Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, estimează o creştere de 3 ori a ponderii clienţilor triple play în 2010 faţă de 2009, după ce serviciile de telefonie fixă pentru segmentul rezidenţial, lansate în august 2009 sub brandul AKTA, atrag tot mai mult atenţia clienţilor, informează un comunicat remis redacţiei.
"În prezent, în România, avem o piaţă de consumatori educaţi, care ştiu foarte bine să-şi maximizeze beneficiile pe care le obţin de pe urma tuturor serviciilor, ceea ce este un lucru foarte bun şi pentru operatori, aceştia fiind obligaţi să găsească în permanenţă variante de oferte şi servicii cât mai atractive. În consecinţă, atât clienţii business, cât şi cei casnici ştiu de acum că e mult mai avantajos, din multe puncte de vedere, să aibă toate serviciile de comunicaţii de la acelaşi operator," declară Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
În privinţa evoluţiei preţurilor pentru acest tip de servicii integrate, în România, faţă de alte ţări din regiune, Dinu Malacopol adaugă: "Pe de o parte, piaţa de telecomunicaţii este una extrem de dinamică şi de competitivă, în general. Pe de altă parte, este un fapt binecunoscut că un client este cu atât mai loial unei companii cu cât beneficiază de mai multe servicii de la aceasta. Rezultanta acestor doi factori este creşterea constantă, de la un an la altul, a atractivităţii acestor pachete, mai ales prin oferirea unor servicii de calitate superioară la preţuri sensibil egale."