pokerul”.
- „incurajezi cazurile disperate la gesturi extreme, manipulezi emotional” - aici esti simpatic a doua oara. Eu chiar sunt in legatura cu astfel de cazuri pe care incerc sa le mentin pe linia de plutire.
- „ lucrezi pentru propasirea Diavolului in acest popir ortodox nascut crestin.” - ei, aici esti pe terenul meu si esti praf! Diavolul procedeaza ca tine: SE PREFACE! Tu si aia care te platesc pe tine va incadrati perfect la 2 Corinteni 11.13-15. Cat despre „popir ortodox nascut crestin” eu stiu ca se trage din daci si romani. Care din ei erau crestini?
- „ E adevarat ca acuzatiile sunt cam eterice insa cred ca un procuror bun te poate baga la racoare, acolo unde ti-e locul, vreo 20-25 de ani.” - un procuror bun ar trebui sa-i cerceteze pe cei ca tine si pe cei care au distrus vietile a zeci de mii de familii de romani si au dus la sinuciderea a peste 30 de persoane! Iar acuzatiile astea nu sunt deloc „eterice”. Sunt fapte reale, pentru care cei pt care postezi aici ar trebui sa plateasca. Exact cum zici - 20-25 de ani!
Un sfat de la mine: mai ia niste lectii de ortografie. Sau daca mimezi ca esti agramat, mimeaza mai bine!
5.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de rata covrig în data de 06.01.2016, 09:53)
Esti tare nesimtit a ti furat oamenii huooooooooooo nemernicilor...avem clauze abuzive...dar tu esti un simplu angajat,mie scarba de voi...unde a ti ajuns....
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 11:56)
la obiectiile debitorului trebuie sa vii cu solutii! asta cu restructurarea,cu rata mai mica pe o anumita perioada,cu executarea silita a debitorului nu sunt solutii! in negocierea directa cu creditorul trebuie sa ai sanse egale! cred ca prin legea darii in plata aceste sanse de negociere ,de pe picior de egalitate,sunt reale!
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Cristian DAN în data de 31.12.2015, 12:02)
Exact. Dar de asta au facut sacalii valuri, pt ca s ar termina cu sclavia impusa de ei. Or asta nu le convine. Ei nu vor sa fie parteneri, ci stapani, iar noi sclavi. Doar ca si noi ne am saturat si nu mai acceptam!
6.2. restructurare - teapa (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Cristian DAN în data de 31.12.2015, 12:15)
Asta cu restructurarea a fost a doua teapa pe care am luat o de la Bancpost. Prima a fost semnarea contractului in sine... Dupa restrcturare mi au marit marja de la zero la opt. adevarati bancheri.
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 12:25)
continuati lupta si in 2016 la fel ca si pana acum! am fost destul sclavii bancilor! trebuie facuti sa inteleaga ca ne-am desteptat! suntem cetateni europeni! pe langa obligatii avem si drepturi! suntem multi in Romania care nu acceptam la nesfarsit sa fim calcati in picioare!
6.4. intrebati la OMV despre negociere (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de The Brute în data de 31.12.2015, 14:25)
si dummealor au avut Probleme la contractele de gaz pe termen lung. Si le-u rezolvat atat cu noervegienii cat si cu rusii. De poate spune ca a fost un model de DAREA IN PLATA unde inca nu este clar ce va fi echivalentul imobilelor....
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 13:25)
Haideti fratilor sa [...] bancilor incepand cu noaptea de revelion
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 13:43)
Nu, ar fi suficient sa nu mai ai de a face cu ele!
Nu va mai depuneti banii si nu va mai imprumuteati de la banci!
7.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 31.12.2015, 14:15)
Like !!!!!!!!!!!!!!!!!
7.3. usurel prietene cu focul (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de The Brute în data de 31.12.2015, 14:19)
cel mult poti sa mergi si sa dai cu artificii.Doar esti mioritic si trebuie sa intelegi diferenta intre BRUTALITATE si VIOLENTA. Daca vrei sa aprofundezi materia gandeste-te ca a zambi este un mod in care iti poti arata dintii..
7.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 15:10)
Chemati diicotul pentru a-l aresta pe [...] de la 7. [...]. Pleaca [...] din tara si lasa-ne in pace.
7.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 15:34)
omul a vorbit la sensul figurat! mai bine ar venii diicot si dna sa verifice activitatea bancherilor in ultimii ani! ce ziceti?
7.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 15:35)
Hienele mor daca nu au ce manca.
Cat mai putine tranzactii e echivalentul.
7.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:03)
A vorbit animalul din el. Eu nu vad decat analfabeti in turma asta de prosti chf.
7.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 18:04)
Sa [...] tu, Bursa, daca nu moderezi mesajul 7. [...] care esti azi de serviciu si pe care te platesc din abonamentul pe care EU ti-l platesc, nu teroristul chf.
[...] de la Bursa, iti citez:
- Nu sunt permise mesajele care incită la acţiuni ilegale.
- Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială.
7.9. a fost moderat cu artificii (răspuns la opinia nr. 7.8)
(mesaj trimis de The Brute în data de 31.12.2015, 19:44)
si chiar de catre cel mai mare [...] :-)
7.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 20:03)
Care artificii? Crezi ca moderatorul lucreaza intr-o incinta cu bureti inflamabili? Gata? Am scapat de analfabetii chf? A dat focul colectiv in ei?
7.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 20:04)
nu sterge nimeni ca sunt mana in mana cu sambataru, cu grecoaica cristoforidiss, smenaru voevozeanu, camerista cu vila bejan, bortoasa birtea si secuiu arpad.toti o sleahta condusa de piparus haiducu
7.12. vezi daca nu esti atent (răspuns la opinia nr. 7.10)
(mesaj trimis de The Brute în data de 31.12.2015, 21:48)
artificii in fata bancii :-) La Multi Ani pentru intreaga Redactie a Ziarului Bursa.
7.13. si pe mine nu ma enumerezi :-) (răspuns la opinia nr. 7.11)
(mesaj trimis de The Brute în data de 31.12.2015, 21:52)
vino in Piata sa bem o sampanie sa ne imprietenim si apoi rezolvam si cu floridul de carbon. La Multi Ani
8. fără titlu
(mesaj trimis de Cornel Maican în data de 31.12.2015, 15:38)
Publicatia aceasta mai este unde business? Vad ca in ultima vreme a devenit una de social plina de "problemele" acestor domni.
Ca publicatie de business ar trebui sa stiti ca instablitatea si neincrederea promovate de catre acesti cetateni nu fac bine nimanui. Cresterea loan-to-value, asa cum bine observa cineva va fi consecinta cea mai blanda a inconstientei de care dau dovada toti cei care ii promoveaza pe acesti domni. Mesajul de tip, "bancile sunt rele,capitalisti sacali, datoriile nu trebuie platite, staul trebuie sa ne ajute" este de inceput de regim comunist, '48-'50.
