În primele 9 luni ale anului 2007, profitul net al companiei MOL România s-a apropiat de nivelul profitului obţinut pe întreg anul trecut - 6 milioane de euro.
Eficienţa ridicată a reţelei de retail este demonstrată de faptul că, deşi numărul de benzinării a scăzut cu 13% y.o.y., vânzările medii per site au fost cu 11% mai mari în primele 3 trimestre ale anului 2007 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2006. MOL România a implementat o strategie pentru a eficientiza reţeaua, care a inclus şi swap-ul realizat cu Petrom, în cadrul căruia MOL a vândut către Petrom 30 de staţii, a cumpărat 11 şi a deschis o nouă staţie. Efectele sale au fost creşterea solidă a profitabilităţii, în timp ce vânzările în volumele de carburanţi (l) au scăzut cu 4,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Cota pe piaţa de retail este de 12,4% în perioada Q1-Q3 2007.
"Am reuşit să creştem vânzările medii per site cu 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Acesta este cel mai important indicator al eficienţei retail-ului unei companii petroliere", declară Zsolt Szalay, CEO MOL România.
În 2007, investiţiile MOL România se ridică la 15,4 milioane de euro, în vederea extinderii reţelei de benzinării cu 9 staţii. Compania îşi va concentra activitatea şi pe creşterea activităţii diviziei de lubrifianţi pe piaţa românească.
MOL România face parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa centrală şi răsăriteană, valoarea sa fiind estimată la 12 miliarde USD. Împreună cu Slovnaft a.s., partenerul său din Slovacia, şi INA, partenerul din Croaţia, Grupul deţine peste 1000 de benzinării în unsprezece ţări din regiune.