• Valoarea totală a investiţiilor asociate celor două modele Logan VAN şi Logan MCV se ridică la 154 de milioane de euro
După lansarea pe piaţă a modelelor Logan berlină şi Logan MCV, "Dacia" îşi continuă înnoirea gamei cu un vehicul utilitar, Logan VAN. Pe piaţa din România, noul model înlocuieşte oferta Pick-Up a vechii game Dacia. Gama Logan va număra şase modele la orizontul Contractului Renault 2009, anunţă oficialii companiei. Întreaga familie de modele Logan este concepută pe baza platformei B a alianţei "Renault-Nissan", platformă pe care o împarte cu modelele Modus, Clio II, Clio III şi Nissan Micra.
Impactul industrial generat de introducerea Logan VAN pe liniile de fabricaţie ale uzinei de la Mioveni a fost minim, spun oficialii companiei, luând în calcul faptul că uzina asamblează deja versiunea Logan MCV. Valoarea totală a investiţiilor asociate celor două modele se cifrează la 154 de milioane de euro, din care 110 milioane de euro revin investiţiilor industriale. Capacitatea de producţie maximă estimată pentru Logan VAN este de 200 de vehicule pe zi.
Versiunea utilitară Logan VAN preia design-ul şi dimensiunile Logan MCV. Aceasta dispune de portiere laterale în spate de tip VP ("vehicul de persoane") pe toate versiunile. Gama comercială Logan VAN este simplă, iar etajarea versiunilor este bine demarcată fiind echipate cu două motorizări pe benzină, 1.4 şi 1.6, 8 supape şi o motorizare diesel 1.5 dCi, toate trei fiind deja verificate pe numeroase vehicule din gama Renault. Sistemul de frânare a fost redimensionat pentru a lua în calcul capacitatea de încărcare a vehiculului de până la 800 kg. De asemenea, varianta Logan VAN are o capacitate de încărcare pe lungime de 1936 mm, de 1420 mm pe lăţime, iar înălţimea utilă de 940 mm.
Logan VAN poate fi comandat deja în România şi Bulgaria, urmând ca din toamna anului 2007 să fie disponibil şi în restul Europei.