Ca cititor si ca cetatean va solicit sa stopati aceste mesaje extrem de toxice care dinamiteaza educatia financiara si asa precara, a oamenilor si care alimenteaza diverse teorii conspirationiste.
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 15:54)
Ing a fost nationalizata in democratie de catre Olanda, in Anglia tot asa o banca. Daca statul e administrator prost de ce se trece din privat la stat.
Criza si nici o banca nu s-a inchis de ce?
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:03)
face si propaganda religioasa cornele ca dan e din neam de pocait sambatar iehovist.nu vezi ca el nu are craciun, sfantu stefan, anul nou.el ia bani grei de la paganii lui sa distruga poporul crestin ortodox
8.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 16:07)
dan nu are sarbatori ca scrie omul ce are pe suflet.dar tu care ii dai replici ai?
8.4. Maicaneste in alta parte (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de Piperea Constanta în data de 31.12.2015, 16:08)
Ca cititoare infocata a ziarului Bursa, care este extraordinar, iti propun ca sa citesti numai ziarele editate de banci, acolo unde faci tu bussiness.
Bancile nu sint decit niste hiene. Problema este a omului care nu stie si nu este informat de aceste hiene malefice.
8.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.4)
(mesaj trimis de Cristian DAM în data de 31.12.2015, 21:29)
In viata ta n-ai cumparat ziarul Bursa, nici nu stii macar cat costa, fa cititoareo infocata.
8.6. Bancherii sunt infecti si "imputiti" (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de Marian Albu în data de 06.01.2016, 11:18)
Am avut rabdarea sa citesc dejectiile unor bancheri postaci, am avut rabdarea sa le citesc ineptiile greu de inteles pentru un om normal, cu toata tigla pe casa.
Bancherii fac front comun, si o sa-si faca grup pe facebook, vreau s-o vad si p-asta, o sa fiu si eu prezent in grupul lor imputit si manipulat de a-l mai mare, Jegarescu, care si acum ii simt rasuflarea imputita printrre comentarii.
Se vorbeste aici de un ap. cu 4 camere, ca si cum ar fi o vila de lux. Mie mi se pare ceva firesc pentru o familie cu 2 copii. Un ap. cu 4 camere asigura decenta intr-o familie cu 2 copii, o camera pentru parinti, mai ramanand 2 camere pentru fiecare copil, nu ca intr-un ap. de 3 camere, cand unul din copii trebuie sa doarma in sufragerie dupa pubertate.
Se vorbeste despre religii
9. Legea darii in plata
(mesaj trimis de Alois în data de 31.12.2015, 17:35)
Solutia este ca Legea Darii in plata sa se voteze si promulge asa cum este acum, si atunci bancile vor deveni foarte flexibile, se va instaura egalitatea intre banci si clienti, preturi de piata pentru imobile, si nu va mai fi posibil hazardul moral, ca nu va mai fi agreat de banca! Deci hai sa sustinem cu totii acest lucru, si sa nu ne pese ca unii (creditati in CHF, sau altii) au mai multe avantaje ca altii ( eu am avut credite in Eur si le-am achitat) dar sa ajutam la reglementarea pe baze solide, egale, solvabile, echilibrate, a pietei creditelor.
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 18:06)
Nu sunt de acord cu principiul retroactivitatii. Altfel, sa se aplice.
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de Andreea Roibu în data de 31.12.2015, 18:07)
Baze solide, egale si solvabile???!!! Wtf?:)))) Ce poate fi egal si echitabil la o lege care taie accesul tinerilor cu venituri intre 3000 si 4500 de ron, care au reusit sa isi plateasca toate darile, chirii, daca stau in alt oras sau cheltuieli cu copii daca ii au si care au reusit sa si chiverniseasca banii necesari avansului din prezent prin grele sacrificii? Unde e partea cu echitabilul cand se fac legi pe munca, sacrificiile si viata altora? Unde e egalitatea in aceasta lege care ii tine in brate pe nenii care au carabanit la bani cat au putut dar ii sacrifica pe cei cu adevarat solvabili?
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 18:59)
wtf?ce expresie e asta?mai bine ai dori ca legea darii in plata sa se promulge in forma actuala!daca se promulga asa voi astia napastuiti veti avea cum sa negociati cu banca viitoarele probleme!lasa-ti vrajeala asta ieftina!
9.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 23:26)
lasati
10. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2015, 22:07)
la multi ani BURSA! tineti-o tot asa! LA MULTI ANI 2016!
10.1. La multi ani! (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 31.12.2015, 23:36)
Urez la multi ani tuturor!
Fie ca ne laudati, fie ca ne criticati, va multumesc!
Va informez ca nu am infiintat postul de moderator al dezbaterilor de pe site, astfel ca ele sint absolut libere; supravegherea pentru respectarea Regulamentului este ocazional facuta de ziaristii site-ului, iar astazi, au avut zi scurta.
Eu insumi nu pot interveni direct, pentru cenzura, astfel ca dezbaterile au coborit la un nivel relativ necivilizat.
Cred ca anul 2016 nu va fi un an bun, dupa criteriile de apreciere pe care le folosim indeobste; astfel de inclestari, precum cea ilustrata de dezbaterea de aici, se vor indesi, vor cobori spre zone periculoase iar fenomenul nu la noi se va manifesta in formele cele mai grave, ci in tari din Europa considerate cu mult mai dezvoltate.
Dar, asa, putem zari ca ne indreptam catre alte reguli.
Intr-o masura, le putem creea pe cele dorite.
Astfel, putem spune ca anul 2016 va fi mai bun decit acesta.
Sanatate si fericire tuturor cititorilor nostri!
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 00:18)
La multi ani!
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de Romanul în data de 01.01.2016, 17:33)
O idee buna ar fi sa ii ascultati si pe cei ce vor fi grav prejudiciati de aceasta lege. S-au oferit aici zeci de exemple de domni cu vile si situatii bune care pozeaza in cazuri sociale. Ar trebui sa luati in considerare si parerea celorlalti. Nefacand asta lasati impresia ca incurajati lenea si interesele ascunse ale unora ib defavoarea unor tineri care muncesc, se sacrifica si nu stiu pe ce drum vor apuca din cauza acestor domni.
10.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 11:18)
Tinerii sunt in strainatate ca dupa 25 de ani de democratie parca ne conduc tot ceei ce au fost pe langa Ceausescu.
10.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.4)
(mesaj trimis de sectant în data de 02.01.2016, 17:23)
tinerii sint plecati din cauza la zdrentele cum sunt astia ai sektarului. aia e. porcii astia care injura oamenii care muncesc, care vor case, care vor sa isi faca un rost.de vina e ala care pune urechea la putorile astea ca de asta au iesit ca paduchele in frunte cu sambataru lor.
