"Danone" îmbogăţeşte gama Nutriday, la început de primăvară, lansând un nou produs, iaurtul "4 cereale", anunţă un comunicat al companiei.
Cornelius Mota, Senior Brand Manager Nutriday, declară: "Noul Nutriday "4 cereale" aduce consumatorilor o combinaţie unică de cereale: grâu, secară, orz şi ovăz. Acestea se imbină armonios cu iaurtul, ale cărui beneficii pentru sănătate sunt bine cunoscute."
Nutriday este una dintre cele mai diversificate game ale companiei. Având la bază cei 90 de ani de experienţă în fabricarea iaurtului, precum şi activitatea de cercetare a Institutului Danone, compania Danone susţine prin informaţii ştiinţifice şi demonstrează importanţa iaurturilor în cadrul unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate.
Nutriday cu cereale este o gustare hrănitoare ce poate fi consumată oricând: la micul dejun, la şcoală sau la serviciu. Un pahar de 125 g are un aport caloric de 115 kcal, adică 6% din Cantitatea Zilnică Estimată (CZE - cantitatea zilnică de energie, respectiv de nutrienţi, considerată ca suficientă pentru a persoană adultă cu activitate de intensitate medie) şi conţine doar 1,9 g de grăsime saturată, se specifică în comunicat.
"Prin această gamă dorim să promovăm beneficiile pentru sănătate ale iaurtului, acesta reprezentând o sursă excelentă de proteine de cea mai bună calitate, calciu şi fermenţi lactici activi", mai spune Cornelius Moţa, Senior Brand Manager Nutriday.
Gama Nutriday înregistrează un raport de 4 din 10 iaurturi simple vândute în România. De asemenea, Nutriday Delicios reprezintă mai mult de o treime din vânzările de iaurturi cu fructe.
În anul 2008, Danone România, a înregistrat o creştere cu 18% a cifrei de afaceri faţă de anul precedent.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate. Grupul DANONE a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15.22 miliarde EUR. Anul acesta, Grupul Danone împlineşte 90 de ani de existenţă.
DANONE România a înregistrat în anul 2008 o cifră de afaceri cu 18% mai mult faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.