• Centrul de design german de la Nordrhein-Westfalen premiază cinci categorii ale Electrolux Global Design cu premiul Red Dot
Centrul de design Nordrhein-Westfalen din Essen, Germania, a premiat Electrolux cu cinci premii Red Dot pentru design de produs. E vorba de mai multe produse din gama de electrocasnice încorporabile: aragazul, cuptorul şi maşina de spălat vase, dar şi de produse de sine stătătoare: de maşină de spălat vase şi hotele Backstein şi cele Horizontal. Toate aceste produse au fost lansate ca parte a noului concept Electrolux Global Design şi au fost premiate pentru gradul înalt de inovaţie, funcţionalitate şi calitatea formelor.
Platforma Electrolux Global Design integrează elemente de design care se regăsesc la toate electrocasnicele Electrolux din lumea întreagă.
Juriul acestui prestigios concurs este compus din experţi în design recunoscuţi la nivel global. Criteriile de selecţie includ, printre altele, gradul de inovaţie, caracteristică de a fi practic, calitatea, conţinutul simbolic şi emoţional, precum şi ergonomia şi compatibilitatea ecologică.
"Suntem încântaţi să vedem că atât de multe dintre produsele noastre sunt premiate pentru un design remarcabil" spune Hans Strohmeier, director de design la Electrolux. "Acest lucru ne confirmă poziţia "Thoughtful Design Innovator".
2.548 de participanţi din 48 de ţări au concurat pentru aceste premii de design internaţionale. Toate produsele câştigătoare vor fi expuse în cadrul muzeului Red Dot şi publicate în anuarul (Red Dot) pe 2007.
Grupul Electrolux este cel mai mare producător din lume de aparatură electrocasnică şi de uz profesional, cu vânzări de peste 40 de milioane de produse anual, către clienţi din 150 de ţări. Designerii Electrolux pun accent pe inovaţie pornind de la cunoaşterea aprofundată a nevoilor reale ale consumatorilor casnici şi profesionali. Compania Electrolux produce frigidere, maşini de spălat vase, maşini de spălat rufe, aspiratoare şi aragaze ce sunt vândute sub mărci renumite ca Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka şi Frigidaire. În anul 2006, vânzările grupului au fost de 104 miliarde coroane suedeze, iar numărul total de angajaţi de 56.000 de persoane.