10.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 19:52)
" sectantu" are putere de decizie, face legi, e in Parlament?
11. Asa este intr-adevar
(mesaj trimis de Radu în data de 01.01.2016, 11:59)
Cu oricine poti negocia doar daca ai o putere de negociere similara. Nici potentialii angajati nu au de obicei o prea mare putere negociere cu viitorii angajatori si evident ca nici cei care vor sa ia împrumuturi pentru a isi cumpara o casa nu au. O firma foarte mare are cu siguranta posibilitatea sa negocieze cu bancile. Aceasta este o regula a economiei de piata care nu poate fi schimbata nici de presedintele tarii si nici de presedintele BNR.
Ceea ce s-a spus in acest articol este rezultatul riscului care nu a fost luat in considerare de cei care s-au imprumutat. Si nu au luat acest risc in considerare fiindca s-au aventurat sa faca speculatii valutare pe francul elvetian când de fapt nu stiau nimic despre el. Este adevarat ca domnul Isarescu nu ne-a spus de ce francul elvetian este atat de "stabil", si anume fiindca era tinut in mod artificial la acel nivel redus, dar a spus ca este bine sa se ia împrumuturi in moneda in care exista venituri, fiindca daca cineva ar fi avut venituri in franci elvetieni, atunci acea crestere a cursului de schimb nu l-ar fi afectat, cel putin atat timp cat ar fi continuat sa aiba acele venituri in franci. De ce BNR nu a spus publicului de ce francul era stabil nu stiu, si asta cred ca este 100% vina celor de la BNR. Bancile nu ar fi avut nici un interes sa spuna asa ceva, fiindca le-ar fi afectat castigurile obtinute de la fraieri, deci ele nu pot fi invinuite ca sunt niste rechini nenorociti, fiindca si inainte de a se lua credite de la ele se stia asta, deci nu e nimic nou.
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 12:10)
Draga Radu, traiesti in iluzia echitatii.
Insa, dorinta de "mai bine" este naturala, dar si cultivata social, astfel ca imprumuturile, desi dau iluzia ca ar putea fi respinse drept mijloc de "mai bine", in realitate se prezinta majoritatii ca singura cale.
Prin urmare, nici nu poate fi vorba ca imprumutatii au fost "fraieriti", ci fraiereala le-a fost impusa, ca in urmatorul pas, sa aiba loc buzunareala.
Fraierii nu sunt cei care au luat credite, ci bancile creditoare, care si-au ruinat credibilitatea si prin urmare si-au blocat activitatea.
La multi ani!
12. Jos Hotia si Mafia Bancara
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 01.01.2016, 19:08)
Pentru toti clientii abuzati si pentru postacii analfabeti si agramati platiti de bancile recalcitrante si delicvente !!!!!
Aho, aho clienţi bancari
In euro, lei, dolari,
In anul care începe,
Să vedem bancheri in zeghe!
Pe Mugurel în mormânt
Si pe Cinteza plangand!
Iar justiţia mai frate
Sa tot micşoreze rate.
Dea Domnul ca ICCJ ul
Sa sperie BCRul
Să dea la clienţi dreptate
DRVuri anulate
Să sară Manea cu banu,
Sa planga Bogdan Olteanu.
Lui Piperea şi Zamfir
Sa le treaca legea snur
Sa le uram sanatate
Si procese câştigate
Sa-i se sperie pe bancheri
Ca aleşii de oieri.
Când e Piperea la bară
Sa fie linişte în sală
Magistraţii sa admită
Baba Sova in sec sa-nghita!
Sa traiasca Baba în rai
Ca, clientii in Dubai.
să aibă în conturi frate
Ce au clienţii după rate.
Durerea ce o provoaca
Dumnezeu să i-o intoarca
Si un an daca se poate
Sa plateasca si ea rate!
De urat as mai ura
Dar mi-e ca veti asculta
Si intârziaţi la joburi
Și iar n-aveti bani de globuri.
S-asa va plang aia mici
Ca stati prea mult la servici
Si munciti pe brânci şi rupte
Ca bancherii să se- nfrupte!
Insă, poate, peste ani
O să renuntam la bani!
12.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.01.2016, 20:46)
Dle Jack, putem trece peste niste erori mecanice din exprimarile tale, scapari electronice. Precum "taicatu", unde lipseste cratima.
Dar nu putem trece peste "care" in loc de pe care. "Care visezi ca". Subiectul propozitiei era subinteles, "tu", "Andreea". Nu "scolile".
Corect se spune: scoli pe care visezi ca
12.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.1)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 01.01.2016, 23:37)
Ai sunat un prieten ? Vezi ca dle are cratima stimabile anonim, vrei sa iti fac o analiza a mesajelor ?
Uratura iti place ?
12.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 02:39)
Incearca orice vrei. S-ar putea sa reusesti doar sa iti demonstrezi limitele. Iar noi sa le vedem ca fiind prea mici.
DEX:Nu sunt urmate de punct:
abrevierile care păstrează finala cuvântului abreviat: cca, dl, dle, dna, d-ta pentru circa, domnul, domnule, doamna, dumneata;
12.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.3)
(mesaj trimis de Jack Spintecatoruk în data de 02.01.2016, 03:36)
Sunt un prost, iartam-a sefule. Sunt beat, beau pana uit cum ma cheama. Iarta si tu un carmolist amarat. Cand pun pe sticla parca si cratima are cratima.
12.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.4)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 02.01.2016, 03:43)
Ma tot pune Cristi Dan sa postez pe aici, i-am spus ca SUNT UN CRETIN, dar nu vrea sa inteleaga cica are nevoie de oameni care sa lupte cu sacalii. Nu ma baga in probleme cu el ca nu imi mai trimite bani de bautura prin Western. Stiu ca e adevarat ce spuneti de Piperea, de aia cu vile, dar nu ma bagati in probleme cu ei ca nu imi mai dau de tuica si intru in sevraj. Aoleu, am si facut pe mine, hai va pup, ma duc sa ma schimb, imi bat nevasta din nou si ma culc si eu. Somn usor.
12.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 11:23)
Superb.
12.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.5)
(mesaj trimis de Sectantul în data de 02.01.2016, 17:34)
Ba ce inversunati sunt astia din Clubul Doritorilor de Apartamente, postacii pe-un Ciubuc ai bancilor.
Va da promotie la credit ciumpalacilor ??? De la 40 de ani la 35 ani cred ......
Va laudati mai sus in mesaje ca sunteti clasa muncitoare, dar vad ca sunteti someri cu diploma de stati zile intregi pe net , pesemne asteptati ajutorul de somaj !
