Compania DaimlerChrysler Automotive România a devenit Mercedes-Benz România, după ce DaimlerChrysler a vândut 80% din Chrysler la nivel mondial, iar acţionarii au decis la începutul lunii octombrie să schimbe numele concernului în Daimler AG, a anunţat ieri filiala românească.
Pe lângă mărcile Mercedes-Benz şi Smart, Mercedes-Benz România va continua să comercializeze brandurile Chrysler, Jeep şi Dodge.
Modificarea s-a anunţat pe 4 octombrie 2007, la Berlin, în cadrul Adunării Extraordinare a Acţionarilor. Din luna noiembrie, filialele din diferitele ţări primesc numele corespunzător afacerii majoritare.
Noua identitate va apărea pe toate materialele oficiale de comunicare de la Mercedes-Benz şi va fi adoptată unanim de toţi membrii familiei Mercedes - de la maşini de pasageri până la vehicule comerciale.
"Nu intenţionăm să modificăm în niciun fel politicile noastre pentru România. Vom continua să vindem aceleaşi mărci Daimler şi Chrysler şi vom păstra structura organizaţională. În acelaşi timp, reţeaua noastră de dealeri va continua să opereze ca o structură ce comercializază mai multe mărci în întreaga ţară", declara în octombrie, preşedintele DaimlerChrysler Automotive România, Michael Grewe.