eMAG.ro, cel mai mare magazin online din România, şi-a lansat noua imagine şi noul site, după un proces de rebranding realizat împreună cu consultanţii Brandient, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ideea partenerilor noştri de la Brandient de a duce personalizarea experienţei clienţilor până în cel mai important element vizual al brandului, în logo-ul eMAG, ne-a cucerit din prima secundă," a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
"eMAG promite ceea ce a dovedit de ani de zile că poate face cel mai bine: să intuiască ce îi va face fericiţi pe clienţii săi, şi să pregătească fiecare detaliu astfel încât să întreacă aşteptările acestora. eMAG este un brand viu, intuitiv şi ergonomic, iar noua identitate vizuală reflectă aceste trăsături cu ajutorul unui logo flexibil. Noul logo proiectează leadership, simplitate şi emoţie cu ajutorul obiectelor roşii, de fiecare data altele," a declarat Irina Ilie, Associate Director Brandient.