Eu zic sa faceti credit la inceput de an, merge bine tot anul .....poate va da gratis si un calendar de birou de la banca !!!!
Eu sunt convins ca aici este un singur postac, bolnav psihic si irecuperabil !!!
12.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.7)
(mesaj trimis de Robin Hood adevarat în data de 02.01.2016, 17:43)
Rotarul -olarul, anonimul si Andreea-folcuta sunt aceeasi intruchipare avand urmatoarele caracteristici in ordine:
- prostia dusa pana la capat ;
-labilitatea psihica
- aroganta, specifica bancherilor ;
12.9. STOP MANIPULARII!!! (răspuns la opinia nr. 12.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 18:23)
Asta o spui tu Spintecatoare, Robin Hood, Cristian Dan, Brute si cate alte mii de nume mai ai pe aici. Pun pariu ca ti-o rupi seara cu poza Folcutei pe care o tot injuri pe aici. Da ba, mai bine in Clubul Doritorilor de Apartamente decat in Clubul Cersetorilor. Esti penibil baiete, boala ta psihica e evidenta. Esti tiparul perfect al romanului baiete. Ala cu capra vecinului. Daca tu ai vrut casa dar ai fost prea prost si prea puturos ca sa o platesti, daca aia ti-au luat casa ca ti-au descoperit actele false depuse la dosar si acum stai cu chirie ca idiotul inseamba ca toata lumea trebuie sa stea in chirie. In mintea ta bolnava daca nu a reusit un"geniu" ca tine, nu trebuie sa reuseasca nimeni. Apropo, intreaba-l pe pocait, ca el a vorbit deja cu tovarasa Olescu si i s-a spus deja ca numarul celor contra creste in fiecare zi. Ea vede dupa IP-uri asta si ii spune sefului vostru, pesemne de asta v-a dat ordin sa deveniti agresivi, incepe sa se trezeasca lumea ca pomenile voastre s-ar putea sa le achite altii. Asa ca, hai sictir, stai in coltul tau cu mana intinsa si ciocu' mic. Fiti baieti destepti, poate daca sunteti cuminti va iese si voua de-o cincizeaca.
12.10. Clasa Muncitoare (răspuns la opinia nr. 12.9)
(mesaj trimis de Jack Spintecatorul în data de 02.01.2016, 22:52)
Uau, am lispit mai putin de o zi, iar Cei 3 Muschetari, in speta Rotarul, Anonimul si Andreea au sarit la jugulara mea ....
Mai ortodocsilor, parca spuneati ca o sa postati cu nume adevarate, povesti adevarate, iar voi pana si numele meu de scena l-ati luat ca sa aveti cu cine va certa.
Clasa muncitoare e la al doilea job, pe net, sau sunteti adevaratii boschetari, cam mult timp liber fatarnicilor !!!
Da ba anonimule, am baut din banii mei la un restaurant din Palermo, mancai si o pizza, da ba sunt betiv, nu imi pastrez ficatul ca tine, ca deh, daca iti faci credit pe vreo 40 de ani, trebuie returnat, asa ca ingrijeste-te, roaga-te, miruieste-te.
Eu, intre timp trimit niste euro in tara sa tin cursul la 4,5 sa-ti platesti ratele, muncitorule .
Esti tiparul perfect al comunistului, chibzuitule, ala de bei si mananci cu el la masa, iar el te toarna la securitate inainte de a plati comanda.
Asa v-ati invatat voi, sa faceti avere din furt, inselaciune, pe seama oamenilor CAPUSE si LIPITORI din sistemul bancar.
Acte false au descoperit la presedintele tau care l-ai votat, iau luat si 2 case idiotule, iar acum la presiuni bancare intoarce legi facute pentru clienti napastuiti.
In fiecare seara mi-o rup cu Folcuta, o pun [...] si ma gandesc ca la [...] ei sunt toti acei clienti la care le spunea ca daca au semnat un contract cu clauze abuzive, sa plateasca, executarea ii mananca daca nu.
Prin urmare Anonimule misto grupul tau, tu sef, tu membru, tu secretara, tu femeie de serviciu, lupul singuratic.
Clientii s-au trezit, din banci curge puroiul, BNR e clar corupta si formata din masoni, smecheri ca domnul Danila care are 6 milioane de euro investiti in BCR si banca mama Erste, cu siguranta de romani le pasa.
Dar in 2016, cu Piperea, ANPC, Parlament, vom starpi mafia bancara si jecmaneala pe fata, vezi defuncta Volksbank, iar romanii sa plateasca dobanzi asemenea UE, nu ca debandada din trecut.
Tie Anonimule iti urez succes cu noul club, o vizita la doctor, si legat de pat cu perfuzie
zabaugule....Hai sictir cracanatule...
12.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.10)
(mesaj trimis de Sectantul în data de 02.01.2016, 23:01)
Si multe plimbari in aer liber, vezi sa nu sari gardul....
12.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.10)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 02.01.2016, 23:56)
"Un grup de peste 130 de clienți ai OTP Bank a primit, din partea unei instanțe a Tribunalului București, o sentință extrem de defavorabilă. Acestora le-a fost respinsă acțiunea prin care solicitau înghețarea cursului francului elvețian și, pe deasupra, fiecare dintre consumatori va avea de plătit o amendă de câte 100 de lei. Clienții OTP Bank au fost reprezentați de avocatul Gheorghe Piperea
„Tip soluție: Respinge cererea
Soluția pe scurt: Respinge cererea ca neîntemeiată.
În temeiul art. 187 alin. 1 lit. a CPC dispune amendarea fiecărui reclamant cu suma de 100 lei.
Cu drept de reexaminare pentru amenzile aplicate în 15 zile de la comunicare. Cu drept de apel pentru cererea de chemare în judecată în 30 de zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică azi 04.12.2015”, a fost decizia judecătorilor.
Potrivit prevederii citate din Codul de Procedură Civilă, „Daca legea nu prevede altfel, instanța, potrivit dispozițiilor prezentului articol, va putea sancționa următoarele fapte săvârșite în legătură cu procesul, astfel:
1. cu amendă judiciară de la 100 lei la 1.000 lei:
a) introducerea, cu rea-credință, a unor cereri principale, accesorii, adiționale sau incidentale, precum și pentru exercitarea unei căi de atac, vădit netemeinice”.
12.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.12)
(mesaj trimis de intelegatorul în data de 03.01.2016, 01:57)
sunt si judecatorii mana in mana cu bankerii nu te ai prins? si judecatori si aia care vor credite si iohanis si isarescu si moise guran, toata lumea e impotriva lor niste amarati pe care toata lumea ii fura.niste pruncuti nevinovati cu suzeta in gurita pe care i-au fortat bancherii sa isi ia vile si apartamente de sute de metri.ei sunt niste copii curati, dracii sunt aia care vor case, ca sunt inconstienti, iohanis ca nu le-a facut pe plac, altii, intotdeauna altii, ei nu au nici o vina.de asta trebuie unii sa renunte sa isi ia case, sa renunte la dobanzile la depozite, sa dea rezolutii favorabile lor, ca sa repare aceasta nedreptate istorica facuta acestor diafani inocenti ca o poezie de blandiana.
