Retailerul online eMAG.ro estimează pentru acest an vânzări de peste 260 milioane de euro, în creştere cu mai mult de 40% faţă de 2013, în urma investiţiilor de anul trecut şi al celor programate în acest an, în sumă de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internaţională.
eMAG a alocat un buget de investiţii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internaţională şi trei milioane de euro pentru dezvoltarea şi implementarea de tehnologii noi. Diferenţa este alocată dezvoltării angajaţilor, logistică şi marketing de brand.
Retailerul este prezent în România, Bulgaria şi Ungaria şi a ajuns la o bază de 36 de milioane de potenţiali cumpărători.
Pentru acest an, eMAG are ca principal obiectiv mărirea bazei de clienţi, prin continuarea dezvoltării regionale.
eMAG are în plan şi extinderea echipei, astfel că, până la finalul anului, aceasta va trece pragul de 1.000 de angajaţi. Compania investeşte 1 milion de euro în dezvoltarea şi consolidarea echipei.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească.
Magazinul online este deţinut de Dante International, al cărei acţionar principal este grupul Naspers 70%, Iulian Stanciu - 21,6% şi Radu Apostolescu - 8,4%.