Digital Cable Systems (DCS), unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, a lansat pentru această vară o serie de oferte prin care urmăreşte stimularea vânzărilor într-un sezon caracterizat de un ritm mai lent de creştere a cererii pentru servicii de telefonie, cablu şi Internet. Compania speră ca ponderea clienţilor 3P ai AKTA, divizia orientată către consumatorii individuali, să crească cu circa 15% în lunile care urmează, prin oferirea de până la 6 luni gratuite la abonamentele AKTA Tel, reduceri de până la 50% a tarifelor pentru abonamente TV şi Internet, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"În această perioadă în care veniturile majorităţii familiilor sunt în scădere, oamenii sunt rezervaţi în a achiziţiona servicii noi. De aceea, pentru a încuraja consumul, am venit pentru fiecare din serviciile din portofoliu cu oferte de tipul 6 luni gratuite pentru abonamentele noi la telefonie fixă sau reduceri de până la 50% pentru abonamentele la televiziune şi Internet, pe lângă o serie de beneficii suplimentare", a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.