12.14. Neintelegatorul (răspuns la opinia nr. 12.12)
(mesaj trimis de Justitiarul în data de 03.01.2016, 02:33)
Vacs Albina, mare partz pe fond, dar stimabilii unsurosi bancheri deja dau cu vaselina, o ung degeaba...
stimabile anonim,
Moise guran lua banul
Udrea ce v-a facut moralul
Iohannis vandu 2 vile
Eu va duc la puscarie.....
12.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.10)
(mesaj trimis de Jack Scuipatoru în data de 03.01.2016, 18:29)
Stai ba [...] tu chirie, cu [...], intr-un [...], unde vrei tu. Te plangi ca te-au fraierit bancile? :)))) Tu nu te vezi ba ca esti atat de prost, ca si-ar bate joc de tine pana si Tom&Jerry.
13. Cine raspunde?
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 15:02)
1. Exista creditare si nu exista legea darii in plata , insolventa faliment? Ar trebui dati in judecata factori de decizie Parlamemt, Bnr altii daca mai sunt Parlamentul UE etc.?
2. Esti executat se vinde bunul si tot dator mai esti? In SUA nu e asa.
3.Bancile au primit amenzi ca au facut ceva necurat sa nu zic luat cu sapca. Statul ce a facut cu banii?
4. Bancile pot sa primeasca amenzi daca fura? Amenzi Sua, comisioane abuzive aici de ce nu se inchid? Lupul schimba blana dar naravul ba
5.S-su castigat procese pe clauze abuzive de ce Nu se Aplica la absolut toate creditele ca in SUA. Ce fel de justitie- Parlament e acesta "Scapa cine poate!"
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.01.2016, 20:28)
Sunt batrani cu popriri pe pensii pentru datorii de 300 de lei si voi va plangeti ca nu va iarta statu zeci de mii de euro.
13.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 02.01.2016, 22:06)
1. Da, nu este obligatoriu ca toate legile dintr-o țară să fie adoptate și în România. Cre-i problema? Arată doar nivelul sofisticării sau nu, a mecanismelor legislative.
2. Da. Ești dator până la închiderea debitului. Ce este atât de greu de înțeles? Banca nu este în businessul de imobiliare. Tu ești, cel care ia credit. Dacă banca preia imobilul, din variate motive, este forțată să îl vândă la prețul de piață și poate ieși în pierdere. Nu ne mai compara cu SUA. Acolo marijuana este legală, se fac căsătorii gay și îți cumperi arme de foc din supermarket împreună cu hârtia igienică. Nu tot ce are SUA este de adoptat.
3. Amenzile din România contra băncilor sunt simbolice.
4. Se obișnuia ca persoanele juridice să fie închise dacă încalcă grav legislația. Nu se mai practică prin țările corporatiste. Vezi cazul BP în SUA care a plătit amenzi record pentru dezastrul ecologic creat, dar își continuă existența și actiivitatea.
5. Nu toate contractele sunt la fel. Și o virgulă dacă diferă în contractul tău, la revedere. Este nevoie de evaluare individuală.
13.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de The Poet în data de 03.01.2016, 02:06)
care batrani frate? da-i [...]. batranii sunt viitorul tarii? tinerii care muncesc si vor sa isi ia case, nu vezi ca sunt de ras si de batjocura? nu, trebuie sa punem toti umarul sa le platim lor casele.eu zic sa se dea o lege prin care sa dea in plata casele nenorocitii astia care muncesc si care trebuie pusi la stalpul infamiei, in locul celor cu chf.alesi asa, aleatoriu.ai copii, 2 job-uri, ratele la zi, intretinerea la fel, siktir, esti [...], [...]. vrei casa, sa fie si mai rau, legea darii in plata in penal.esti prins uneltind dusmanos impotriva chf-istilor, prin incercari de accesare a unui credit, puscarie si confiscarea proprietatilor rudelor pana in gradul7. sa facem dracului un pic de ordine in societatea, pai ce? vor trai pe vatrai pe munca lor cand oamenii astia sufera?
13.4. Clubul celor 3 Muschetari (răspuns la opinia nr. 13.2)
(mesaj trimis de Bancherul burtos în data de 03.01.2016, 02:11)
Cristi C, prietene ANONIM , pe legislatia consumatorului rupe-o cu tupeu cu mine, Je Mois ....
1. nu a zis nimeni de legislatie europeana, esti pe langa .....
2.banca la inceput ie forteaza sa-ti asumi asigurare pe 133 % din valoarea apartamentului, de ce, de ce platesc asigurare la 130 % din credit si nu la suma ramasa...de ce platesc 29 ani comision risc daca la ultima rata nu iti inapoiaza suma desi nu s-a intamplat nimic....
3.In Romanica s-a spart Buboiul acum, Puroiul curge,
clientii simt vin si masurile dar mai greu....
4. La noi BNR face lobby penal, guvernul la fel, ANPC in subordinea inculpatilor, vine si ziua cand se termina totul....
5. Toate contractele ipotecare , modelele au fost avizate de directia juridica din BNR, au avut in regulament respectarea gradului de indatorare, respectiv de 40 % din venituri cum a fost posibil si cum a verificat BNR respectarea prevederilor, in conditiile in care la sute de mii de clienti gradul de indatorare a ajuns dupa al doilea an la 120 % din venituri ?
BNR sa-mi spuna daca bancile au respectat legislatia BNR, da sau nu au facut conferinte cu judecatori la Sinaia....
13.5. Prietenului meu Poet Eminescu (răspuns la opinia nr. 13.3)
(mesaj trimis de Sadoveanu în data de 03.01.2016, 02:47)
Domn presedinte de club, esti un comunist imputit la 48-59 de ani, care are ghiul pe deget, frustrat ca nu poti da ordine ca pe timpul mentorului Ceausescu, vrei sa cumperi prin credit o cutie de chibrituri la odrasle....
Ba, da ei nu pot sau nu muncesc sa-si permita, sau TU esti girant?
Hai spune-ne, sa facem dracului un pic de ordine in societatea, pai ce? vor trai pe vatrai pe munca lor cand oamenii astia sufera?
13.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.5)
(mesaj trimis de The Poet în data de 03.01.2016, 08:14)
Ai auzit vreodata mestere de termenul de bolnav psihic? Du-te repede la tratament pana nu ii dai in cap cuiva. Nu-l mai provocati pe asta pentru ca cine stie ce face la nervi de il vedem la stirile de la ora 5. Lasati-l saracul, e suferind. Ptiu, Doamne fereste, sa fie la el acolo.
13.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.4)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 03.01.2016, 10:44)
1. Tu ești pe lângă. Mesajul original, la punctul 1, spunea că trebuie dați în judecată unii (inclusiv Parlamentul UE, ce să îți fac dacă nu citești) pentru că în legislația românescă nu apar tot felul de lucruri de prin alte părți.
Eu am plătit asigurare la EXACT valoarea creditului. Nu știu despre ce 133% vorbești. Poate ai fost tu fraier.
5. Este o minciună de spui. Ca probabil multe alte mesaje ale celor CHF. Iată ce răspuns a primit Paul când a încercat să preia din propaganda voastră:
"Intrebarea1.In anul 2007, BNR a emis reglementari care au ridicat gradul maxim de indatorare a persoanei fizice, de la 40% la 70%. Pentru creditele in franci francezi ati permis bancilor sa isi stabileasca singure praguri de indatorare maxime, prin norme interne, supuse unei aprobari prealabile a BNR. De pilda, banci ca Volskbank (care a facut publice raportari cu privire la aceste aspecte) sa ridice pragul la 90% si, uneori, sa renunte, pur si simplu, la pragurile de indatorare, ajungand ca acestea sa fie de 100% sau chiar mai mult, ceea ce inseamna ca persoana imprumutata nu numai ca nu isi mai acoperea din venituri ratele, dar trebuia sa aiba resurse adiacente suplimentare. Considerati ca ati stimulat apetitul pentru risc al bancilor? Considera BNR ca a permis bancilor ca, prin reclame infrumusetate, agresive, deceptive, sa racoleze un numar enorm de mare de consumatori de credite in franci elvetieni?)
Raspuns 1 BNR:
In masura in care intrebarea Dvs. se refera la creditele acordate in moneda franc elvetian si nu franc francez (asa cum ati stipulat in intrebarea Dvs), precizam ca:
Este total eronata afirmatia potrivit careia, cu aprobarea BNR, banci precum Volksbank Romania si-au stabilit praguri de indatorare de 90% si, uneori, chiar peste 100% pentru imprumuturile acordate in franci elvetieni (CHF). Institutia de credit mentionata a practicat niveluri de maxim 70% pentru gradul total de indatorare, potrivit reglementarii sale interne validata de banca centrala (gradul total de indatorare se calcula la venitul net obtinut prin deducerea din venitul disponibil a cosului minim aferent numarului de membri ai familiei). Mentionam ca aceste niveluri au fost diferentiate in functie de categoria de risc de nerambursare asociata clientelei, dar fara a depasi nivelul maxim de 70%. Astfel, subliniem ca nu s-au inregistrat situatii in care Volksbank Romania sa acorde imprumuturi, in moneda franc elvetian, care, la data acordarii, sa inregistreze un grad total de indatorare de 90% sau superior acestui nivel.
In anul 2007, Romania a intrat in UE asumandu-si toate responsabilitatile si libertatile impuse de aceasta apartenenta. In consecinta, BNR a trecut de la un cadru de reglementare de tip administrativ (respectiv, plafonarea rapoartelor serviciul datoriei/venituri si imprumuturi/garantii) la o abordare bazata pe autoreglementarea institutiilor financiare. Limitele explicite pentru rapoartele serviciul datoriei/venituri si imprumuturi/garantii au fost eliminate. In schimb, creditorilor li s-a cerut sa-si construiasca propriile reguli pentru stabilirea nivelelor maximale ale indatorarii, diferentiate pe clase de risc ale debitorilor, cu verificarea prealabila a normelor interne de catre BNR si cu recomandarea de a trece la utilizarea informatiilor din evidentele Biroului de Credit pentru persoanele fizice. Aceste schimbari au furnizat un grad mai mare de flexibilitate pentru creditori, insa un plafon maximal de 40% pentru raportului serviciul datoriei/venituri a ramas obligatoriu pana la validarea de catre BNR a normelor interne care luau in considerare schimbarile introduse prin noul cadru reglementar.
Pentru mentinerea prudentei cadrului reglementar, banca centrala si-a amendat pozitia in 2008. BNR a introdus o noua abordare bazata pe evaluarea obligatorie a capacitatii debitorilor de a-si rambursa datoriile folosind un scenariu de stres stabilit de catre BNR si a cerut creditorilor sa calibreze nivelul raportului serviciul datoriei/venituri astfel incat debitorii sa se incadreze in nivelul maximal al indatorarii pe toata durata creditului in raport cu scenariul de stres. Aceasta abordare este complementara masurilor anterioare de autoreglementare si a fost implementata pentru a se asigura ca normele interne ale creditorilor iau in considerare riscul, intr-o maniera adecvata.
Primele recomandari ale Comitetului European pentru Risc Sistemic cu privire la creditarea in moneda straina (din septembrie 2011) au intervenit cand BNR era deja intr-un stadiu avansat in implementarea masurilor referitoare la rapoartele serviciul datoriei/venituri si imprumuturi/garantii. Pentru a respecta in totalitate aceste recomandari, banca centrala a adaptat plafonul maxim al raportului imprumuturi/garantii in functie de tipul debitorului (acoperit/neacoperit la riscul cursului de schimb) si in functie de moneda: 75% pentru creditele de consum denominate in moneda straina sau indexate la un curs de schimb, 85% pentru creditele ipotecare denominate in moneda locala, 80% pentru credite ipotecare denominate in moneda straina acordate debitorilor acoperiti la riscul cursului de schimb, 75% pentru credite ipotecare denominate in euro acordate debitorilor neacoperiti la riscul cursului de schimb, respectiv 60% pentru credite ipotecare denominate in alte monede straine acordate debitorilor neacoperiti la riscul cursului de schimb. Diferentierea pe monede este realizata conform riscului asociat portofoliului de credite si in functie de evolutiile de pe piata imobiliara la momentul implementarii masurii.
Bancile sunt, prin natura lor si prin efectul legii, administratori de risc si isi asuma riscuri in masura in care acestea pot fi administrate la nivel general de fiecare institutie in parte.
Precizam ca BNR, in limitele impuse de legislatie, nu se poate implica direct in politica de creditare si nici in cea de marketing a institutiilor de credit pe care le supravegheaza prudential si cu atat mai putin in cea a entitatilor bancare aflate in alta jurisdictie de supraveghere. Mai mult, relatia dintre banca si clientul consumator de servicii financiare intra in sfera de actiune a protectiei consumatorilor, inclusiv pe segmentul marketingului si promovarii serviciilor si produselor financiare, fiind sub jurisdictia institutiilor abilitate potrivit legislatiei in vigoare. "
13.8. Propaganda CHF (răspuns la opinia nr. 13.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 12:29)
Este multa propaganda la sectantii chf. Extrem de putine cazuri sunt flagrante. Un singur proces a aratat ca acel contract era atat de abuziv incat judecatorul nu a avut alta solutie decat revenirea la situatia initiala (deci de inghetare a cursului). In celelalte cazuri, doar o clauza eliminata pe ici, pe colo.
Mai, comunitate chf, ati luat teapa. Asa cum multi iau in Romania (incepand de la FNI incoace). Legile nu pot face ceea ce creierul nu duce. Ati fost imprudenti si cu asta basta. Cate o parte din vina poate fi atribuita si BNR, si statului. O mare parte din vina este a bancilor. Dar cea mai mare parte este a debitorului care a semnat. Este un postac mai sus care spune ca a fost fortat sa faca asigurare pe 133% din valoarea creditului. Nu este prost ala care cere ci ala care da. Ce te oprea sa rupi propunerea de contract si sa pleci imediat din acea banca? Ce te oprea?
13.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 13:20)
Bai [...] vad ca esti foarte tare in clontz pe aici. Te-a obligat cineva sa iei chf? Te-a obligat statul ca sa ii ceri acum sa te scape. Nu! Te-ai dus singur ca boul si pe urma radeai de aia care luau in alte monezi, ca sa vede ca esti taran neam prost. '[...] cu educatiile tale financiare. Iti bati joc de oamenii care muncesc, care vor sa isi ia case, de oricine nu e de acord cu voi. Dar cine [...] sunteti voi ca sa fie toata lumea de acord cu voi? Sunteti niste taranoi parveniti cu pamant in buletin si sub unghii, niste neamuri proaste de care si-au batut joc niste baieti mai destepti cand au vazut cat sunteti de oligofreni. Unde e drama aici? E tara plina de idioti inselati de smecheri. Hai acum sa ii despagubim si pe idiotii inselati cu metoda accidentul sau pe aia care pierd ca tampitii la pacanele, tot aceeasi e situatia.
13.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 20:57)
Nu ba [...], nu conteaza daca vrea credit sau e girant. Conteaza ca unii nu isi vor putea permite un avans de zeci de mii de euro din cauza voastra, voi care ati luat ca sifiliticii in conditii mult mai usoare decat cele din prezentsi cu un grad de indatorare mai mare. Asta e problema, ca au de tras unii nevinovati din cauza unor taranetzi bezmetici.
13.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2016, 10:11)
suntem prosti cu totii, in loc sa ne unim sa ne fie bine la toti, nu numai lor, noi ne certam iar ei i-si vad de prostiile lor, si de raul nostru, de ce nu ne poate fi si noua bine la fel ca si lor, si noi muncim , poate mai mult decat ei, chiar nu vedeti cum ne dezbina?
14. fără titlu
(mesaj trimis de Romanul în data de 02.01.2016, 19:06)
Va doare ca ne-au trezit la realitate emisiunile de la TV. Pana atunci chiar va credeam niste eroi care se lupta cu bancile. Acum ne-am dat seama cine sunteti cu adevarat si cat rau vreti sa ne faceti. V-ati datcomplet arama pe fata cu agresivitatea voastra din ultima vreme, vede toata cat va poate pielea. Nu suntem "doritori de apartamente" mestere, asa cum spuneti in bataie de joc, suntem doritori de o viata normala, asa cum ati fost si voi. Vezi ca tinerii aia de care razi tu acum sunt cei care au iesit in strada dupa #Colectiv. Stii ce cereau domnule draga? Case si joburi decente. Cauta pe net si ai sa gasesti filmuletul care a devenit viral, cu niste tineri in amfiteatrul unei facultati care spuneau ca vor doar sa munceasca in conditii decente pentru a-si lua o casa, a-si intemeia o familia si a nu mai fi fortati sa plece prin straini. Ce este de condamnat in asta domnule draga? Ce e de ras? Vor exact ceea ce ati vrut si voi! In loc deinjuraturi poate va ganditi si voi un pic la altii asa cum vreti si voi sa se gandeasca altii la voi.
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de Alt roman în data de 02.01.2016, 21:30)
Te-ai uitat prea mult pe Acasa TV ......
Tinerii cereau in strada Stop Coruptiei si nu cereau credite !!!
Du-te la banca sa vezi ce bine o sa-ti faca ...... ce rau ti-am facut eu nu stiu, poate imi explici.
Eu incerc sa previn ca unii sa nu cada in plasa unui sistem bancar pe 35 de ani, platind abuziv rate sa traiasca fericite lipitorile.
Este timpul sa cunoastem si noi adevarata fata a bancilor si nu ce ne-a aburit Istarescu prin BNR sau politicienii corupti.
14.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 18:33)
Doamne cat poti fi de prost. De fapt chiar nu ma mira, daca nu ai fi fost atat de idiot ai fi avut, poate, decenta sa nu fi pomanagiu. Mars la intersectie ca a nins si tin mai mult semafoarele pe rosu.
15. AURSF
(mesaj trimis de UNIRE=Forta chf Eur $ Lei în data de 03.01.2016, 09:51)
Bancile au asociatie au blocat toate legile ani de zile.
Accbar de ce nu aveti film cu cei care s- au sinucis in lupta cu bancile chf vs banca pe site?
Ar trebui cteat Asociatia Protectiei Consumatorilor din Romania ,care este Paracletos acum.APCR paterea mea ar trebui sa absoarba Accbar siAursf.
Suntem clasa muncitoate 2% din impozit anual declaratia 230, nu ne costa nimic, Donatie
Bivolii stau in turma sa se apere de lei, leii ataca un bivol SINGURATIC si-l doboara rapid.
Sunt executat pe auto Eur, platit tot
O sa platesc 50 ron Accbar + 2%; 50 ron Aursf; 120 Paracletos in 15 Ian.
Grupul chf mi se pare Spargator de Gheata in Romania , vas care sparge gheata la Polul Nord si dupa aceea vin vasele.
Bancile au avocati scumpi vs noi mainile goale.
UNIRE=AURSF!!!
15.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de Obraznicul în data de 03.01.2016, 18:40)
Iacobe, vezi ca esti obraznic! Iti lipseste salariul de bancher si ai nevoie de bani de-o ciosvarta? Chiar ma intrebam cand or sa ceara pomeni de la buget asazisele asociatii ale pomanagiilor.
Care clasa muncitoare amigo? Aia de care isi bat joc postacii tai si ai lui Dan undeva mai sus?
Aveti si voi un avocat scump, pe Piperel baiatul poporului, ala care nu sta nici macar de vorba cu vreo "victima a sacalilor" fara 300 de lei. Aveti, il aveti pe Cristian Dan, marele om, care atunci cand nu isi primise banii de la Piperea si Zamfir s-a retras din grup pe..."motive personale".
15.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 20:30)
Avocatul meu langa Cluj e 500 bancherule.
15.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 20:56)
Consultul la medici excelenti in Bucuresti este intre 100-200 lei. Piperea asta este foarte nesimtit.
15.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 21:00)
Avocatul tau din Cluj nu pozeaza in aparatorul saracimii, postacule. Si poate ca avocatul tau are si o taxa de prostie, te-ai gandit la asta?
15.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.01.2016, 08:45)
Cineva care a platit cca 25 000 - 50 000 £ echivalent e sarac sau saracit?
16. Pana la urma, va multumesc
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2016, 19:30)
Dle/dna moderator(oare) de la Bursa. Vad ca ati sters prostia pe care am scris-o si ati moderat suficient si mesajul cu adevarat nepotrivit de pe site la care faceam referire. Am fost suparat pe dv dar acum mi-a trecut. In fine, ne-am inteles ca doi oameni civilizati. O seara buna.
17. fără titlu
(mesaj trimis de Alina în data de 06.01.2016, 08:41)
Banca este un coșmar pentru toți cei care au un contract încheiat cu acești indivizi.Sunt lipsiți de orice etica și deontologie profesionala.Managerii cât mai stau în libertate.DNA!
18. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2016, 08:41)
Niște mizerabili!!!!de cea mai joasa speza!!!!!
19. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2016, 08:42)
La pușcărie Mugur Isarescu!!!!
20. Ma bucur
(mesaj trimis de Dan în data de 06.01.2016, 10:14)
Buna, foarte buna discutia de pe topic... Bine, pt cine are nervi sa o citeasca pana la capat... Ma bucur ca sistemul bancar este disperat, se zbate ca un peste pe uscat.. Cine e de vina ca omul nu mai are incredere in banca??.. Banca! Au jumulit si au umilit romanii cu dobanzile lor nesimtite, cu minciunile si cu aroganta lor... Vestea buna e ca romanul se desteapta... Deschide ochii... Asta e cel mai important, actiunile pe termen lung, nu mizeriile si jignirile pe care le arunca aici lobby-stii bancari.. Nu ne mai puteti atinge, oricat ati incerca!
21. Hai cu manipularea.
(mesaj trimis de Preda Buzescu în data de 06.01.2016, 10:26)
Deci:
1. Pt. cei care plang ca nu vor mai avea cum sa isi cumpere locuinte. Dragilor, cine citeste acest ziar are si ceva in cap, macar cat sa isi dea seama ca daca preturile apartamentelor vor scadea (pentru ca asta se va intampla), de fapt vor ajunge la valoarea lor reala, "prima casa" va fi un program si mai lesne de accesat, pentru ca fondurile de garantare de la stat vor acoperii mai mult. Deci cei care mancati cu 2 maini, ar trebui sa ganditi ca nu prea aveti pe cine manipula, cel putin aici.
2. Considerand punctul 1 de mai sus, concluzionez ca de fapt "gulerele albe" cam arunca banii degeaba pe voisi tare curios as fi cum sunt justificati. Nu-i nici o problema, ca ziua aceea se apropie.
3. Ati ajuns sa fiti jalnici, cu atacurile ieftine pa care le faceti legate de religie, meseria unora sau chiar legat de cati metrii patrati au vrut sa aiba din creditul luat. Voi in sinea voastra stiti cata teapa ati dat si cat de bine va sunt demontate si deconspirate artificile din trecut. Acum sunteti chiar patetici cu aceste actiuni puerile.
4. In final va doresc sa va gasiti linistea acolo unde va este locul, impreuna cu tata vostru Isarescu, LA PUSCARIE!
Apropos, grabiti-va ca astia vor sa scoata scrisul cartilor de la reducerea pedepselor.
Numa zic... :)
22. Adevarat...Nu poti negocia cu un camatar legal
(mesaj trimis de Costinel Pavel în data de 06.01.2016, 10:42)
Abia am facut rost azi de un numar de inregistrare la Piraeus Bank. M-am invatat mine. Va rog sa inregistrati toate convorbirile cu acesti camatari. Telefonic si ambiental. Strangeti probe impotriva lor si dati la presa. Auzi...cica nu se ofera numar de inregistrare la sesizare pe email, ci doar la sucursala....o minciuna penala. Observ ca au angajat si o echipa de postaci cum avea si d-na Udrea in campanie. Nu va lasati. Suntem mai multi decat ei...Succes
23. TOATE CONTRACTELE CHF AU CLAUZE ABUZIVE
(mesaj trimis de VALENTIN în data de 06.01.2016, 11:43)
TOATE CONTRACTELE IN CHF CONTIN CLAUZE ABUZIVE, CINE NU A INTELES ASTA MAI BINE SA MEARGA PRIN PARCURI SA SE PLIMBE, DECAT SA COMENTEZE CA PROSTII, IN NECUNOSTIINTA DE CAUZA...PIERDEM TIMPUL CU VOI DEGEABA...PUNETI SI VOI MANA PE PORTAL.JUST SI VEDETI CATE PROCESE CHF S-AU CASTIGAT, PROSTOVANILOR...
24. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2016, 20:55)
Multumesc ziarului Bursa pentru profesionalismul de care a dat dovada abordand si problema creditelor in CHF. Este evident ca nu se poate trece cu vederea si nu se poate ascunde sub pres o asemenea problema, indiferent de argumentele folosite de catre reprezentanti ai sistemului bancar. Argumente de tipul "tinerii nu vor mai putea accesa credite pentru locuinte" sau "ai semnat, ti-ai asumat, platesti", nu-si au sustinere. Desigur ca bancile vor continua creditarea, in conditiile in care beneficiaza si de sprijinul statului pentru programul prima casa, lucru de care se pare ca se uita ca imprumutatii in CHF nu au beneficiat. De asemenea se uita de faptul ca acestia platesc dobanzi mult mai mari si au platit avans la acordare mult mai mare decat beneficiarii acestui program, insa nu am auzit ca debitorii in CHF sa-si acuze compatriotii de acest lucru, fiindca nu este firesc. De asemenea imprumutatii in CHF probabil ca sunt cei mai responsabili debitori din piata, intrucat si-au platit ratele pana acum, chiar cu sacrificii enorme. Pe de alta parte, nu se poate vorbi despre o relatie corecta cu banca, in conditiile in care ti se cere sa-ti asumi, pana la sacrificul suprem, un contract preformulat, plin de clauze abuzive. Evident ca ne asumam, dar ne asumam ceva corect. Consideram ca riscul trebuie corect impartit si nu transferat in totalitate catre client. Este doar o scurta opinie, ar mai fi multe de spus. La multi ani colectivului de redactie si Ziarului Bursa!